Kotipizza-ketju ei halua asiakkaita?
Puhelintilaus maksaa lisämaksun, sivusto on ruma ja latautuu todella hitaasti, palautetta verkkosivuilla ei oteta vastaan ilman kuittinumeroa (pitää keksiä), päivämäärää, sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa + muita tietoja. Koodareille annettu jälleen kaikki valta ja pakotetaan asiakas valehtelemaan. Ilman tietojen valehtelemista ei pysty palautetta antamaan.
Että mua sieppaa tämä nykyinen systeemi, missä kaikki pitää tehdä tunnistautuneena netissä! Nää yritykset tulee kuukahtamaan, ei ne pärjää turkkilaispizzerioille, joissa asiat hoidetaan joustavasti.
Eipä silti että muutenkaan tykkäisin Kotipizzan pizzoista. Joskus tykkäsin, mutta joko ne on pilattu tai oma maku on muuttunut. Onneksi ei ole pakko asioida.
Kommentit (3)
Önnönnöö. No ei ole tosiaan pakko asioida.
Turkkilaisilta ei saa kuittiakaan muusta kuin pankkikortista.
Eipä ei niin.