Miksi mies vaihtaa naiseen joka ei voi saada lapsia?
Olen ihan ymmälläni. Minua on lähestynyt yhdessä harrastuksessa toistamiseen mies, joka on itsekin varattu. Hän on muutaman kerran pyytänyt lenkille ja kerran kahville tavallaan harrastukseen liittyvän asian varjolla. Olen suostunut, mutta ajatellut aina tietenkin että kyse on ystävyydestä kun hän tietää minunkin olevan varattu.. ja on siis itsekin varattu 2 pienen lapsen isä.
Jokin aika sitten tuli puhetta lapsista ja kerroin että meillä ei tosiaan ole lapsia kun ei ole kuulunut 7 vuoden parisuhteen aikana, emmekä ole saaneet lapsia lapsettomuushoidoillakaan. Asia on siis hänelle selvä ja hän on kysellytkin aiheesta..mm. onko mies tutkittu ja olen kertonut että on ja että lapsettomuuden syy on minussa. On aika 99% varmaa etten voi omia lapsia saada.
Ollaan lähennytty paljon ja välillä minusta on tosiaan tuntunut että onkohan tämä toiselta puolelta ihan kaveripohjaista. Nyt yhdessä illanvietossa jossa olimme samaan aikaan hän halusikin jutella ja tunnusti olevansa ihastunut. En osannut oikein sanoa mitään, kysyin vain että mitä tarkoittaa? Siis etsiikö minusta jotain kertapanoa että haluaa pettää lastensa äitiä vai oikeasti ihastunut? Vakuutteli että oikeasti ihastunut.. Lupasin vain että mietin tilannetta.
Nyt pitäisi kai sanoa hänelle suoraan etten ole ryhtymässä mihinkään. Soittelut ja tekstarit ahdistaa. Harrastuksessakin tuskaa käydä kun hän aina seuraa ja hakeutuu lähelle.
Eniten olen ihmeissään vaan että miten näin voi käydä? Minusta tuntuu että olen menettänyt koko naiseuteni lapsettomuuden takia. Miten joku voi haluta vaihtaa lapsettomaan? Toki on mahdollista että hän ehti ihastua minuun ennen kun kerroi lapsettomuudesta. Minusta tuntuu ettei hän tajua lapsettomuuden lopullisuutta. Että jos olisi minun kanssa niin niitä yhteisiä lapsia ei vain tule.
Kommentit (25)
Luulee että sulla on/tulee jatkossa olemaankin tiukempi pillu kuin puolisollaan.
Ai miehet ei voi ihastua ja rakastua naiseen, pelkästään niiden mahdollisten lasten äitiin?
Miehellä on jo lapset tehtynä, ei luultavasti vaan enää halua niitä enempää eli ei tuo nyt merkkaa vielä mitään =)
Hänelle riittää jo olemassa olevat lapset :) Ei halua enempää.
Oispa metkaa, jos ryhtyisit salasuhteeseen ja tulisitkin raskaaksi tälle toiselle miehelle :D Onhan noita tapahtunut.