Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu on pilalla ketju- mikä nyt harmittaa?

Vierailija
23.12.2020 |

Mulla on teippi hukassa taas!!! Joka joulu sama helkkatin homma! Teippaan siis laastarillabkummitytön paketin joka haetaan kohta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttui syyskuussa jostain mitättömästä asiasta. On mököttänyt siitä asti. Jos kysyn, et mikä vaivaa niin vastaus on sinunhan se pitäisi tietää.. No kun en tiedä.

Vuorotellen oon niin vihainen, että tekisi mieli kirkua ja sitten itkeä. Ajattelin, että edes jouluna voisi ajatella muita kuin itseään, mutta ei. Oon yrittänyt laittaa lasten takia joulua, ostaa ruuat ja koristella, mutta ei kyllä oikein huvita. Mies on möllöttänyt kolme kuukautta omassa huoneessa eikä tehnyt yhtään mitään.

Taitaa olla vika joulu meillä. ☹️

Toinen nainen tietty. Heitä ukko ulos.

Tuskin, kun se on tuolla huoneessaan möllöttänyt sen 3kk pelaten pleikkaria ja tehden etätöitä. Ja kyseessä siis jos keski-ikäinen.

Vierailija
22/22 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä isäntä ollut kuin myrskyn merkki viimeiset 3 päivää, joka vuosi sama juttu, haukkuu paskaksi akaksi yms, todella masentavaa ja itkenyt olen,, kaikki laitan, mies lähti ajamaan taas jonnekin, kääntyy takaisin ja tulee raivoten takaisin, pelkään että kuolen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä