Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
CM vai Prisma, kummasta joulun kalat, liekö eroja?
22.12.2020 |
Loimulohta, savugraavia jne
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Me käydään Citymarketissa.
On vähän herkumpaa.
Herkussa on herkumpaa. 😉 (Sokos Herkku, Food Market Herkku)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikäs laadun tae se kauppias on?