Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nukkunut lähes kokoajan keväästä asti. Tänään pitäisi kertoa lapselle, että

Vierailija
23.12.2020 |

saadaan varmaan häätö.

Pitäisi varmaan olla vähän huolissaan, mutta en jaksa. Halusin vain jakaa. Hyvää joulua!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krooninen väsymysoireyhtymä?

Olen miettinyt tätä, mutta mulla ei ole kipuja tms. Toisaalta en ole koskaan saanut energiaa liikunnasta, en edes lapsena vaikka olin liikunnallinen. Päin vastoin. En oikeasti muista, olenko ikinä kokenut saavani mistään lisää energiaa- lääkkeitä lukuunottamatta.

Nuorempana paastosin paljon, koska huomasin että syömättömyys auttoi, nyt siitä on enää vain vähän apua. Ja kokeilin nimenomaan sellaisia kevyitä vaihtoehtoja, joiden ei pitäisi väsyttää. Uni ei ole oikein virkistänyt hyvinäkään kausina, mutta silloin nukun muutenkin suhteellisen vähän.

Psykologi ehdotti narkolepsiaa, mutta silloin pitäisi kai nukahdella säännöllisesti missä ja milloin vain.

Viimevuoden vaihteessa oli tarkoitus tutkia uniapnean mahdollisuutta, mutta en saanut aikaiseksi toimittaa unipäiväkirjaa lääkärille..

Kukaan ei ole kuitenkaan havainnut, että olisi hengityskatkoksia yöllä, en edes kuorsaa eikä ole ylipainoa. Tietysti silti mahdollista.

Tavallaan uskon, että vika on oikeasti korvien välissä vaikka ei tunnukaan siltä. Mutta missä siellä ja mitä sille voisi tehdä.

Tuo lihavoimani kohta sai ajattelemaan, että kyse voisi olla kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Mulla on yksi tuttu, jolla on tämä diagnoosi, ja joka aina kesäisin nukkuu muutaman tunnin yössä, ja talvisin n. 20 tuntia. 

Vierailija
62/66 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yhä kuulostaa krooniselle väsymysoireyhtymälle. Syy miksi sinulla ei ole kipuja on se että et liiku vaan nukut. Liikunta on myrkkyä väsymysoireytymälle ja heikentää vointia sekä aiheuttaa kipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se keväästä asti nukkuminen liittyy häädön saamiseen? Olet siis maannut sängynpohjalla vaan ja jättänyt kaikki asiat hoitamatta?

Vierailija
64/66 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös kaksisuuntaista, masennuspainoitteinen? Tarvitset lääkäriä. Kaikkea hyvää ja voimia, ponnista itsesi tähän maailmaan vaikka kuinka väsyttäisi. Ensiaskel on se lääkäri.

Vierailija
65/66 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Oletkos edes elossa enää?

Vierailija
66/66 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri kokoajan keväästä? Miksi ei siivoojan, timpurin tai jonkun muun ammattinimikkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi