Parantaako silikonit seksiä?
Onko kenelläkään kokemusta?
Jos nainen on tyytymätön rintoihinsa paraneeko seksielämä rintoja korjaamalla.
Tilanne on sellainen vaimolla on pienet rinnat. Siis ei oikeen rintoja ollenkaan. Eikä siinä mitään, ei oo mua pahemmin haitannut. Muuten todella kaunis ja hoikka edelleenkin parin lapsen jälkeen ja 10 vuoden avioliiton jälkeen.
Mutta nyt kun taas raskaana ja rinnat kasvanut sellaseen kivaan B kuppiin. Ja nainen on käynyt tosi kuumana, kun kokee itsensä seksikkääksi. Ei tarvi kun vähän rintoja pussailla, niin saman tie nainen kiipee päälle.
Ja eikä liity pelkästää raskausajan hormooni toimintaa, kun homma toimii myös imetysaikana, kun rinnat on isona.
Eli toimiskohan homma myös samoin silikoneilla?
Eikä mua oikeestaan kiinnosta tietää mitä mieltä muuten olette silikoneista tai pienistä rinnoista. Kiva jos jollain olis kokemusta siitä, että vaikuttaako silikonit naisen seksi haluihin?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:59"]
Onneksi on naisia, joitten itsetunto rakentuu aivan muusta kuin maitorauhasten koosta.
[/quote]
Näin.
t. Nainen, jolla tubulaaristen rintojen kaltaiset rinnat, eikä ne mua ole koskaan haitannut eikä tule haittaamaan. Tissit kun tissit :) Who cares.
[/quote]
Your man cares!
[/quote]
Selvästi man cares kun se niistä tykkää. Jos joskus saisin ehdotuksen silareista, niin sitten lähtee mies ulos mun naurun saattelemana.
[/quote]
Pakkohan niistä on "tykätä" ettei käy noin kun sanoit. Hieno ihminen olet.
[/quote]
Ei sillä mikään pakko ole, se vaan rakastaa oikeesti. Ei ne rinnat ole kaikille miehille se juttu.
Voi parantaa seksiä, jos tuntee itsensä seksuaalisesti epäviehättäväksi pienten rintojen takia.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:07"]
Voi parantaa seksiä, jos tuntee itsensä seksuaalisesti epäviehättäväksi pienten rintojen takia.
[/quote]
Voi kultapieni, kyllä noi rintajutut pitää selvittää miehen kanssa jo kauan ennen mitään virallisia suhteesta päättämisiä. Koeajot tehdään niinkun aina aikuiset yleensä tuppaa tekemään, vai oletko uskovainen?
Jos on lievästi ylipainoinen ja on huono itsetunto, kannattaa mennä harrastamaan liikuntaa ja tekemään työtä oman itsetunnon parantamiseksi. Itsetunto ei parane silareiden avulla kovin pysyvsti. Jos on ollut huono itsetunto jo näin nuorena ja sille antoi periksi päättämällä, että kyllä ne rinnat hankittava niin ei se itsetunto parane leikkauksella.
Parasta olisi oppia arvostamaan itsensä ihmisenä ja naisena ja työstämään omaa naisellisuutta muulla tavalla: liikuntaa, tanssiharrastus jne.
Itse tein sellaista, että jätin meikkaamisen ja push-up liivien pitämisen vähäksi aikaa ja huomasin, että ei ne ihmisest oikeastaan välitä. Vaikeaa oli, mutta itsetuntoni kohosi ihan älyttämästi! Sen jälkeen opettelin rakastamaan kroppaani ja kasvojani ja rupesin harrastamaan liikuntaa. Ja miehiä ois tarjolla enemmän kuin riittävästi. Toki myönnän että olen perusnätti mutta kuitenkin. Jos rinnat olisivat niin iso juttu miehille niin en sais varmaan yhtään miestä, koska rintani ovat hädin tuskin aa- kokoa.
Iloisuus, onnellisuus ja terve itsetunto ovat niitä juttuja millä on oikeasti väliä!
Paranee varmaan, jos itsetunto on niin kovasti tisseistä kiinni...?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:02"]
Pakkohan niistä on "tykätä" ettei käy noin kun sanoit. Hieno ihminen olet.
[/quote]
Voi kultapieni, nää jutut tulee ilmi jo kauan ennen mitään virallisia suhteesta päättämisiä, koska koeajot tehdään niinkun aina aikuiset yleensä tuppaa tekemään.