Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi välillä tulee Bad request -ikkuna?

Vierailija
20.05.2014 |

Jos käytän tätä palsata, niin välillä tulee sellainen bad request-ikkuna. Siihen ei auta kuin koneen sulkeminen. Mitä se tarkoittaa?

Miksi myös, jos tätä yrittää käyttää kännykän selaimella, niin tosi usein viestejä ei voi lähettää? Laite vaan ilmoittaa, että viestin lähetys epäonnistui. Yritä uudelleen. Ja vaikka yrität, ei mitään reaktiota. Ja sitten kännykkä pitää käynnistää uudelleen.

Miksi on näin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:55"]

Lisätkää selaimeenne laajennus "Remove cookies for Site". Siitä tulee yläpalkkiin  pikkuleivät kuva. Sitä pari kertaa klikkaamalla saa poistettua juuri sen sivuston evästeet, joka ikkunassa oli avoinna. Tämän jouduin itse aikanaan ottamaan käyttöön juuri vauva.fi - sivuston ongelmien vuoksi.

Löytyy sekä chromeen että firefoxiin. Firefoxissa joutuu lisäosan asentamisen ja ohjelman uudelleenkäynnistyksen jälkeen itse raahaamaan sen pikkuleivän kuvan yläpalkkiin muokkausasetuksissa (mulla "Customize" eli sen yläoikealta kolmen vaakaviivan alta löytyvän valikon alin valinta.

[/quote]

Jesss! Kiitos! :D

t. 2

Vierailija
2/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firefoxilla bad requestista pääsee eroon poistamalla evästeet. On muuten viime päivinä saanut olla ihan alvariinsa poistamassa, yleensä riittää jos poistaa parin viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kun sulkee kaikki Firefoxin auki olevat ikkunat eli sammuttaa siis kokonaan selaimen. Sen jälkeen kun käynnistää niin toimii taas.

Vierailija
4/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:47"]

Firefoxilla bad requestista pääsee eroon poistamalla evästeet. On muuten viime päivinä saanut olla ihan alvariinsa poistamassa, yleensä riittää jos poistaa parin viikon välein.

[/quote]

Mulla käynyt samaa Chromella. Välillä on saantut 5 minuutin välein käydä asetuksista poistamassa selaustiedot, että on taas toiminut. Ärsyttävää.

Vierailija
5/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää selaimeenne laajennus "Remove cookies for Site". Siitä tulee yläpalkkiin  pikkuleivät kuva. Sitä pari kertaa klikkaamalla saa poistettua juuri sen sivuston evästeet, joka ikkunassa oli avoinna. Tämän jouduin itse aikanaan ottamaan käyttöön juuri vauva.fi - sivuston ongelmien vuoksi.

Löytyy sekä chromeen että firefoxiin. Firefoxissa joutuu lisäosan asentamisen ja ohjelman uudelleenkäynnistyksen jälkeen itse raahaamaan sen pikkuleivän kuvan yläpalkkiin muokkausasetuksissa (mulla "Customize" eli sen yläoikealta kolmen vaakaviivan alta löytyvän valikon alin valinta.

Vierailija
6/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle tuli kerran ikkuna "Vauva.fi sanoo: lol :-D"?

Vierailija
7/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit toinen on että selataa vauva.fi:tä igognito-selaimela! Kätevää koska normaalisti mulla on fb aina auki ja pelkään et vahingossa suosittelen jotain noloa keskustelua niin icognitolla kun selaa niin ei tarvii peljätä

Vierailija
8/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:58"]

tai sit toinen on että selataa vauva.fi:tä igognito-selaimela! Kätevää koska normaalisti mulla on fb aina auki ja pelkään et vahingossa suosittelen jotain noloa keskustelua niin icognitolla kun selaa niin ei tarvii peljätä

[/quote]

Toimiiko tuo muka? Minulla ei joskus toiminut kun Chromella kokeilin. Selaamaan kyllä pystyy mutta muistaakseni vastaaminen ei onnistunut.

Vierailija
9/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:00"]

[/quote]

Toimiiko tuo muka? Minulla ei joskus toiminut kun Chromella kokeilin. Selaamaan kyllä pystyy mutta muistaakseni vastaaminen ei onnistunut.

[/quote]

onnistuu chromella, oon nytkin! kiva myös ettei tarvii sivuhistoriaa poistella jos mies tai joku vieras käy koneella :D Koska luen oikeesti joskus niin noloja keskusteluja ettei tosikaan

Vierailija
10/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et bad request tarkoittaa et oon saanut bannit :D

Vierailija
11/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, no vähän aikaa sitten mulle tuli incognito-ikkunasta bad request!

Vierailija
12/12 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Mulla vaan ei tunnu auttavan kuin koko koneen uudelleenkäynnistys. Typerää sikäli, että yleensä teen jotain järkevämpää tässä taustalla ja sitten saa kaikki ikkunat avata uudelleen.

You tube-videot tekee samaa, että ne ei vaan aukene.