Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko silmien värillä väliä?

Vierailija
23.12.2020 |

Voisitko olla seurustelematta jonkun kanssa silmien värin perusteella? Miksi/miksi ei?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, onpa kyllä pohjanoteeraus keskustelu. En tosiaan ymmärrä, miksi ihmisillä tuntuu aina olevan niin kiire haukkumaan ruskeita silmiä. Itselläni on ruskeat, olen kuullut niistä sekä haukkuja että kehuja (enemmän kyllä haukkuja, kiitos vaan), itse olen oppinut rakastamaan niitä, eikä minua kiinnosta pätkän vertaa, minkä väriset silmät muilla on. Kaikki silmät ovat omalla tavallaan kauniita. Miksi teillä aah niin uniikeilla siniharmaasilmäisillä on niin pakottava tarve mollata ruskeita silmiä, jos omanne kerran ovat mielestänne niin ylivertaisen kauniit? Miksi kaipaatte pönkitystä muita haukkumalla?

Näiden näissä ketjussa kommentoivien valeasilmäisten on päästävä säännöllisin väliajoin kehuskelemaan omia silmiään. Arvelen että nämä ovat ihmisiä jotka ovat hailakan harmaita silmistä vaatteisiinsa ja mieleensä, he eivät herätä huomiota eikä heissä ole mitään erityistä. Itsetunto riippuu siitä, että kerran vuodessa kun käy etelässä niin miesten päät kääntyy kun he ovat niin eksoottisia. Näillä sen sijaan ei ole mitään sietokykyä niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat eksoottisia suomessa, kuten tässäkin ketjussa näkyy heidät pitää haukkua apinoiksi ja rumiksi, ettei oma asema muka horju. Yläasteelle jumittunut mielenmaisema, en voi kuin ihmetellä ettei näillä ihmisillä ole parempaa ajanvietettä.

Juu itsekin kommentoin ketjuun, mutta kun aina kuulee omista silmistään miten ne näyttävät likaisilta ja pas*kaisilta ja kamalilta niin kyllä teitäkin ärsyttäisi. Annas olla kun joku kerran sanoo sinisiä silmiä kylmiksi ja pistäviksi niin alkaa hirveä poru.

-ohis

Vierailija
82/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäimmät ovat ruskesilmäisiä, japani, siellä asuu maailman älykkäin kansa.

Ja miten eräiden japanilaisten älykkyys liittyy sinun psknruskeisiin silmiisi ja omaan tai lastesi geeniperimään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella siniset silmät suuri plussa. Ovat kuin timantit (siniset) kivien (harmaat/ruskeat) joukossa. Siniset silmät taitaa vain mennä harvinaisemmaksi maailmassa.

Tästä systä minäkin miehenä jolla siniset silmät, haluan kumppaniksi naisen jolla siniset silmät. Varsinkin jos tarkoitus tehdä lapsia. Suomalainen ei tarvi olla mutta silmien oltava siniset, hiukset mieluiten blondit.

M32

Älykkyys toki tulee olemaan sama kastia omasi kanssa eli noin 70-80 😆

Vierailija
84/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina rakastanut ruskeita silmiä, ovat minusta lämpimät ja kauniit. Itsellä vihreät, mutta jos saisi valita niin ruskeat ottaisin.

Sinisetkin, kuten kaikki värit, ovat kauniit omalla tavallaan, mutta en ole koskaan RAKASTUNUT sinisiin silmiin. Niistä puuttuu lämpö. Sinisistä silmistä ja katseesta tulee minulle vaan jotenkin kylmä ja jäinen vaikutelma, siksi eivät viehätä. Eläinmaailmasta jos otan esimerkin, niin olen aina jotenkin 'kammonnut' husky-koiria niiden silmien takia.

Vierailija
85/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Jos lapsia tekee, en halua tummia silmiä eli ruskeita, koska se dominoi. Jos ei lapsia tehdä, ruskeat ok, kunhan on suomalainen. Ei mitään ulkomailta tullutta "suomalaista" jolla tummat piirteet. Suosin vaaleaa kantasuomalaista kumppania ;)

Voihan sitä laskelmoida miten haluaa mutta geenit on silti arpapeliä. Ystäväpariskunnalla on toisella siniset, toisella ruskeat silmät. Kahdella lapsella siniset ja yhdellä ruskeat.

Erään ystäväni vanhemmilla siniset, ystävälläni vihreät joissa vähän ruskeaa.

Omalla isälläni harmaat, äidillä vihreät, minulla tummansiniset joissa keskellä ruskeaa, siskolla harmaa vihreät, veljellä siniharmaat.

Molemmilla siniset/harmaat niin 100% varmaa että myös lapsilla on siniset/harmaat

Kukahan alapeukutti tätä tieteellistä faktaa? Kun kummallakaan ei ole ruskeita kontaminaatioalleeleja niin on 100% varmaa ettei niitä ole lapsillakaan

Vierailija
86/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt lytätkö näitä imbesillin tasolla älyllisesti olevia sinisilmiä, ei niillä reppanoilla ole mitään muuta millä yrittää päteä 😆 p.s mun mies on lääkäri ja opiskelee nyt lisää valmistuakseen tohtoriksi ja on ruskeasilmäinen, minä olen vain filosofian maisteri ja vihreät ovat silmäni.

Vierailija
87/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaapas ruskeasilmäisilke koville kun vaaleasilmäiset haluavat pariutua keskenään 😂🤣🤣😂

Vierailija
88/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaapas ruskeasilmäisilke koville kun vaaleasilmäiset haluavat pariutua keskenään 😂🤣🤣😂

Amislaiset tykkää toisistaan, en yhtään ihmettele miksi kansa vain tyhmenee koko ajan. Olin vuoden siivoamassa ennenkuin sain oman alan töitä (olen lukenut fysiikkaa ja matematiikkaa) ja ihan oikeasti se pyhä yksinkertaisuus mikä niistä usein sinisistä silmistä loisti oli jotain tosi hämmästyttävää.

Vierailija
89/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko teistä sinisilmäisyydellä päteviä on amistaustaisia? Itse veikkaan 100%...

Vierailija
90/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amislaiset tykkää toisistaan, en yhtään ihmettele miksi kansa vain tyhmenee koko ajan. Olin vuoden siivoamassa ennenkuin sain oman alan töitä (olen lukenut fysiikkaa ja matematiikkaa) ja ihan oikeasti se pyhä yksinkertaisuus mikä niistä usein sinisistä silmistä loisti oli jotain tosi hämmästyttävää.

Tiedoksi vielä sullekin että kansanhan pitäisi muuttua koko ajan älykkäämmäksi, jos mielestäsi silmien väri kertoo ihmisen älykkyydestä. Ja sitä älykkyyttähän virtaa koko ajan Suomeen Haaviston politiikalla, joten voit ihan rauhallisin mielin viettää joulua. Kippis tulevaisuudelle ja harvinaistuville sinisille silmille (olispa mullaki)!

Vierailija
91/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinisilmäinen nainen ja kumppanin silmien värillä ei ole väliä vaikka vihreät silmät ovatkin tyrmäävät. Sen sijaan väliä on älykkyydellä ja se kyllä korreloi ihan yksi yhteen koulutuksen kanssa ja amistaustaiset tyhmät eivät sytytä millään ulkonäöllä tai rahalla, yliopistotutkinto on ehdoton vaatimus minun kumppanille.

Vierailija
92/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurmasin sinisilmäisen mieheni mm. ruskeilla silmilläni, nyt meillä on kaksi ruskeasilmäistä lasta, joiden silmiä monet ovat kehuneet. 🤭🤭🤭

Vierailija
93/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas typerä keskustelu. Ruskea väri on tiedemiesten toimesta tutkitusti todettu olevan maailman rumin väri.

https://time.com/4353765/worlds-ugliest-color-discourages-smoking/

Ymmärtäisin jos skaba olisi esim. sinisilmäisten ja vihreäsilmäisten välillä.

Moniko teistä ruskeasilmäisistä ostaisi esim. ruskean auton... Aivan...

Vierailija
94/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinisilmäinen nainen ja kumppanin silmien värillä ei ole väliä vaikka vihreät silmät ovatkin tyrmäävät. Sen sijaan väliä on älykkyydellä ja se kyllä korreloi ihan yksi yhteen koulutuksen kanssa ja amistaustaiset tyhmät eivät sytytä millään ulkonäöllä tai rahalla, yliopistotutkinto on ehdoton vaatimus minun kumppanille.

Sama täällä ja älykkyys on myös hyvin voimakkaasti periytyvä ominaisuus, tunnen myötähäpeää kun kaverin amisjokumikälie linjainen poikaystävä on välillä ollut meidän illanvietoissa, on pääasiassa tuppisuuna ja kun avaa suunsa niin toivoisin että olisi vaan se suu muurattu umpeen 🤦‍♂️

Vierailija
95/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta onhan ruskeat silmät silti 100x nätimmät kuin siniset.

T. Sinisilmäinen

Luultavasti suhtautuisin varauksella ruskeasilmäisiin eli kiertäisin kaukaa.

Vierailija
96/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas typerä keskustelu. Ruskea väri on tiedemiesten toimesta tutkitusti todettu olevan maailman rumin väri.

Ihmisen ilkeydellä ei ole näköjään mitään rajaa. Tämä ei ole enää mitään provoilua vaan ihan silkkaa ilkeyttä. Vaikea käsittää.

Vierailija
97/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa punaisen auton, niin tykkää punaisista silmistä... Aivan...

Vierailija
98/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos ei pidä jonkun silmien väristä mutta niikuin tästä ketjusta on luettu niin jotkut laukovat päin naamaa tätä mielipidettään ja kukaan ei sille silmien värille mitään voi, se kertoo kyllä sen laukojan alhaisesta luonteenlaadusta paljon vai mitäpä tykkäisit jos sanoisin eräälle joka silmieni väriä moitti mitä minun mieleeni tämän ulkonäöstä tuli "sinulla on kamalat silmäpussit, onpas sinulla ruma nenä ja hassu pieni leuka, hiuksesi ovat naurettavan ohuet ja puheäänesi on raivostuttavan nasaali.

Vierailija
99/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsät ruskeat silmät on 95% maailman ihmisistä, siniset/vaaleat silmät ovat todella harvinaiset ja kauniit.

Kaunis nainen on kaunis ruskeillakin silmillä. Pelkkä sinisilmäisyys ei ole tae kauneudesta :)

Vierailija
100/112 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värejä on kaikissa uskonnoissa ja maissa joka väriä mutta joidenkin silmissä pahuus kuin paholainen riivaisi tai keltaisista oudoista väreistä ehkä pelottavaa . Että mikä henki ihmisessä on . Pahat ei pääse kuoleman jälkeen muualle kuin petojen manalaan . ( Jumala käskee älä varasta älä tee .....siis Jumala vihaa pahoja tekoja ).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme