olenko näkijä?
usein tiedän asioita, en siis välttämättä etukäteen vaan ihan siis vaikka merkityksettömiä asioita..vähän vaikea selittää..no, otetaan esim tämän aamuinen tapaus..luin lehdestä otsikon että hurma-yhtyeen jäsen kuoli yllättäen. asun ulkomailla enkä koskaan ole kuullutkaan koko yhtyeestä. katsoin kuvaa ja tiesin heti kuka heistä oli tämä kyseinen henkilö. avasin vielä jutun ja tarkistin, ja olin oikeassa! tässäkin nyt oli vain 20% mahdollisuus tietää oikein. ja siis tämä nyt esimerkkinä, näitä tapahtuu minulle koko ajan..kannattaisiko minun alkaa kehittää tätä 'taitoa' vai onko kaikki vaan ollut sattumaa...
Kommentit (9)
Ei tuo esimerkki ainakaan mua vakuta näkijän taidoista.
Tää on vähän sama, kun joskus oli puhetta deja vu:sta muutaman kaverin kanssa kun iltaa istuttiin. Muut oli aivan vakuuttuneita siitä, että mun deja vu:t ei ole normaaleja vaan ennalta näkemistä, koska kun huomaan että joku asia on tapahtunut aiemmin niin tiedän n. 30s-1min päähän mitä seuraavaksti tapahtuu, kuka sanoo mitä jne. Mun mielestä se on ihan normaali deja vu, muiden mielestä ei ollut.
2 kaverini vahvisti mielipiteeni myöhemmin sanomalla, että juuri tuota nekin pitää deja vu ilmiönä, aivan samoin heilläkin se menee.
Eli ei, en näe minäkään ennalta, koen deja vu ilmiöitä =) Ja sama kyllä noissa aavistuksissa mitä alottajallakin on, kyllä mäkin aavistan joitain asioita, ihmisen mieli on vaan vähän kummallinen toisiaan ja alitajunta pistää merkille asioita huomaamatta.
niin en tiedä onko näkijä nyt oikea sana vai mentalisti vai joku muu..ja tuo esimerkkini oli siis vain yksi tältä päivältä. mutta kyllä olen huomannut ihan selvästi että joitain asioita 'tiedän' vaikka muut ei. en väitä että olisi mitään yliluonnollista, voihan se tosiaan olla alitajunnan päättelyä (entiedä kyllä tuosta esimerkistä että miten alitajunta olisi voinut päätellä että juuri kyseinen henkilö on kuollut) ..mutta joka tapauksessa olisi kiva jotenkin 'testata' ja kehittää tätä taitoa..en vain oikein tiedä miten. ap
Rupea testaamaan. Mullakin on selvänäköisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:31"]
Rupea testaamaan. Mullakin on selvänäköisyyttä.
[/quote]
miten sitä voisi testata? anna jotain konkreettisia vinkkejä :) ap
Kokeile tällä palstalla. Minäkin oon kokeillut ja oon jotain nähnyt, en kuitenkaan 100%:sesti.