Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviin apua.

Vierailija
21.05.2014 |

Sähkötupakka nikotiininesteellä (0,8%) käytössä kolmatta päivää ja olo kauhea. Tekee mieli hakea aski ja vetää muutama putkeen!! Yritän siis pienentää nikotiinimäärää entisestä (15-25 sauhua tuli vedettyä päivä - ainakin) ja nyt olo on hermostunut, pinna lyhyt, jokin kuin "sisäinen vapina" alkanut.. Eikö tämä auta mitään vai olisiko ilman sähkötupakkaa vielä kauheampi olo?! Olen polttanut tupakkaa 11 vuotta. Tuleekohan repsahdus :'(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas päivä on legendan mukaan vaikein. Älä luovuta! Vedä sähköhöyryjä ja yritä "tupakka kerrallaan" välttää repsahtamista.

Ja JOS repsahdat niin muista, siitä voi heti jatkaa tupakattomuutta. Repsahdus ei tarkoita että sun pitäisi sitten polttaa koko aski tai jatkaa tupakoimista.

Kohta se jo helpottaa! Ekat päivät on vaikeita!

Vierailija
2/3 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä kuvia tupakan haitoista, ajattele ihoa, elinikää ja sitä miten epäviehättävältä tupakoitsija haisee vaikkei sitä itse huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana 1viikko ja 2päivää. Mulla vasta nyt ollut pari päivää vaikeita ja tupakka pyörinyt päässä lähes koko ajan. Mulla syy lopettamiseen se, että sain kauheen tupakkayskän ja keuhkot vaan vinkui ja pihisi kun olin koko viikonlopun juhlimassa ja poltin 4askia kahden päivän aikana. Nyt siis reilu viikko ilman ja aion lopettaa kokonaan.