Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vaihtaa naiseen joka ei voi saada lapsia?

Vierailija
20.05.2014 |

Olen ihan ymmälläni. Minua on lähestynyt yhdessä harrastuksessa toistamiseen mies, joka on itsekin varattu. Hän on muutaman kerran pyytänyt lenkille ja kerran kahville tavallaan harrastukseen liittyvän asian varjolla. Olen suostunut, mutta ajatellut aina tietenkin että kyse on ystävyydestä kun hän tietää minunkin olevan varattu.. ja on siis itsekin varattu 2 pienen lapsen isä.

Jokin aika sitten tuli puhetta lapsista ja kerroin että meillä ei tosiaan ole lapsia kun ei ole kuulunut 7 vuoden parisuhteen aikana, emmekä ole saaneet lapsia lapsettomuushoidoillakaan. Asia on siis hänelle selvä ja hän on kysellytkin aiheesta..mm. onko mies tutkittu ja olen kertonut että on ja että lapsettomuuden syy on minussa. On aika 99% varmaa etten voi omia lapsia saada.

Ollaan lähennytty paljon ja välillä minusta on tosiaan tuntunut että onkohan tämä toiselta puolelta ihan kaveripohjaista. Nyt yhdessä illanvietossa jossa olimme samaan aikaan hän halusikin jutella ja tunnusti olevansa ihastunut. En osannut oikein sanoa mitään, kysyin vain että mitä tarkoittaa? Siis etsiikö minusta jotain kertapanoa että haluaa pettää lastensa äitiä vai oikeasti ihastunut? Vakuutteli että oikeasti ihastunut.. Lupasin vain että mietin tilannetta.

Nyt pitäisi kai sanoa hänelle suoraan etten ole ryhtymässä mihinkään. Soittelut ja tekstarit ahdistaa. Harrastuksessakin tuskaa käydä kun hän aina seuraa ja hakeutuu lähelle.

Eniten olen ihmeissään vaan että miten näin voi käydä? Minusta tuntuu että olen menettänyt koko naiseuteni lapsettomuuden takia. Miten joku voi haluta vaihtaa lapsettomaan? Toki on mahdollista että hän ehti ihastua minuun ennen kun kerroi lapsettomuudesta. Minusta tuntuu ettei hän tajua lapsettomuuden lopullisuutta. Että jos olisi minun kanssa niin niitä yhteisiä lapsia ei vain tule.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsilla ole hänelle enää merkitystä, jos niitä kerran jo on (nykyisen puolison kanssa). Tuskin haluaa niitä itsekään enempää. Varmaan olisi kiva elää taas lapsetonta ja helppoa elämää lapsettoman naisen kanssa ja ottaa omat lapset vaan joka toinen viikonloppu luokseen. 

Vierailija
2/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se ei halua lisää lapsia, kun on jo ennestään. Ja aatteli pelata varman päälle sun kans, vrt joku toinen naikkonen joka vauvakuumeissaan tahtoo väkisin sen yhteisen rakkauden hetelmän. Si simple.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se lapsettomuus miehelle niin iso ongelma olekaan, kun hänellä on jo kaksi lasta eli ns. lapset tehtynä. Tilanne voisi olla erilainen, jos miehellä ei olisi vielä omia lapsia ja hän niitä ehdottomasti haluaisi.

Vierailija
4/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua enempää lapsia eikä käyttää kortsua.

Vierailija
5/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan ole omasta suhteesta lähdössä. Ja jos olisin, niin en enää seurustelisi. Koska on aina olemassa se riski, että mies sitten joskus vielä haluaisikin yhteisen lapsen ja minä en voi sitä antaa. EN VOI aiheuttaa lapsettomuuden tuskaa enää KENELLEKÄÄN. ap.

Vierailija
6/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on ihan selvä. Kuka nyt haluaisi maailman tappiin asti lisääntyä. (No, joku ehkä, mutta aika harvassa ne tyypit on!)

Vierailija
7/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo...

Miksi ihmeessä mies ei voisi rakastua naiseen joka ei voi saada lapsia???

Tottakai voi!

Vierailija
8/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Ei kaikki halua saada lapsia. Itse taas olen nainen joka en ole halunnut lapsia, ja kyllä monet miehet on olleet minusta kiinnostuneita vaikka olen heti tehnyt asian selväksi, että ei lapsia.

Vierailija
9/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tiukka pillu (tai no lapsettomuushoidoilla venytetty, mut tiukempi ku synnyttäneen)

- Ei tarvitse käyttää kortsua

- Sinä et tarvitse e-pillereitä tms. hormonaalista ehkäisyä joka vähentää halujasi, olet ns. luomuna koko ajan --> kosteat paikat

- Ei satu vahinkoja

- Jos eroaisitte joskus niin et vaadi elareita eikä muita sotkuja lasten kanssa

Vierailija
10/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nainenhan on eroavalle perheenisälle lottopotti! Hän voi viettää omien lastensa kanssa ns. perhe-elämää tapaamisviikoilla/viikonloppuina ja elää muuten puolisonsa kanssa lapsetonta kahden aikuisen ihmisen arkea, jossa keskitytään vain parisuhteeseen lapsiperhearjen pyörittämisen sijaan. Jos uudella kumppanilla on todettu lapsettomuus ei ole myöskään pelkoa, että mies joutuisi koskaan kokemaan vaipparallia ja pikkulapsiaikaa toistamiseen uuden puolisonsa mieliksi. Vahinkoraskaudestakaan ei ole pelkoa ja kondomia ei tarvitse. Aika ideaali suhde perhe-elämään kyllästyneelle eronneelle miehelle.

Vierailija
11/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:07"]

En kuitenkaan ole omasta suhteesta lähdössä. Ja jos olisin, niin en enää seurustelisi. Koska on aina olemassa se riski, että mies sitten joskus vielä haluaisikin yhteisen lapsen ja minä en voi sitä antaa. EN VOI aiheuttaa lapsettomuuden tuskaa enää KENELLEKÄÄN. ap.

[/quote]Voi hyvän tähen, mä ainakin tunnen monta miestä jotka eivät halua yhtään lasta, taitaisi tuo omienkin lasten isä olla onnellisempi lapsettomana.

Miksi sä olet jäänyt aiheuttamaan sitä lapsettomuuden tuskaa sille miehelles?

Vierailija
12/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuule, turhaan mietit noin syvällisesti ja  tunteella. Ei se mies halua että "annat sille lapsen", se haluaa nyt omat lapset tehtyään jo jotain ihan muuta, ja sitä sinä voit antaa. Jos itse haluat. Turha dramatisoida millään lapsettomuuden tuskan aiheuttamisilla, relax! Tsemppiä ja mukavaa kevättä,

M39

Vierailija
13/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta haluat aiheuttaa sen tuskan omalle miehellesi kuitenkin?

Vierailija
14/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset perheet on lapsellisia.

Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää ettei kaikki halua lapsia.

Se lasten hankkiminen on ns. naisten juttu. Miehille sillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
15/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori, hoikka ja et voi saada lapsia niin se ajattelee että tiukkaa pillua aina ja ikuisesti.

Vierailija
16/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:15"]

[/quote]

Mutta haluat aiheuttaa sen tuskan omalle miehellesi kuitenkin?

[/quote]

Sen takia eroamista olen kyllä ajatellut.. enkä uuteen suhteeseen varmaan kykenisi, ainakaan pitkään aikaan. ap.

Vierailija
17/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehellä on jo lapsia, ei hän siihen sinua tarvitse. Hakee lemmensuhteen tuomaa vipinää elämäänsä, joka on alkanut maistua liika monotoniselta ja arkiselta. Todennäköisesti tuo on syynä, koska se useinmiten on pettämisen taustalla. Tuskin hän nyt mitään loppuelämänsä perheratkaisua miettii, ajattelee vain lähitulevaisuutta.

Sinuna viheltäisin pelin poikki. Se, että sinusta nuo tapaamiset ovat alkaneet tuntua kiusallisilta, kertoo, että et itse jaa ihastumisen tunnetta.

Lisäksi kannattaa miettiä, haluatko OIKEASTI rikkoa parisuhteesi ja sen miehenkin perheen samalla. Jos oma parisuhteesi tuntuu vähän väljähtäneeltä, voit tehdä sille jotain sen sijaan, että rikot sen heittäytymällä salasuhteeseen.

Vierailija
18/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua enää lapsia, tietää, ettet niitä vaadi.

Vierailija
19/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kannata myöskään ylittää tietä, kun on aina olemassa se riski, että auto ajaa yli. Myös uimista kannattaa välttää hukkumisriskin vuoksi...

Vierailija
20/25 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies kyllä menee avioonkin naisen kanssa joka ei saa lapsia.

Tunnen itse parikin tällaista pitkää liittoa. Tosin toinen pari erosi mutta muista syistä, mies kun vaihtoi ja otti itseään vanhemman puolison joka ei enää edes saisi lapsia. Sitä se rakkaus teettää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä