Onko silmien värillä väliä?
Voisitko olla seurustelematta jonkun kanssa silmien värin perusteella? Miksi/miksi ei?
Kommentit (112)
Nyt ei ole enää väliä kun en aio hankkia enempää lapsia mutta aiemmin kelpasi vain sini/harmaasilmäinen koska halusin että lapsillani on minun silmät
Ei, mutta onhan ruskeat silmät silti 100x nätimmät kuin siniset.
T. Sinisilmäinen
Ei, koska siihen ei pysty itse vaikuttamaan
Voi parantaa toisen ulkonäköä mutta ei koskaan ole määrittävä tekijä päätettäessä seurustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole enää väliä kun en aio hankkia enempää lapsia mutta aiemmin kelpasi vain sini/harmaasilmäinen koska halusin että lapsillani on minun silmät
Entäs vihreät?
Mikä ihmeen teinipalsta tästä on tullut??
ei ruskeita silmiä kaikki muut menee
Minun silmien värillä on ehkä 6,5 cm väliä
Oispa mulla vaaleat, aistilliset ja seksyt uniikit silmät.
Nyt mulla on samanlaiset kuin 90% maailman väestöstä :(
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska siihen ei pysty itse vaikuttamaan
mitenkäs se miesten pituus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vihreät?
Ei olisi kelvannut. Geneettisesti vihreät ja ruskeat silmät ovat käytännössä samat. Vihreäsilmäisen kanssa olisi ollut riski että lapsille olisi tullut ruskeat silmät
No en ainakaan sellaisen kanssa jolla on mustat silmät usein. Tappelupukari.
Palstan siniharmaasilmäiset tuttuun tapaan alapeukuttaa ruskeita silmiä.
Ei mitään väliä 😂 En osaa kyllä edes valita mikä silmien väri on mielestäni kaunein.
Ei ole väliä. Ruskeat ovat kyllä minusta kauneimmat, mutta asialla ei ole seurustellessa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vihreät?
Ei olisi kelvannut. Geneettisesti vihreät ja ruskeat silmät ovat käytännössä samat. Vihreäsilmäisen kanssa olisi ollut riski että lapsille olisi tullut ruskeat silmät
Miksi sillä edes on väliä? On munkin äidillä siniset silmät mutta mulla on ruskeet eikä se haittaa.
Minulla on ruskeat silmät ja sisaruksillani siniset. Eipä ole haitannut, päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla vaaleat, aistilliset ja seksyt uniikit silmät.
Nyt mulla on samanlaiset kuin 90% maailman väestöstä :(
Joku 70-80 % lähempänä totuutta, jos ruskeita silmiä tarkoitit. Mutta hei, täällä Suomessa suurimmalla osalla on ne vaaleat joten etpä täällä erottuis mitenkään, ei ois yhtään uniikit.
Ei vaikuta mitenkään