Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parantaako silikonit seksiä?

Vierailija
20.05.2014 |

Onko kenelläkään kokemusta?

Jos nainen on tyytymätön rintoihinsa paraneeko seksielämä rintoja korjaamalla.

Tilanne on sellainen vaimolla on pienet rinnat. Siis ei oikeen rintoja ollenkaan. Eikä siinä mitään, ei oo mua pahemmin haitannut. Muuten todella kaunis ja hoikka edelleenkin parin lapsen jälkeen ja 10 vuoden avioliiton jälkeen.

Mutta nyt kun taas raskaana ja rinnat kasvanut sellaseen kivaan B kuppiin. Ja nainen on käynyt tosi kuumana, kun kokee itsensä seksikkääksi. Ei tarvi kun vähän rintoja pussailla, niin saman tie nainen kiipee päälle.

Ja eikä liity pelkästää raskausajan hormooni toimintaa, kun homma toimii myös imetysaikana, kun rinnat on isona.

Eli toimiskohan homma myös samoin silikoneilla?

Eikä mua oikeestaan kiinnosta tietää mitä mieltä muuten olette silikoneista tai pienistä rinnoista. Kiva jos jollain olis kokemusta siitä, että vaikuttaako silikonit naisen seksi haluihin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on kuin laittaisi Ladaan jalopuuratin. Onhan se kiva hivellä, mutta kyyti ei kyllä parane.

Vierailija
22/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:48"]

Eiköhän ne hormonit määrittele naisesi halukkuutta, ei utarekoko.

[/quote]

Pysyttele sinä vaan siellä lehmihaassasi ihmettelemässä niiden nautojesi halukkuutta... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi pussailla naisen tissejä silloinkin kun hän ei ole raskaana.

Vierailija
24/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut vahva itsetunto ja silti minusta tuntui että jotain olennaista puuttui kun ei oikein rintoja ollut. Silikonit ei ole = ei itsetuntoa. Samaa voisi sanoa melkein mistä vaan. Häpeilin jalkaanikin joka oli täynnä paksuja sinisiä suonikohjuja. Onko se omituista?

Vierailija
25/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin minulla ja mies on erittäin tyytyväinen.

Vierailija
26/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommilla tisseillä nainen tuntee olonsa naisellisemmaksi ja epävarmuus katoaa ja naisen on helpompi nauttia seksistä. Ehkä, kuvittelisin näin. Ainakin itse olen huomannut rintojen hyväilyn tuntuvan taivaalliselta nyt B-C kupilla kui nuorempana hädin tuskin A-kupilla..

Vierailija
27/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti vaikuttaa, jos niistä kohoaa itsetunto.

Vierailija
28/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ei kuulemma ole yhtä herkät enää silikonien laiton jälkeen eli tunto kärsii - näin kertoi kaverini, jolla silikonit. Tiedä sitten.

Vierailija
29/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa silikonien mollaajat, jotka on joka viihdeuutisen kommenteissa selittämässä kuinka "luomu on parasta". No miksiköhän ne silikonit menee kaupaksi ja on iso bisnes, jos ne vaan rumentaa ja on pelkkää haittaa? Tuntuu että markkinatalouden perusteet on joiltain jäänyt vähän tajuamatta.

Vierailija
30/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä seksikkääksi ja haluttavaksi tunteva nainen on halukas. 

Vierailija
31/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:42"]Ehkä sun pitäisi pussailla naisen tissejä silloinkin kun hän ei ole raskaana.

[/quote]

Tietenkin pussailenkin.

Mut nainen ei siitä useinkaan erityisemmin tykkää.

Tuntuu, että osalle on vaikea ymmärtää eroa siinä että silikoneilla haluaa itselleen normaalit rinnat ja siinä että haluaa isot erottuvat rinnat.

Jos naisella ei ole rintoja tai ne on imetyksen takia tai muusta syystä epämuodostuneet, niin miksei sellaisia halutessaan voi leikkauksella hankkia. Tietysti jokainen omalla kohdallaan harkitsee onko hyöty suhteessa riskeihin sen arvoinen.

Jos asiaa vaikka vertaa miesten kaljuuntumiseen. Hiukset periaatteessa aika turhat. Mutta moni on valmis kalliisiinkin operaatioihin asian korjaamiseksi. Ja en lähtis ketään haukkumaan pinnalliseksi, jos näin haluaa toimia.

-ap

Vierailija
32/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut A-kupin rinnat. Toisinaan kärsin, toisinaan taas olen ylpeä.

En esimerkiksi käytä lainkaan rintaliivejä, "koska ei tarvitse" ja "koska uskallan" ja "koska voin".

Seksielämäni on kaukana täydellisyydestä. Olen sängyssä jatkuvasti epävarma, enkä siis voi täysillä nauttia.

Toisaalta, en koskaan ottaisi silikoneja. Tuntuu ajatuksena vieraalta, että ihoni alle olisi laitettu jotain ylimääräistä.

Allekirjoitan täysin sen, että rintojen koko voi todella vaikuttaa seksihaluihin. Jos on epävarma ruumiistaan, ei niin helpolla tahdo riisuutuakaan.

Vierailija
33/46 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat, en silti ole kyllä pätkän vertaa epävarma sängyssä, enkä ruumiistani muutenkaan. Miehelle tuntuvat kelpaavan ainakin siitä päätellen, että niiden kimpussa täytyy jatkuvasti olla... Mikä taas kelpaa minullekin ;) Sanoisin sen kyllä olevan kiinni kumppanin käytöksestä ja itsetunnosta, noin enimmäkseen. Joillakin ne silikonit ehkä kohottavat itsetuntoa. En tiedä. En ole kokenut tarvetta hankkia - toisaalta en nyt suoranaisesti myöskään vastusta, jos joku sellaiset haluaa.

Vierailija
34/46 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni parantaa seksielämää silloin, kun sitä on seksilelussa tai liukuvoiteessa. Parhaat seksilelut on tehty silikonipohjaisista materiaaleista.

Rintojaan suurennuttaneiden keskuudessa muistaakseni masennus ja itsemurhat olivat keskimääräistä todennäköisempiä. Se ei siis ole oikotie onneen. Kun tissit on korjattu niin monella murehtimisen kohteeksi otetaan joku muu ominaisuus tai kehonosa.

Erityisen riskaabelia on se, kun joku normaalituloinen päättää parantaa rintavarustuksensa halpisleikkauksella ulkomailla. Lopputulos saattaa olla jotakin muuta kuin mitä toivottiin ja sitten on omasta mielestä sekä rinnat pilalla että isot rahat käytetty hukkaan.

Vierailija
35/46 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että joillakin seksikkyys on niin suuresti kiinni rintojen koosta että ainoa tapa parantaa seksiä on suurentaa rintoja. Seksi on kaikkea muuta kuin ulkonäkö, se on nauttimista ja toiselle nautinnon antamista. 

Itsellä on aa-koon rinnat ja ikää on jo reilusti yli 30 ja yksi lapsikin on. MInulla on tuore miesystävä, joka on aina tykännyt naisellisista muodoista ja isoista rinnoista mutta on ihan hulluna minuun ja seksi on taivaallista ja hänen sanojensa mukaan elämänsä parasta. 

Luulen että rinnat tuovat hetkellisesti itsevarmuutta ja seksikin varmaan paranee aluksi, mutta hiipuu pikkuhiljaa takaisin entiselleen koska itsevarmuus on niin kaikkea muuta kuin rintojen koko ja seksi on mahtavaa ilman isoja rintojakaan, jos siitä osaa oikeasti nauttia ja tajua mistä seksissä on oikeasti kyse. 

Pysyvästi seksin parantaa aito itsetunto. Toki käyn salilla ja muokkaan vartaloani sillä tavalla timmiksi ja naiselliseksi, mutta en usko että pelkät silikonirinnat parantaisivat seksielämää. 

Vierailija
36/46 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:59"]

Onneksi on naisia, joitten itsetunto rakentuu aivan muusta kuin maitorauhasten koosta.

[/quote]

Näin. 

t. Nainen, jolla tubulaaristen rintojen kaltaiset rinnat, eikä ne mua ole koskaan haitannut eikä tule haittaamaan. Tissit kun tissit :) Who cares.

Vierailija
37/46 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma itsetunto parani aivan tajuttoman paljon kun otin silikonit. Olin aivan rinnaton ja kaikenlisäksi vielä aina ollut lievästi ylipainoinen. En pystynyt olemaan miesten edessä alasti 3nkä koskaan vilkaissutkaan vessassa peiliin jos minulla ei ollut vaatteita päällä. Itsetuntoni kärsi siitä todella paljon. Tiesin jo 16 vuotiaana että silikonit hankin. Otin ne nyt 21 vuotiaana ja koko elämänlaatuni on parantunut hurjasti. Seksi sujuu paljon paremmin ja uskallan olla alasti. Turhaa sitä kärsimään koko loppuikäänsä jos parilla tonnilla saa parannettua elämänlaatua..

Vierailija
38/46 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:45"]

Onneksi on naisia, joitten itsetunto rakentuu aivan muusta kuin maitorauhasten koosta.

[/quote]

Näin. 

t. Nainen, jolla tubulaaristen rintojen kaltaiset rinnat, eikä ne mua ole koskaan haitannut eikä tule haittaamaan. Tissit kun tissit :) Who cares.

[/quote]

Your man cares!

Vierailija
39/46 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:58"]

[/quote]

Näin. 

[/quote]

Your man cares!

[/quote]

Selvästi man cares kun se niistä tykkää. Jos joskus saisin ehdotuksen silareista, niin sitten lähtee mies ulos mun naurun saattelemana.

Vierailija
40/46 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:58"]

[/quote]

Näin. 

[/quote]

Your man cares!

[/quote]

Selvästi man cares kun se niistä tykkää. Jos joskus saisin ehdotuksen silareista, niin sitten lähtee mies ulos mun naurun saattelemana.

[/quote]

Pakkohan niistä on "tykätä" ettei käy noin kun sanoit. Hieno ihminen olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan