Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (388)
Kaduttaa: säälipano mikromunan kanssa sekä pano aivan umpijurrissa sellasen miehen kanssa, jota en edes kokenut millään tavalla haluttavaksi. Oikeastaan en varmaan ikinä tule tajuamaan miten tilanne edes meni siihen...lisäksi kaduttaa yksi pano, joka jäi kokematta. Entinen työkaveri, joka aina flirttaili töissä ihan täysillä ja josta olisin ollut kiinnostunut, ellei olisi ollut niin kova naistenmies. Hän lähetti minulle facebookissa ihan liian suoran viestin, jossa ehdotti seksiä. Minun oli pakko torjua hänet, koska hän olisi vain pannut mua ja kertonut sen jälkeen kaikille. Tiedän hänen olleen mustasukkainen, koska minulla oli ollut seksisuhde yhden toisen työkaverimme kanssa. Ja hänelle otti koville, kun ei saanut minulta. Hän siksi poisti tuon viestittelyn jälkeen minut fb-kavereistaan.
Muutamalla naisella ollut tosi väljä.
Kuin kosteassa muovipussissa kalua heiluttelisi.
Eivätkä olleet kummoisia ottamaan suihin, eivätkä tarjonneet myöskään Annelia.
100%:sen varmasti sinkkuja vielä tänäkin päivänä.
Ei se väljä värkki maailmanloppu ole, mutta jollain se pitäisi osata kompensoida.
Ja minulla ei todellakaan ole pieni.
No miehenä en kadu mitään.
Kadun ainoastaan niitä jota en nussinut.
Vierailija kirjoitti:
Äidin kanssa. Sukujuhlissa toisella paikkakunnalla ja kumpikin kännissä, kuin käet.
Mahtoi olla mukava ylläri kummallekin?
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla naisella ollut tosi väljä.
Kuin kosteassa muovipussissa kalua heiluttelisi.
Eivätkä olleet kummoisia ottamaan suihin, eivätkä tarjonneet myöskään Annelia.
100%:sen varmasti sinkkuja vielä tänäkin päivänä.
Ei se väljä värkki maailmanloppu ole, mutta jollain se pitäisi osata kompensoida.
Ja minulla ei todellakaan ole pieni.
Minulla on kunnon temmi eli vehje, josta löytyy myös paksuutta. Liian löysiä pimpsoja ei ole tullut tamppailtua, mutta kieltämättä kaikki ei ole yhtä tiukkoja tai kuivia. Ainakin osittain homma on kiinni kostumisesta. Se on pikemminkin etu, kun saa edes joitakin panoja oikein kunnolla laittaa. M47
Noin sitä pitää. Positiivisuuden kautta kohti uutta elämää.