Mies vokotteli lastenhoitajaamme
Olen lukenut palstalta vaikka mitä sikamaisia juttuja ällöttävistä miehistä joten päätin jakaa oman kokemukseni kanssanne.
Minulla ja entisellä miehelläni on kaksi yhteistä lasta, tyttö ja poika.
Lapsillamme oli ollut kahden vuoden ajan aivan ihana ja äärettömän joustava lastenhoitaja. Hän oli perheellemme kultaakin kalliimpi sillä ilman häntä arkemme olisi ollut yhtä kaaosta. Entinen mieheni kuitenkin pilasi tämän menemällä vokottelemaan lastenhoitajaamme. Lastenhoitajamme kertoi asiasta minulle ja sanoi samalla ettei pysty jatkamaan työsuhdettaan koska ei halunnut olla mieheni kanssa tekemisissä. Punnitsin asioita jonkin aikaa jonka seurauksena tulin siihen lopputulokseen että olin kestänyt ihan riittävästi miehen toilailuja. Oli ollut ties mitä ja mitta alkoi olla täynnä. Erosin miehestä ja muutin lasten kanssa omaan asuntoon. Palkkasin samaisen lastenhoitajan uudestaan hoitamaan lapsiamme, hän suostui mielellään kun ei tarvinnut enää katsella entistä miestäni. Nyt tapahtuneesta on kulunut puoli vuotta ja en voisi olla tyytyväisempi valitaani. Nykyisin seurustelen ihanan miehen kanssa joka ei sikaile kustannuksellani, arvostaa lapsiani ja on minulle hyvä mies. Toivon että jokainen muukin ällöttävän sika miehen kanssa elävä tajuaa oman parhaansa, ottaa ja lähtee.