Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mättää???

Vierailija
20.05.2014 |

Olen viime-ja tällä vkolla laittanut monia työpaikkahakemuksia eikä vaan kutsua edes haastatteluun tipu:((

Mulla on koulutus ja pätevyys ja lisäkoulutuskin hommiin, monipuolista kokemusta lähemmäs 10v ajalta ja suomen lisäksi eng kielellä, ikääkin vasta 35+v, lapsetkaan ei ole enää ihan pieniä eli esimurkku ja murkkuikäisiä.

En tajua:(((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:41"]

ikääkin vasta 35+v, En tajua:(((

[/quote]

Ikääkin JO 35+ siinä syy.

Vierailija
2/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt viitsi!! meinaat että ikäsyrjintä alkaa naisen ollessa kolkyt ja jotain? mullakin työvuosia vielä 30 jäljellä joten jos tuo pitäisi paikkansa niin eipä sairaammaksi voisi yht.kunta mennä!!! Jos olisin vaikka 5v nuorempi niin sitten valitettaisiin sitä että lapset liian pieniä ja työnantaja pelkää sitä tai ettei ole työkokemusta vielä tarpeeksi jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen taloustilanne.

Vierailija
4/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti 35 vuotias on jo vanha työelämässä.

Semmoinen se yhteiskunta nykyisin on, todella sairaaksi on touhu mennyt, kiitos päättäjien.

Vierailija
5/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en tuota niele enkä usko, seuraan itsekin sen veran maailman menoa että täyttä tuubaa jauhat.

Hei kaikki 30v täyttäneet, siis 30-39v kansalaiset, pois nyt työelämästä koska olette niin kalkkiksia! annetaan niiden 40-70v ikäisten raataa ja jatkaa uriansa kun eläkeikinäkin nostetaan. Ja nostaa tämä maa taloudellisesta suosta ja velasta.

ap

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:51"]

Valitettavasti 35 vuotias on jo vanha työelämässä.

Semmoinen se yhteiskunta nykyisin on, todella sairaaksi on touhu mennyt, kiitos päättäjien.

[/quote]

Vierailija
6/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään uskonkappale olekkaan.

Käytäntö osoittaa sen sinulle pitääkö paikkansa vai ei.