Oletko koskaan tavannut tyyppiä joka muistuttaa läheistä sukulaistasi?
Minkälainen tilanne? "näkikö" tämä toinen sinussa jotain tuttua myös?
Kommentit (5)
2: :) Onko hänessä muuten jotain samantyylistä? Vai pelkkä ulkonäkö?
Mä näin kerran juhannusyönä unta serkkupojastani. Olin oikein kerännyt yrttejä tyynyn alle nähdäkseni tulevan sulhasen unissa. No, tämä serkkupoika seikkaili sen yön unissani siis. Seuraavassa syyskuussa tapasin miehen joka oli kuin tämän serkkupojan peilikuva. Vaikutti hyvältä tyypiltä kun siinä pari vuotta katselin ja mennä paukautin sitten naimisiin sen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:51"]Mulla on yksi työkaveri, joka näyttää ihan mun isältä sen nuoruudenkuvissa! Tää on hammästyttävää, toivottavasti työkaveri ei pistä pahakseen, kun mä joskus jään tuijottamaan häntä ja näen niitä isäni piirteitä. Hiukset, väritys, silmät, naaman ja nenän muoto, vähän ohimokaljua... Se on aivan riemastuttavaa. En ole kertonut työkaverille. Oikeasti ei voida olla mitään sukuakaan, ihan eri puolilta Suomea tullaan.
[/quote]
tai sit isäs on jättäny jotain kertomatta :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:55"]
2: :) Onko hänessä muuten jotain samantyylistä? Vai pelkkä ulkonäkö?
[/quote]
En osaa sanoa. Pituus ehkä. Ja sellainen ystävällinen reippaus. Mutta ei mikään puheessa tai liikkeissä.
Mulla on yksi työkaveri, joka näyttää ihan mun isältä sen nuoruudenkuvissa! Tää on hammästyttävää, toivottavasti työkaveri ei pistä pahakseen, kun mä joskus jään tuijottamaan häntä ja näen niitä isäni piirteitä. Hiukset, väritys, silmät, naaman ja nenän muoto, vähän ohimokaljua... Se on aivan riemastuttavaa. En ole kertonut työkaverille. Oikeasti ei voida olla mitään sukuakaan, ihan eri puolilta Suomea tullaan.