Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Thigh gap eli reisirako

Vierailija
20.05.2014 |

Mitä mieltä? Näyttääkö luonnottomalle vai hyvälle? Omistatko itse?

Meillä oli nimittäin parin kaverin kanssa pieni väittely asiasta. Kaveri totesi että jalkani näyttävät ruman anorektisilta tuon rakosen takia. Auts.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää. Mulla oli pieni rako reisien välissä mutta olen treenannut sen salilla umpeen. Tykkään siis enempi lihaksikkaista reisistä.

Vierailija
2/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on reisien välissä rako ja näyttää mun mielestä ihan hyvältä. En näytä anorektiselta, olen kevyt rakenteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on, ja eihän sille itse mitään voi koska se riippuu luuston rakenteesta. Ei se mua haittaa, ihan kivan näköistä siihen asti kunnes jalkojeb välissä ei ole metriä tyhjää if you know what I mean :D

Vierailija
4/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jalat vaan avaa tarpeeks levälleen niin kaikilla on thigh gap

Vierailija
5/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi raolla kuin ilman ehdottomasti. Itselläni on sellainen, ollut aina. Rakenteellinen juttu.

Vierailija
6/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, en ole oikein mitään mieltä. Ihan luonnollista kun olen pitkä ja hoikka, eipähän hankaudu yhteen. En tosin ymmärrä joidenkin pakkomiellettä saavuttaa sellainen, minusta pulleammatkin reidet ovat oikein kauniita ja naisellisia. Luonnollista hajontaa, ei tarvetta määrittää "parasta" reisityyppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam

Vierailija
8/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni ja mielipiteeni on, että evvk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mistään luuston rakenteesta riipu, eihän ne luut siinä yhteen ota. Riippuu pitkälti rasvakudoksen määrästä sisäreisissä, toinen vaihtoehto jos ihan hillittömät lihakset sillä alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen väärinkäsityshän on, että vain laihoilla ihmisillä on reisirako. Tämä ei ole totta. Reisirako johtuu reisien muodosta. Minulla on aina ollut, enkä ole ylpeä siitä. Mutta minkäs mahdan. Oli reisirako myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Törkeää, että siitäkin jaksetaan ihmisiä haukkua...

Vierailija
12/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:24"]Ei se mistään luuston rakenteesta riipu, eihän ne luut siinä yhteen ota. Riippuu pitkälti rasvakudoksen määrästä sisäreisissä, toinen vaihtoehto jos ihan hillittömät lihakset sillä alueella.

[/quote]

Minulla on todella leveä lantio(=jalat kaukana toisistaan), pitkät reisiluut ja pieni bmi, rasvan määrä normaali. Joten kyllä se luustokin osittain vaikuttaa asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:26"]

Yleinen väärinkäsityshän on, että vain laihoilla ihmisillä on reisirako. Tämä ei ole totta. Reisirako johtuu reisien muodosta. Minulla on aina ollut, enkä ole ylpeä siitä. Mutta minkäs mahdan. Oli reisirako myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Törkeää, että siitäkin jaksetaan ihmisiä haukkua...

[/quote]

 

Öö, siis kuka haukkuu slimmeistä reisistä?

 

 

Vierailija
14/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin, että viestiketju tarkoitti sitä "koloa" joka jää polvien ja yläreisien väliseen kohtaan kun jalat yhdessä: ei siis sitä, että jalat kaukana ja "irrallaan" toisistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:26"]

Yleinen väärinkäsityshän on, että vain laihoilla ihmisillä on reisirako. Tämä ei ole totta. Reisirako johtuu reisien muodosta. Minulla on aina ollut, enkä ole ylpeä siitä. Mutta minkäs mahdan. Oli reisirako myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Törkeää, että siitäkin jaksetaan ihmisiä haukkua...

[/quote]

 

Öö, siis kuka haukkuu slimmeistä reisistä?

 

 

[/quote]

Luitko aloituksen?

Vierailija
16/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:29"]Mä käsitin, että viestiketju tarkoitti sitä "koloa" joka jää polvien ja yläreisien väliseen kohtaan kun jalat yhdessä: ei siis sitä, että jalat kaukana ja "irrallaan" toisistaan?

[/quote]

Thigh gap = jos polvet laittaa yhteen, reisien väliin jää rako. Amerikkalaista hömpötystä.

Vierailija
17/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee koko matkalta yhteen jalat! 

Vierailija
18/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vielä jatkaa, että on niin vänkyrät jalat, ettei edes polvet osu yhteen, kun jalkaterät ovat kosketuksissa. Sattuu paljon, jos puristan ne yhteen. Jalkani näyttävät suunnilleen tältä: () Se ei ole kaunista...

Vierailija
19/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itselleni sellaista haluaisi, eikä sellaista ole. Rakastan muotojani, myös muhkeita, vahvoja reisiäni. Vartaloni on muutenkin naisellinen ja kurvikas (mutta six pack näkyy!). Tämä timmi tiimalasi on se, jonka minä valitsisin kauneimmaksi, mutta toki näkee myös äärettömän kauniita pitkiä, todella hoikkia, varsamaisia kaunottaria, joille mielestäni thigh gap sopii mahtavasti. 

Vierailija
20/54 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vain jotenkin outoa, että ihmisen luonnollinen vartalonmuoto voi olla tai olla olematta muotia.