Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi skitsofreenikkoja on saanut mustamaalata ja herjata koko maailman historian?

Vierailija
13.12.2025 |

Montako hyvää tarinaa skitsofreenikoista tiedät?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppamiehet ja shamaanit, ehkä myös papit, taiteilijat, tietelijät ja oikeastaan kaikki ihmisyyttä kehittävät roolit ovat aina jollain määrittlyllä psykoottisia ja skitsofreenisiä, sillä eivät elä vallitsevassa todellisuudessa vaan luovat sitä. 

Pharma on negatiivinen viitekehys eikä kehu ketään terveeksi ja hienoksi vaan ainoastaan hyökkää ja tappaa ihmisiä. Miekalla on vain yksi tehtävä. Vaihda siis viitekehystä jos haluat terveempiä ja positiivisempia tarinoita. 

Vierailija
2/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sehän tässä ihmetyttää, että kyllä mustien asiat kiinnostaa ja niitä edistetään jopa epäreilusti kiintiöillä, mutta skitsofreenikoista ei tunnu kukaan välittävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahin skitsofreenikko. Istu rauhallisesti alas ja hengitä syvään. KUKAAN ei mustamaalaa sinua. Ainakin täällä internetissä se olet vain sinä itse eli persoonasi toinen piirre, joka kommentoi sulle ketjuissa, väittää sinulle vastaan, loukkaa tai dissaa sinua eli on ihan vaan normaali juupas-eipäs -taudin kuva kun sinun pitää saada ketjuihisi kommentteja ja joudut laittamaan niitä itse.

Opettele rakastamaan ja hyväksymään olemuksesi kaikki osiot ja ristiriitaisuudet ja saavuta sisäinen rauha.

Ole hyvä. (siis ymmärrä tämä sekä toivotuksena, neuvona, että käytöksenäsi ihmisenä)

-winner-

Vierailija
4/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, mulla pari tuttavaa, jolla on skitsofreenikkoja lähipiirissä. Yhdellä on mies, jolla on skitsofreniaa ja toisella on sisko. Ongelma molemmilla on, että ovat apaattisia, ikään kuin olisi jatkuva syvä masennus. Kumpikaan ei ole vaaraksi kenellekään.

Vierailija
5/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sehän tässä ihmetyttää, että kyllä mustien asiat kiinnostaa ja niitä edistetään jopa epäreilusti kiintiöillä, mutta skitsofreenikoista ei tunnu kukaan välittävän.

I.E. De Facto Englannin Kruunu

Vierailija
6/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikkoja testataan sillä että jos ne ovat lojalisia ja todella jositein. psykopaateille ei olla tehty viellä instituutiota lojaalisuuden todistamiseen mutta skitsofreenikoille kyllä.

Totuus on että me ollaan afrikasta ja ensimmäinen ihminen polveutui gorillasta ja psykopaatti instituutio simpanssit ei sulata sitä

Vierailija
7/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano yksikin asia, miksi sinusta tulisi välittää?

Vierailija
9/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofreenikkoja testataan sillä että jos ne ovat lojalisia ja todella jositein. psykopaateille ei olla tehty viellä instituutiota lojaalisuuden todistamiseen mutta skitsofreenikoille kyllä.

Totuus on että me ollaan afrikasta ja ensimmäinen ihminen polveutui gorillasta ja psykopaatti instituutio simpanssit ei sulata sitä

Seinähullu!

Laitan poistoon!

Vierailija
10/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parahin skitsofreenikko. Istu rauhallisesti alas ja hengitä syvään. KUKAAN ei mustamaalaa sinua. Ainakin täällä internetissä se olet vain sinä itse eli persoonasi toinen piirre, joka kommentoi sulle ketjuissa, väittää sinulle vastaan, loukkaa tai dissaa sinua eli on ihan vaan normaali juupas-eipäs -taudin kuva kun sinun pitää saada ketjuihisi kommentteja ja joudut laittamaan niitä itse.

Opettele rakastamaan ja hyväksymään olemuksesi kaikki osiot ja ristiriitaisuudet ja saavuta sisäinen rauha.

Ole hyvä. (siis ymmärrä tämä sekä toivotuksena, neuvona, että käytöksenäsi ihmisenä)

-winner-

Älä höpötä.

Vierailija
11/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan. 👋

Vierailija
12/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mielenterveyden ongelmia tulee, joille ei voi mitään itse, ihmiset lopettaa ymmärtämästä. Kuitenkin heissä on ihmisiä jotka käyvät töissäkin, eli maksavat veroja tähän maahan. Jospa kokeiltaisiin siitä Pyhästä masentuneiden joukosta repiä samalla lailla v*ttuilua ja vitsejä, kauanko menisi kuinka olisi tädit lööpeissä heristämässä sormea, kun heristävät jopa tutkitulle tiedolle eli sille että masennus paranee ulkona 

Vierailija
13/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilman nykyisin psykoottisina ja harhaisina pidettyjä asioita olisi jäänyt syntymättä paljon uskontoja, aatteita ja kulttuureja. Eiköhän esimerkiksi jokainen Raamatun profeetta olisi laitettu neuroleptikuurille tai osastolle sen sijaan, että heidän kirjoituksensa on pyhänä pidettyä tekstiä vielä tuhansia vuosia myöhemmin. On makuasia sitten, milloin on toimittu oikein ja milloin ei.

Vierailija
14/14 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska johonkinhan ne tunteet on projisoitava. Kaikissa asuu sisällä hulluuden siemen js osa pelkää sitä hullun lailla. Alitajuisesti pelkäävät sairastuvansa,  utta samalla kokevat paremmuutta kun eivät ole vielä sairastuneet. Kuka tahansa voi seota, se on fakta ja kuka tahansa parantua skitsofreniasta tietyillä toimilla. Itse olen siitä hyvä esimerkki. Toki leima pysyy loppuelämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan