Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?

Vierailija
21.05.2014 |

Miten onnistui?

Missä harrastitte seksiä?

Kenen kanssa?

Jäittekö kiinni?

Oliko kertaluontoinen tapahtuma vai tapahtuiko useammin kuin kerran??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En kerro enempää, ähäkutti!

Vierailija
2/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pomolta poskeen pari kertaa viikossa muutaman kuukauden ajan hänen työhuoneessaan ja etenin tätä kautta työpaikan johtoryhmään. Emme jääneet kiinni. Tämä kaikki tapahtui pomon työhuoneessa. Nykyisin olen merkittävässä asemassa suuressa suomalaisessa pörssiyhtiössä.

Kysyttyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistui, autossa harrastimme, tyttöystävän kanssa, kiinni jäimme, useita kertoja tapahtui.

Vierailija
4/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli työpaikka vain toiselle meistä, mutta käytin hyväkseni professorin tentinkorotussohvaa. En olisi muuten saanut vaadittavaa opintopistemäärää täyteen. Kyseessä oli siis kertaluonteinen tapahtuma. Nykyäänkin hymyilemme toisillemme kun näemme yliopiston käytävillä.

Vierailija
5/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioliitossa, mutta annan säännöllisesti käsihoitoa kollegalleni mainostoimistossa. Jäämme toimistoon muiden jo lähdettyä. Emme ole jääneet kiinni, mutta ajatus kiinnijäämisestä kiihottaa minua.

Vierailija
6/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanginvartija ja tatuoitu, puutteessa oleva psykopaatti. Pelotti ihan helvetisti, että jään kiinni. Harrastimme seksiä noin viisi kertaa.

Vierailija
7/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, säännöllisesti. miesystävän työpaikalla tavataan peuhata. ja palkallisena työaikana tottakai. ei olla jääty kiinni eikä aiota jäädäkään: meillä on toimivat systeemit :)

Vierailija
8/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, millaista haureutta.

Rouva, 55

Vierailija
9/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia kertoja (olin vuosia laivalla töissä)

Kerran poikaystävän (silloisen) duunipaikalla. Mainostoimisto Kampissa. Ei ihan jääty kiinni, vartija teki kierroksen n 5 min aktin jälkeen

Vierailija
10/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/31 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen meidän toimiston tiloissa. Pitkästä aikaa nähtiin ja oli pakko päästä hommiin. 

Vierailija
12/31 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paitsi jos itsetyydytys lasketaan. Olen mies.

Vierailija
13/31 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha topic mutta juu...miesystävän työpaikalla takahuoneessa aina välillä :) millon tahansa voi tulla asiakas luukulle ( grilli)

Vierailija
14/31 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia kertoja, olen siis myös ollut laivalla töissä. Tosin en tiedä miten lasketaan, kun ei itse työpisteessä ole tullut paneskeltua, mutta työajan jälkeen hytissä kyllä, useammassakin.

Vierailija
15/31 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin pomolta poskeen pari kertaa viikossa muutaman kuukauden ajan hänen työhuoneessaan ja etenin tätä kautta työpaikan johtoryhmään. Emme jääneet kiinni. Tämä kaikki tapahtui pomon työhuoneessa. Nykyisin olen merkittävässä asemassa suuressa suomalaisessa pörssiyhtiössä.

Kysyttyvää?

Jos oisit mies niin ei muuten onnistuis ikinä ettäs sen tiiät :D. Muista tää seuraavalla kerralla kun mollaat että miehillä on helppoa

Vierailija
16/31 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka täällä töissä voisi olla kiihottumatta, kun hyvännäköisiä miehiä ja naisia lappaa jatkuvasti ohi ja kaikilla flirtti päällä. Kyllä housut kastuu. Monen kanssa olen sekstaillut ainakin fantasioissani jos ei muuta :)

Vierailija
17/31 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on eksytty työkaverin kanssa vessaan pikaisille ;) kuumotti kun muut oli kahvitauolla samaan aikaan

Vierailija
18/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/31 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran työkaverin kanssa. Koulussa.

Vierailija
20/31 |