Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kaljuista miehistä?

Vierailija
20.05.2014 |

Hei! Olen 23 vuotias mies ja hieman kaljuuntunut, jonka vuoksi keikkaan aina hiukset lyhyiksi. Tykkään sanoa että minulla on ns. "Jason Statham look" :D Hieman riipaisee, pitäisikö nyt liittyä vapaapalokuntaan? Olenko nyt juuri sellainen yh mammojen juhannus unelma? Baareissa keski-ikäiset(30-35v), toinen toistaan tyhmemmät naiset pyörivät jatkuvasti kimpussani ja joudun valehtelemaan heille ikäni 10 vuotta ylöspäin nolojen tilanteiden välttämiseksi.

Onko siis mahdollista saada enää normaalia seuraa jos on urheilullinen sekä kaljuuntunut? Mitä pidätte kaljusta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kaljut miehet.

Nuoret miehet kyllä kiinnostaa, mutta eivät sinunlaisesi juntit eivätkä perheestä haaveilevat nössykät.

N37

Vierailija
22/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalju on luonnollisen hiustenlähdön tai esim. sytostaatien aiheuttamaa, se on ihan ok, mutta tekokaljut kammottavia, vrt. Bull!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:47"]Ei kiinnosta kaljut miehet.

Nuoret miehet kyllä kiinnostaa, mutta eivät sinunlaisesi juntit eivätkä perheestä haaveilevat nössykät.

N37

[/quote]

Kuinka sait käsityksen että olen juntti? :D lue huumori.

Vierailija
24/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:47"]Ei kiinnosta kaljut miehet.

N37

[/quote]

[/quote]

Sun kirjoitustyyli on junttia. Ja sun epävarmuus on junttia. 

N37

Vierailija
25/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:50"]

N37

[/quote]

[/quote]

N37

[/quote]

Ok, pidä nuttura tiukalla.

Vierailija
26/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva luonnostaan noin nuorena kaljuuntuva on ikäisensä näköinen. Ja jos et kaikkea aja veks muodinmukaisesti, vanhenet puolikaljullas monta vuoskymmnetä parikymppisenä, 6-kymppisenä näytät ehkä ikäiseltäsi?

Ja jos ei ole tosi miehekäs ja hyvännäköinen muuten, ei se kokokaljukaan tuota tosiasiaa muuksi muuta.

Vierailija
27/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:50"]

N37

[/quote]

[/quote]

N37

[/quote]

Ok, pidä nuttura tiukalla.

[/quote]

Mulla sentään on hiukset... ;)

N37

Vierailija
28/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että jason statham on maailman kuumin mies! Eli kyllä mulle ainakin kalju kelpaa.

N 22

Vierailija
29/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:03"]

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että jason statham on maailman kuumin mies! Eli kyllä mulle ainakin kalju kelpaa.

N 22

[/quote]

Ei ole vaan Bruce Willis.

Vierailija
30/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:03"]

N 22

[/quote]

Aika harva suomalainen kaljupää näyttää jason stathamilta... :D

Vierailija
31/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama on hiuksia vai ei, kokonaisuus ratkaisee. Ihminen, joka on sinut itsensä kanssa on kaunis/komea, eikä kenenkään tarvitse olla täydellinen. 

Vierailija
32/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Statham tuskin kyselisi keskustelupalstoilta kelpaako hän :D

Vierailija
33/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kekkonen oli suurmies kaljuudestaan huolimatta.

Vierailija
34/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuissa ei ole mitään vikaa, ne on muut asiat mitkä painaa mun vaakakupissani enemmän.

Vierailija
35/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti alapeukuista! 

Olen rehellinen enkä jaksa hössöttää ja tukea valheellisesti jonkun poikarukan ulkonäkökriisiä kun ei sille kaljuuntumiselle mitään voi. Sen voi vain hyväksyä.

Ja takuulla löytyy joku joka haluaa sut ap, kaljusta johtuen tai siitä huolimatta.

N37

Vierailija
37/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vedättekö te yhtäläisyysmerkit kaljun ja väkivallan välille?? Whaaat..? Mikä teidän koulutustaso oikein on, jos näin ajattelette?

Mulla on ehdottoman komea, kiltti ja kalju mies <3. En vaihtais, vaikka tulisi minkälainen tuuheatukkainen otus vastaan.

Aloittajalle - kaikki on kiinni terveestä itsetunnosta. Tukalla tai ilman.

Vierailija
38/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ajella täysin kaljuksi, äkkiähän se siili kasvaa siihen mihin kasvaa jos ei ala nuorempaa naista ympärille ilmaanuta.

Tai sitten samanlainen kuin The Prodigyn laulajalla oli joskus, vihreäksi värjätty oli hänellä, itse voit värjätä tai olla värjäämättä, tämä hiustyyli tosin vaatii astetta kovemman itsetunnon ja kyvyn nauraa itselleen.

Henk.koht. täysin kaljut sytyttävät, samoin sivukaljut mutta ei tuo tyyli missä päälaki kaljuuntuu ja korvien päällä on hiuksia. Mutta makuja on monia ja se seksikkyys tulee osien summasta, tuo Jason on kyllä sexy vaikka hiustyyli ei miellytäkään silmääni.

Vierailija
39/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:13"]Kiitti alapeukuista! 

Olen rehellinen enkä jaksa hössöttää ja tukea valheellisesti jonkun poikarukan ulkonäkökriisiä kun ei sille kaljuuntumiselle mitään voi. Sen voi vain hyväksyä.

Ja takuulla löytyy joku joka haluaa sut ap, kaljusta johtuen tai siitä huolimatta.

N37

[/quote]

Olen sen hyväksynyt, haluan vain kuulla mahdollisimman laajalti minkälaisia ennakkoluuloja tämä "tyyli" edustaa.

Vierailija
40/50 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:32"]No onhan se ihan kamalan näköistä. Kyllä miehellä pitää olla pitkät ja tuuheat hiukset. Useimmat miehet kun vielä ovat kallonmuodoltaan ja naamaltaan niin rumia että näyttävät kyllä naurettavilta ilman hiuksia.

En tajua kuka nainen jaksaa sellaista kärpästen kiitorataa katsella.

[/quote]

Mikäs katkera läski ämmä siellä huutelee otappa nyt vaan lääkket ja mene työttömien toimintakerhoon tutustumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi