CM vai Prisma, kummasta joulun kalat, liekö eroja?
Kommentit (22)
Prisman tuotteet ovat varastoissa ja tukuissa pitkään seisotettua tavaraa.
Olen loppuun asti kyllästynyt Prisman kala-ja lihatiskiin.
Onko siellä erikseen edes mitään asiantuntijaa kuten lihamestaria ja kalatietäjää?
Citymarket-kauppiaat ostavat tavarat jälleenmyyntiin monilta eri tuottajilta, eivät he ole sidottuja johonkin tiettyyn tuottajaan kuten osuuskuntakauppa Prisma.
On aikalailla paikkakunnasta kiinni. Prismalla jokin yksinkertainen konsernitason ratkaisu palvelutiskissä. Citymarketissa jos on innostunut kauppias niin voi olla paljon parempi.
Prisma. Keskon kaupoista löytyi vanhaa kalaa ja listeriaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä erikseen edes mitään asiantuntijaa kuten lihamestaria ja kalatietäjää?
Citymarket-kauppiaat ostavat tavarat jälleenmyyntiin monilta eri tuottajilta, eivät he ole sidottuja johonkin tiettyyn tuottajaan kuten osuuskuntakauppa Prisma.
Kaikki kala tulee pakastettuna.
Ainakin Espoon Isossa Omenassa CM:n kala- ja lihatiskin valikoima on ihan toista luokkaa kuin Prisman.
Samaten Sellon CM:ssä on erinomainen ja todella monipuolinen kalaosasto, aivan toista luokkaa kuin missään näkemässäni Prismassa.
Prisma. Ahneet K-kauppiaat yrittävät myydä vanhentuneita tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kala tulee pakastettuna.
Ei tule
Citymarket. PALJON laajempi, laadukkaampi ja kattavampi valikoima. Yleisesti K-ryhmä on monipuolisempi ja laadukkaampi.
Juuri kalat, leikkeleet, pateet, juustot ja muut vastaavat haemme CM. Tarjolla yllättäviäkin herkkuja mitä ei edes osannut ajatella. Loput voi hankkia vaikka s-marketista (kaikista lähimpänä kotiamme).
Cittari kalliimpi, ei muuta eroa.
Vierailija kirjoitti:
Prisma. Ahneet K-kauppiaat yrittävät myydä vanhentuneita tuotteita.
Olen saanut Prisman kalatiskiltä vanhaa, lähes pilaantunutta kalaa.
Vein takaisin, ja se korvattiin.
Ihmettelin syvästi, kuka siellä on tuon osaston vastaavaa hoitaja ja miksi niin vanhaa kalaa oli myynnissä.
Citymarket-kauppias ei ole sen ahneempi yrittäjä kuin kukaan mukaan.
Hänelle on kunnia-asia myydä hyvää tavaraa.
Jos ei myisi kunnon tavaraa, loppuisivate asiakkaat pikavauhtia.
Hesarissa oli just viime viikolla kalavertailu ja mun läheiset sekä Prisma että Cittari oli antaneet huonot näytteet... 20 % kaikista tais olla huonoja ja vain puolet hyviä. Lonkalta luvut mutta ei ollut iloista luettavaa. Kala ostoksille kohta menossa...
Lidl. Koska kala/liha-tiskeillä tunnetusti käsitellään vanhentuneet tuotteet, ja uudestaan myyntin. Esim. Graavattu, savustettu, marinoitu jne, ja avot, taas kehtaa myydä kun ei enää haise!
CM!
Prisma laadultaan huonompi, ketjuliike.
Citymarketit kauppiasvetoisia.
Vierailija kirjoitti:
Samaten Sellon CM:ssä on erinomainen ja todella monipuolinen kalaosasto, aivan toista luokkaa kuin missään näkemässäni Prismassa.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Prisma. Keskon kaupoista löytyi vanhaa kalaa ja listeriaa.
Keskon kaupat on yrittäjävetoisia, et voi yleistää.
Prisman huonomman laadun taas voi yleistää, koska ketju.
Mutta tunnetusti Prisma kilpailee hinnalla, CM laadulla.
Me käydään Citymarketissa.
On vähän herkumpaa.