Juodaanko teillä jouluna olutta, viiniä, väkeviä?
Kommentit (90)
Ei ollenkaan alkoholia, kiva ulkoilla, syödä suklaata ja lukea hyvää kirjaa.
Olut ja väkevät eivät kuulu meidän jouluumme, mutta pari lasillista viiniä voi mennä.
Kaikkia noita. Tavoite on joka päivä olla pienessä maistissa.
Juodaan aterian yhteydessä proseccoa ja viiniä, mahdollisesti calvadokset kahvin kanssa. Aikuisten joulu, ei lapsia.
Alkoholia ei kulu ollenkaan vaikka varastossa on. Alkoholi on jäänyt taa.... eikä yhtään haitTAA...
Rentoutta löytyy ihan omasta takaa.
Olutta ja viintä ruuan kanssa. Myöhemmin ehkä muutama tömpsy.
Viiniä, olutta ja terästettyä glögiä. Vieraita ei ole tulossa, niin jätin kuoharin, liköörit ja konjakin ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä myös kaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä myös kaalta?
Ei, mutta kanaa ja riistä.
Erilaisia oluita ja viiniä. Glögiä, munatotia ja kuoharia. Ei tosin kaikkea samana päivänä.
Viiniä on ruoan kanssa, pari lasia aion sitä juoda.
Lisäksi on varattu pari siideriä ja pari olutta saunaa varten. (1 per saunailta)
Jos miettii edellistä 20 vuotta taaksepäin niin ehkä kolmena jouluna olen 1-2 lasillista punaviiniä otttanut suklaan kanssa. Ihan arvoitus miten tänä vuonna käy.
Viiniä ruoan kanssa. Ei muuta, eikä sen enempää kuin muutenkaan. Ai niin, on meillä yks pullo glögiä alkostakin.
Olutta ei.
Siideriä, viinejä ja vähän jouluisia väkeviäkin kyllä.
Ja paljon vissyä.
kuulostaa taivaalliselta joululta..
Naapurissa maalla tehtiin aina sahtia jouluksi. Talon emäntä hallitsi valmistuksen.
Ei niistä rengeistä ollut siihen taitoa vaativaan hommaan.
Löytyyköhän alkosta sahtia?
Vierailija kirjoitti:
Viiniä ruoan kanssa, likööriä kahvilla, glögiä illalla.
Näin meilläkin. Lisäksi saunaoluet.
Tottakai viiniä ruuan kanssa. Ja saunajuomat. Minulla viini jää yleensä yhteen , korkeintaan kahteen lasiin. Olen enemmän koukussa suklaaseen.
Ajattelin että ruokajuomaksi punaviiniä ja alkoholitonta olutta. Rakastan oluen makua, mutta koska meillä on pieniä lapsia, en halua olla humalassa niin tämä yhdistelmä varmasti toimii loistavasti. :)