Ystävä ei koskaan pääse käymään meillä
aina pitää minun mennä heille. Välillä se niin ottaa aivoon.
Hänen miehensä osti pari vuotta vanhan audin, joten heillä ei ole nyt varaa kuin yhteen autoon. Ja sitten ukko on viikot reissuhommissa tai muuten vain tekee aamusta iltaan töitä ja emäntä kotona kököttää. välillä niin surettaakin hänen puolestaan. ja välillä tuntuu, että kun pitäsi selvitä enemmän hänellä käymään. Mutta ei vain aina tahdo jaksaa lähteä ajelemaan sinne.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:16"]
No, mun ystävä ei koskaan tuu meille, vaan jumittaa kotona miehensä ja kaljalaatikkonsa kanssa ja mun pitää aina mennä sen luo 10 km pyörällä ku ei oo autoa ja aina hommata lapsille hoitopaikka, ku en voi yksin jättää ja kaveri ei koskaan voi koiraa ja miestä yksin jättää. Mun pitää aina mennä.
[/quote]
Onko joku oikea syy ettei voi jättää miestä? Onko mies esim. vammainen? Jos ei ole kunnon syytä niin ei tuo mikään oikea ystävä ole. Lakkaisin menemästä.
MInusta on ihanaa, kun voin käydä kaverilla, niin ei itse tarvitse siivota! En halua että meille tulee ketään. Ja kun mä käyn kylässä, niin voin päättää heti kun haluan lähteä kotiin. Omia vieraita on vähän paha kahden tunnin päästä ruveta heittämään ulos, jos eivät tajua lähteä. Mulla on jokunen sellainen kaveri, jotka jää luuhaamaan moneksi tunniksi ja mä olen jo ihan väsynyt. Siksi on kivempi mennä itse.
No, mun ystävä ei koskaan tuu meille, vaan jumittaa kotona miehensä ja kaljalaatikkonsa kanssa ja mun pitää aina mennä sen luo 10 km pyörällä ku ei oo autoa ja aina hommata lapsille hoitopaikka, ku en voi yksin jättää ja kaveri ei koskaan voi koiraa ja miestä yksin jättää. Mun pitää aina mennä.