aivan mueletön ejakulaatio, sänky likomärkä
Lattialla iso lätäkkö sängyn alla... hitto että ärsyttää tää tälläinen. Suhina vaan kävi, kun nesteet tulvi monta kertaa pihalle. Ja ai hitto mies oli kiimoissaan tapahtuneesta. Neljän päivän seksittömyys pitäis kieltää laissa parisuhteessa
Kommentit (15)
Arvaan, että viimeistään kolmannessa viestissä väitetään, että ejakulointineste on kusta.
Mitä! Miksi ällöä? Ei missään tapauksessa!! Ejakulointi kertoo mahtavasta seksistä. Minä itsekin kiihotun, enemmän kuin mieheni todennäköisesti.
Yölliseen virtsankarkailuun on saatavilla apua esimerkiksi Tena on suosittu!
Naisten ejakulointi on höpöhöpöä. Eli kusta.
Kyllä tuo mies olis maistanut, jos se kusta ois ollut ;)
Mua nolottaa ja ärsyttää märkyys, mutta kyllä seksimme on mahtavaa.
No ei ole kusta. :D Mutta itse kyllä vaihtaisin tämän "vaivan" mielelläni pois. Rasittavaa joka kerta kun lakanat ja sijauspatjat märkänä vaikka miten heittäisi pyyhkeitä alle.
Se haisee ihan kuselle ja jollekin muulle sekoitukselle. Rauhaseritettä se on
Mulla ei tilanne oo noin paha, mutta kostun todella paljon seksin aikana. Mua vähän häiritsee, mutta mies on ihan innoissaan, joten hyvä juttu tuo kai on :)
anna valua vaan , meilläkin sänky ihan lätäköissä,siis oikeesti pissileikkejä .
Kannattaa treenata lantiopohjalihaksia..
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa treenata lantiopohjalihaksia..
Ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.
Oletteko koskaan kuulleetkaan sellaisista suojalakanoista, jotka eivät päästä nestettä läpi? Ne on tarkoitettu eri-ikäisille vuoteenkastelijoille, mutta eiköhän niistä hyödy myös kosteita lemmenleikkejä harrastavat parit. Niitä saa ainakin apuvälinekaupoista ja joistakin nettikaupoista. Tosin nuo ap:n lorinat taitaisivat valua reunoista ohi lattialle, mutta pysyisihän se patja puhtaana ja kuivana.
Minulla on sama ongelma. Kun hanat aukeaa, niin loppua ei näy. Ja miestä kun se kiihottaa, niin tietää niksit millä se tehdään, sormin juuri oikeasta paikasta. Sängyssä on suoja, mutta sänkyyn myös mennään aina jahden ison pyyhkeen kanssa.
Se määrä on aivan käsittämätöntä. Luulisi, ettei minussa voi olla niin paljoa nestettä. Niin, se neste tulee emättimestä, ei virtsaputkesta.
yök, älä pliis kerro lisää.