Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole keksinyt 16-vuotiaalle teinitytölle oikein mitään lahjaa

Vierailija
23.12.2020 |

Mitään viime hetken vinkkejä antaa? Ainakin Prismassa ja R-kioskilla menen tänään käymään 😀

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalot on nyt alessa. Kirja leipomisesta, käsitöistä tai muusta mistä on innostunut. Aikuisten värityskirja ja kyniä. Muitakin kyniä, ainakin 15 vuotta sitten teinit oikein kilpaili niillä. Villapaita kivalla kuosilla tai vaatelahjakortti. Pussilakanasetti, verhot, torkkupeitto. Voi jo alkaa keräämään tavaraa omaan kotiin: aterinsetti, silitysrauta, lautasia, laseja etc. Bluetooth kaiutin tai kuulokkeet, äänikirjakauppaan lahjakortti. Lahjakortti netflix, viaplay etc. Ja karkkia tietysti!

Vierailija
2/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupoissa on myytävänä lahjakortteja eri paikkoihin, nappaa sieltä sinun budjettiisi sopivalla summalla lahjakortti tai kaksi esim AppleStore/Google tili/Finnkino/joku vaatekauppa.. Näiden lahjakorttien valikoima on tosi laaja ja luulisi löytyvän jokaisella joku mieleinen. Ja ainakin itse olen nähnyt myytävän ihan jopa lähi K-marketissa näitä eli varmaan löytyy Prismasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapeli, monopoly, alias. Voitte yhdessä joulupyhinä pelata ja kasata. Hulavanteet on nyt in, tykkäiskö? Harrastuksiin liittyvä kirjallisuus tai väline. Omaan huoneeseen sisustusjuttuja

Vierailija
4/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia ostanut nyt 18-vuotiaalle tytärpuolelleni lahjakortteja (Zalando, Kicks, Stadium, XXL, Sokos jne) sekä jotain pientä lisäksi esim. kosmetiikkaa. Jos teini ei ole erikseen toivonut mitään, eikä ole esim. jotain harrastusta, johon liittyvää voisi hankkia, niin raha tai lahjakortit ovat yleensä aina mieleisiä. 

Vierailija
5/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Preservatiiveja sekä liukkaria anal varten.

Kas, peräkammarin tumputtajapoikia hereillä jo tähän aikaan!

Vierailija
6/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskilta saa ainakin H&M-lahjakortteja. Prismasta voisi ostaa vaikka langattomat kuulokkeet. Kaikenlainen kosmetiikka on myös teinityttöjen mieleen useimmiten, mm. kasvonaamiot. Jos et keksi muuta, niin S-ryhmän lahjakorttikin on hyvä.

T. Teinitytön äiti

Vierailija
7/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän lahjakortti. Voi itse käydä Prismasta tai Sokokselta jotain mieluisaa ostamassa. H&M tai Body shop lahjakortit on usein ton ikäisten mieleen, mutta ne täytyy käydä myymälästä ostamassa.

Vierailija
8/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolihuuhtelulaite niin saa röörin puhtaaksi poikaystävän penetraatiota varten.

Vierailija
9/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolihuuhtelulaite niin saa röörin puhtaaksi poikaystävän penetraatiota varten.

🤣 Joku unohtanut aamulääkkeet

Vierailija
10/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänninipistimet

Vierailija
11/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti brassivahaukseen jotta posliini kiiltää.

Vierailija
12/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekula

Vierailija
13/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lahjakortti!

Vierailija
14/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti lahjakortti!

siis siihen brassivahaukseen.

Vierailija
15/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäänhuulten levittimet

Vierailija
16/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tyttö tykkää?

Olisiko vaikka joku sellainen kauniissa joulupaketissa myytävä ihonhoitotuote/meikkisetti hyvä? Tai vaikka uusi pyjama?

Vierailija
17/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjakortti johonkin vaateliikkeeseen. Se on kaikista fiksuin lahja tuon ikäiselle. Saa sitten itse ostaa oman makunsa mukaan mitä haluaa. 

Vierailija
18/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer

Vierailija
19/19 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa. Sitä ne haluaa. Olen yläkoulun opettaja ja lähes jokainen teini toivoo rahaa lahjaksi. Oma teinini pyysi uudet salihousut ja sen lisäksi rahaa. En vaan ole vielä päättänyt, paljon sujautan kuoreen. Varmaan 100-200 Euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä