HUOMIO! Käyttekö sarjapeukuttamassa älypuhelimilla omia viestejänne?
Huomasin just että iphonella voi peukuttaa yhtä ja samaa viestiä lukemattomia kertoja, vaikka sata kertaa... Tehdäänköhän sitä tällä palstalla paljon, että käydään sarjapeukuttamassa omia viestejä?
Kommentit (47)
Kokeilin Lumialla, ei onnistu sarjapeukutus. Kun jompaa kumpaa peukkua on painanut molemmat muuttuvat harmaiksi, eikä sitä viestiä voi enää peukuttaa.
En, mutta muutaman kerran olen lueskellut ketjuja Lumialla, ajatellut että vau olen tuon kanssa TÄYSIN samaa mieltä, peukuttanut, ja sitten vasta tajunnut peukuttaneeni omaa viestiäni :(
(Minkälainen idiootti ei muista mitä on pari päivää sitten kirjoittanut AV:llä?! Kysyn vain. Huoh.)
Ei hirveesti hetkauta, paitsi jos on tosi paljon alapeukkuja ni koen että viesti on herättäny paljon tunteita = voitto.
No mun iPhonella ei ainakaan pysty kuin kerran. Eikä silloinkaan jos vaihtaa ip-osoitteen.
Kyllä mun iphonella pystyy. Näytänkö? Katsoppa montako peukkua tämä viesti saa kohta! Ap
Riittkö nuo 73 peukutustani? Vai laitanko lisää? Sano vaan kuinka monta haluat! :)
3
En tod...kertaakaan en ole peukkua peukuttanut ja se linja pitää!
Mä oon se ainokainen palstalainen, jolla ei ole älypuhelinta.
Mul on samsung s4 ja ei pysty. Mitä selainta käytät? Mulla chrome
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:59"]
[/quote]
Ei, kyllä meitä on kaksi täällä.
Mistä tuo on kiinni? Ei onnistu S3 ja Dolphin.
Onko joku joka vielä epäilee, etteikö sarjapeukutus olisi mahdollista? Jos on, voin peukuttaa ihan mitä viestiä vaan haluatte ja kuinka monta kertaa tahansa! Esim. nyt menen peukuttamaan tätä aloitusta 20 kertaa.
Mulla on iphone 5 ja selaimena Safari. t. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:59"]
[/quote]
Ei, kyllä meitä on kaksi täällä.
[/quote]
Vau, mahtavaa! Ollaan harvinaista lajia :)
Mä en pysty Iphonella peukuttaa useammin ko kerran. En oo kyllä koskaan omia viestejä peukutellu, joten en tiiä onko se sitten mahdollista.
nosto