Katson Sinkkuelämää...
... ja mua häiritsee ihan hirveästi Sarah-Jessica Parkerin kasvot. Se on vaan niin sietämättömän hevosnaamainen :( Oon varmaan ilkeä, mut ei voi mitään!
Kommentit (25)
Juu ärsyttävää hänen ylinäytteleminen!!!!!
Hahmossa häiritsee ihan hirveesti se, että se on ruma, mutta puoli kaupunkia juoksee sen perässä. MITEN?
Iik, oonkohan mäkin sitten ruma? Olen aika paljon Sarah Jessican näköinen, vaikken ihan yhtä pitkänaamainen kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:59"]
Iik, oonkohan mäkin sitten ruma? Olen aika paljon Sarah Jessican näköinen, vaikken ihan yhtä pitkänaamainen kuitenkaan.
[/quote]
No minusta ainakin. Tosin jos oot muuten tosi upee tyyppi, niin korotat pongoi sillä jo aika paljon.
AP
Ihme alapeukkuvyöry kommentteihin. Miksi?
Eihän se klassisen kaunis ole, mutta itse pidän upeana! :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:53"]
[/quote]
Ja ehkä kaikista eniten se, kuinka naisen silmät leviävät, suu aukeaa, pää kääntyy hieman vinoon ja jähmettyy muutamiksi sekunneiksi - merkiten välillä hämmästystä, välillä järkytystä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:53"]
[/quote]
Ja ehkä kaikista eniten se, kuinka naisen silmät leviävät, suu aukeaa, pää kääntyy hieman vinoon ja jähmettyy muutamiksi sekunneiksi - merkiten välillä hämmästystä, välillä järkytystä.
[/quote]
Juu ja kun puhuu niiiiin dramaattisesti kädet vatkaa hitaasti ylös ja alas, s päätä heiluttaa jokapuolelle ja kamalia taukoja joka sanan välissä.. Esimerkiksi kun sanoi sille venäläiselle miehelleen ettei se hänen etsimä rakkaus ole siinä sviitissä eikä hotellissa. Että otti pannuun!!!! :D
Mä lopetin just kahden vikan jakson katsomisen ja vaan vollotin liikutuksesta. Ja tämä on varmaan viides kerta elämässäni, kun olen nuo jaksot katsonut. Oli se vaan hyvä sarja, vaikka nämä viimeiset jaksot aika siirappisia ja dramaattisia ovatkin.
Sillä on se noita-akan näppykin leuassa
Enemmän ärsyttää itsekeskeisyys, ristiriitaisuus (sitoutumiskammo/halu sitoutua), uusavuttomuus (raha-asiat, ruuanlaitto, luonnosta vieraantuminen), dramaattisuus ja miesten kanssa riitely ihan naurettavan vähäpätöisistäkin asioista, yleinen draamailu, s-kirjaimen suhauttelu, painotetut ilmeet, tyhmemmäksi heittäytyminen miesten seurassa, palvovasti tai anteeksipyytävästi tuijottelu suurilla silmillä, kiljuminen lukuisissa eri tilanteissa.
Carrie on kyllä aika kauheen näköinen.Tykkään eniten Charlottesta,se on jotenkin suloinen. Mua häiritsee siinä sarjassa,että kaikki jaksot on samanlaisia.Miehet vaihtuu,mut samaa jauhamista vuodesta toiseen.Joskus piruuttani lainaan jonkun kauden kirjastosta,jos haluan "aivot narikkaan"-tyyppistä katsottavaa :D
Alapeukkuvyöryn syy lienee siinä että ihmiset on ihan kyllästyneitä siihen että naisessa on tärkeintä hänen ulkonäkönsä, ja että ihmisiä pitää sen perusteella mollata kuin jotain paskakikkaretta. Hahmoon liittyvät alapeukut lienevät sarjan faneilta.
Mun mielestä nuo 2 viimeistä jaksoa olivat Carrien osalta ihan persiistä. Liki nelikymppinen muija muuttaa miehen perässä pariisiin ja kaikki on ihquu, kun voi pistää tyllimekon päälle, syödä kakkuja ja patonkeja ja luksushotellin partsilta näkyy eiffel. Kuluu viikko ja sitten alkaa itkettää. 60-v. poikaystävä joutuukin oikeasti käymään töissä, kaulakoru katoaa, kengän pohjaan juuttuu koirankakkaa ja kaikki on niin "rankkaa".
En tajua, miksi Carrien osalta tämä loppu on näin nolo. Muiden hahmojen osalta se oli kirjoitettu paljon paremmin (etenkin Miranda ja Charlotte).
Carrien hahmo oli ainoa, jossa ei tapahtunut koko sarjan aikana minkäänlaista kehitystä.
Musta hänellä on ainakin kaunis vartalo. Tosi kapea vyötärö, mutta lantiota löytyy silti. Sitä olen aina ihaillut, vaikka toki näin paljon nuorempana on muuten kauniimpi iho ja muuta. Kasvoiltaan on hevosmainen, mutta ei se musta rumaa aina tee. En edes pidä ns. Klassisen kauniista ihmisistä, vähän persoonaa pitää olla. Klassinen on liian virheetön ja tavallinen. Ja kolmekymppisiähän nuo siinä sarjassa ovat ja miehet 30-60 vuotiaita, jollei vanhempiakin. Musta Kiho ja Carrie on ulkonäöiltäänkin sopivia toisillee.
Mun mielestä Sarah Jessica Parker on persoonallisen kaunis, minä tykkään hänen "hevosnaamastaan". Carrie tosin oli ärsyttävä hahmo, mutta ylinäytteleminen ei minua haittaa - se kuului tyylilajiin ja minusta Samantha ja Charlotte ylinäyttelevät ihan yhtä paljon. Sinkkuelämäästä tykkäsin, mutta harmikseni olen katsonut sen niiin monta kertaa että nykyisin se vaikuttaa jo liian kuluneelta.
Ihan kiva sarja. Jos keskushahmo (Carrie) olisi ollut vähemmän egosentrinen ja kiinnostavampi, olisi voinut olla todella kiva sarja. Ulkonäkö ei häirinnyt.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:57"]
Hahmossa häiritsee ihan hirveesti se, että se on ruma, mutta puoli kaupunkia juoksee sen perässä. MITEN?
[/quote]
Mä en muista mitään tuollaista, mutta en ole vähään aikaan sarjaa katsonut. Oliko siellä jaksoja, joissa miehet ovat Carrieta kauheasti piirittäneet, mutta hän ei olisi ollut kiinnostunut? Ei hän mielestäni ollut mikään miesmagneetti. Mielestäni tuollainen juonikuvio olisi tarkoittanut, että "puoli kaupunkia juoksee perässä".
Carrie on hahmonakin niin saatanan rasittava että AAARGH.