Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koiran kakassa häiritsee?

Vierailija
20.05.2014 |

Taas tuli ihan vieras ihminen naama punaisena karjumaan, koska en kerännyt koiran pökäleitä ojasta, jonka pohjalla tuskin kukaan täysjärkinen ihminen kulkee :/

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 02:26"]

jattaa kayttamatta sita?

[/quote] OK, better not write in English when your skills are not up to par.

Find something funny in that?

Vierailija
22/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei koiranomistajat pliis kerätkää ne paskat, kiitti! Respect teil jotka keräätte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:05"]

Älkää tehkö lapsia nii on tämäki huoli vähemmän. Puhumattakaa muista huolista.

[/quote]

Kuka sut vanhana hoitaa ja eläkkeen maksaa? 

[/quote] Koirat?

Vierailija
24/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi englannin kielestä jankkaaminen. Oikeesti. Tyhmintä ikinä.

Vierailija
25/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kakka on kooltaan ja hajultaan kuin ihmisen ulostekasa. Ainakin suuren koiran. Se on kaikista inhottavinta. Jäniksen papanat euvät esim millään lailla ole verrattavissa koiran jätöksiin. Kun näen koiran kasan jalkakäytävän reunassa (vieläpä astun siuhen) en voi olla satavarma onko se tosiaan Murren vai naapurin kettuuntuneen Pertin pyöräyttämä.

Vierailija
26/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dog shit

Vierailija
27/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:14"]

Taas tuli ihan vieras ihminen naama punaisena karjumaan, koska en kerännyt koiran pökäleitä ojasta, jonka pohjalla tuskin kukaan täysjärkinen ihminen kulkee :/

[/quote]

Ap esitti väärän kysymyksen.

Oikea kysymys on, miksi hän ei kerännyt koiransa pökälettä ja vienyt roskiin. Ojaa pitkin voi kontata seikkailumielinen lapsi, sitä pitkin kulkee vedet muihin vesiin pökäleineen. 

Ei kannata ottaa koiraa jos ei viitsi koirankakkoja kerätä, oli ne kakat missä tahansa. 

Vierailija
28/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran paska on roska siinä missä tupakantumpit, mäkkärin käärepaperit ja lasinsirutkin. Kukaan täysjärkinen ei jätä niitä muualle kuin roskikseen. Valitettavasti tässä asiassa meitä on moneen junaan.

Vierailija
29/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt kysyä kun tämän ketjun bongasin. Olen raskaana rv 27 eli vika kolmannes menossa. Maha on selkeä, muuten olen suunnilleen samoissa mitoissa kuin aiemmin. Nyt viimeiset pari viikkoa on ollut alaselkäsärkyä ja häntäluu- sekä lonkkavaivaa. Lisäksi jouduin eilen sairauslomalle lepoon supistusten takia ja vain rauhalliset, lyhyet kävelylenkit on ok. Pari pikkukoiraa minulta löytyy eli voin toistaiseksi ne vielä ulkoiluttaa itse mutta kakkojen kerääminen on hankaloitunut niin mahan kuin särkyjenkin takia. Nyt vielä supistukset jolloin ylimääräistä kumartelua ja kyykkäämistä ei saisi tehdä. Olen siis korjannut kakat pääosin vain jos ne ovat siinä kävelytiellä ja teiden reunaan jättänyt. Olen pyrkinyt lenkit siirtämään mahdollisuuksien mukaan pellolle, poluille ja metsään mutta ei täysin onnistu. Miten tähän muut suhtautuu?

Vierailija
30/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En älyä miksi ihmiset täällä lässyttää pihoista, portinpielistä ja jalkakäytävistä vaikka aloituksessa selvästi lukee OJA.

Vierailija
31/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse on varmaan myöskin siitä miten jotkut ohikulkijat käyttäytyy ja puhuttelee ihan vieraita tyyppejä vaikka saman asian voisi esittää myös vähemmän agressiivisesti (ilman punanaamaa). :D

Vierailija
32/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ajaa pyörällä crossia ojissa. Kiva aina niitä kakkoja harjata jarrupalojen välistä. Ei ole helppo homma, sopii kokeilla. Olen yrittänyt kieltää crossiajon, mutta aina jossain välissä lapsi kurvaa ojanpohjalta. Voin sitten joskus antaa lehdissä mm-mestarin äitinä näitä koirankakkahaasttateluja.

Vierailija
33/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:29"]

Lapseni ajaa pyörällä crossia ojissa. Kiva aina niitä kakkoja harjata jarrupalojen välistä. Ei ole helppo homma, sopii kokeilla. Olen yrittänyt kieltää crossiajon, mutta aina jossain välissä lapsi kurvaa ojanpohjalta. Voin sitten joskus antaa lehdissä mm-mestarin äitinä näitä koirankakkahaasttateluja.

[/quote]

no voi jeesus. ota pyörä pois jos on niin vaikeeta.

Vierailija
34/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:49"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän se ole lähinnä koira pois, jos kakkaa ei pysty keräämään.

Vierailija
35/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset eivät saisi kulkea ja leikkiä ojissa, mutta koirat saavat? Ojanpohjathan ovat lapsille mitä upeimpia ihmemaita kasveineen, virtaavine vesineen ja ötököineen. Kuten joku jo totesikin, paskattakaa ne koiranne omaan pihaanne jos ette jätöksiä jaksa korjata, muillakin kuin teillä on oikeus liikkua luonnossa ja heinikoissa.

Vierailija
36/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:49"]

[/quote]

[/quote]

Eikä tässä ole kysymys pelkästään ojanpohjissa rymyävistä lapsista.                  Luepa viestit 29 ja 53.

Vierailija
37/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:53"]

yhden kesän puutarhatöitä tehneenä voin sanoa, että se kevään eka trimmeröinti eräänkin koulun aidanvierustoilla ei ollu kovinkaan kivaa, koska siellä oli mun pääni kokoisia paskakasoja. Tiedättekö arvon koiranomistajat mitä käy kun se trimmerin siima osuu siihen paskaan? Kyllä, se lävähtää trimmeröijän naamaan. Kaupungeissa myös monet ojanpohjat (lue: about kaikki) hoidetaan, joten joo, kyllä se paska siellä ojassa haittaa.

Ps. Paljon mielummin otan naamaani tupakintumpin kuin läjän sitä ihteään.

[/quote]

Miten ojanpohja hoidetaan?

Vierailija
38/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:11"]

Miksi lapset eivät saisi kulkea ja leikkiä ojissa, mutta koirat saavat? Ojanpohjathan ovat lapsille mitä upeimpia ihmemaita kasveineen, virtaavine vesineen ja ötököineen. Kuten joku jo totesikin, paskattakaa ne koiranne omaan pihaanne jos ette jätöksiä jaksa korjata, muillakin kuin teillä on oikeus liikkua luonnossa ja heinikoissa.

[/quote]

Samat sanat leikittäkää niitä lapsianne omalla pihalla.

Vierailija
39/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten koko asiassa häiritsee tyhmät koirien omistajat, jotka eivät tämänkään ketjun jälkeen ymmärrä, että ne pökäleet pitää korjata pois sieltä ojista. On aivan turha verrata koirien jätöksiä, lasinsiruihin, roskiin tai tupakointiin. Me kaikki pökäleiden vastustajat vastustamme myös muutakin ympäristön epäviihtyisyyden lisäämistä! Ei tämäkään ketju ole mikään vastakkain asettelu pökäleiden ja roskien välillä!

Ettekö jo voisi oppia keräämään ne koirienne jätökset!

Vierailija
40/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:11"]

[/quote]

Samat sanat leikittäkää niitä lapsianne omalla pihalla.

[/quote]

Ei minua haittaa, jos koirat kuljeskelevat ojien pohjilla, kunhan omistaja huolehtii etteivät paskat jää sinne. Niin minäkin huolehdin, että lapseni ulosteita tai roskia ei jää luontoon. Sitä paitsi olen jo tänä keväänä korjannut aika monta sontaläjää ihan omasta pihastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi