Kuka julkkis on poikkeuksellisen söötti ikäisekseen?
Alyson Hannigan on tyttömäisen söötti, vaikka on jo 46-vuotias ja vieläpä kahden lapsen äiti.
Tässä on yksi hänen haastattelunsa vuoden takaa:
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla nuorekas? Ärsyttää kun sitä hoetaan minullekin. Jotenkin tulee tunne näin yli viisikymppisenä, että eikö minussa ole muuta huomionarvoista kuin se että naama ja kroppa näyttävät ikääni nuoremmilta.
Jotenkin sellaista alistavaa puhetta (voi sua pientä söpöä...) vaikka todelliset meriitit ovat se mitä olen saanut aikaiseksi elämässäni vaikeissa olosuhteissa.
Tässä leikissä ei mennä pintaa syvemmälle...
Vierailija kirjoitti:
Onko Johanna Tukiainen jo mainittu?
Kiloja ja vuosia sitten ihan kivan näköinen.
https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/770x0/5753514052824863bfdd5b20a1c…
Mette Mannonen näyttää ihanasti vielä 12-vuotiaalta.
Tanssija Marko Keränen.😁..No on vähän nuorempi kun mä , on kyllä Mies niin ei oo vanhentunut mitenkään on Se eri meillä naisilla.
Samu Haber (45-vuotta)
Ei ole minun tyyppiä ollenkaan mutta onhan tuo poikkeuksellisen ”söötti” ikäisekseen.
Kiti Kokkonen (47 v) on myös jotenkin söötti ikäisekseen.
N33
Kristiina xx kirjoitti:
Olavi Uusivirta, Samu Haber, Waltteri Torikka.
Ihmettelenkin, kun liityin Tinderiin ekas kertaa muutama kk sitten, ja huomaan, että 35-40-vuotiaat miehet näyttävät 10 vuotta ikäistään vanhemmilta kun vertaa näihin julkkiksiin.
Heh, kuule osa noista tindermiehistä todellakin on 10-15 v vanhempia! Laittavat vain pienemmän numeron nääs
Mutta jaa kuka? Tindermies Kari ketonen
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla nuorekas? Ärsyttää kun sitä hoetaan minullekin. Jotenkin tulee tunne näin yli viisikymppisenä, että eikö minussa ole muuta huomionarvoista kuin se että naama ja kroppa näyttävät ikääni nuoremmilta.
Jotenkin sellaista alistavaa puhetta (voi sua pientä söpöä...) vaikka todelliset meriitit ovat se mitä olen saanut aikaiseksi elämässäni vaikeissa olosuhteissa.
Ei kai ne ole toisiaan poissulkevia?Jospa säilytit positiivisen asenteesi vaikeuksista huolimatta ja säilyit nuorekkaana?Vai haluaisitko mielummin olla vanhahtava että otetaan vakavasti?
Mauno Koivisto nuorena, keski-ikäisenä ja vanhana. Söpö vauvasta vaariin.
Jos tätä kysyttäisiin käänteisesti (kuka ei ole), niin vastaisin Helena Ahti-Hallberg vaikkei tätä kysyttykään. Söötti vois olla Sikke Sumari 70v😱
Vierailija kirjoitti:
Pilvi Hämäläinen ei uskoisi kyllä heti viisikymppiseksi enintään neliviitoseksi...
Pilvi Hämäläinen on 36-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Noora Karma
Söötti?Minusta lähinnä kalskea.
Meidän pihassa loikkii puvuja ja ne on sövöjä🤓