Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todellinen eläinrakas ei pidä lemmikkejä!

Vierailija
19.05.2014 |

Säälittää kaikki häkkiin suljetut ja ahtaissa asunnoissa kissanpissan käryssä viruvat eläimet. Mielestäni on itsekkyyden huippu haalia kämppä täyteen elukoita sillä verrukkeella, että "mä niin rakastan näitä söpöjä palleroita".

Onko niillä mielestäsi hyvä elämä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:31"]Lähinnä tarkoitin niitä eläinihmisiä, jotka haalivat paljon erilaisia eläimiä ja tuovat eniten esille sitä "eläinrakkauttaan"

ap

[/quote]

No mikset sä sitten tehnyt selväksi tätä tossa aloituksessasi? Vai leimasitko tarkoituksellisesti provosoiden kaikki eläinrakkaat lemmikinomistajat huonoiksi ihmisiksi?

[/quote]

Paino sanalla LÄHINNÄ. Yhtä itsekästä kai se on joka tapauksessa.

Vierailija
22/26 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:31"]Jotenkin jo lemmikkien hankkimisen perusajatuskin on vähän puistattava. Eihän sille ole muuta funktiota, kun se, että "mä haluan".

[/quote]

Niinhän niitä lapsiakin tehdään, kun "mä vaan haluan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissoilla ainakin on. Syövät hyvin, ovat terveitä, madotettuja, rokotettuja, pääsevät ulos säännöllisesti. Eivät vaikuta onnettomilta. Niillähän on luonani kissanpäivät. Hiekkalaatikonkin siivoan todella usein. Kissan kusi siis haisee harvoin.

Vierailija
24/26 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kani on isossa asunnossani päivisin vapaana. Ruokaa ja juomaa on. Menee häkkiinsä nukkumaan vain öisin... Ja kyllä, on terve pupu. Ja onnellinen...

Vierailija
25/26 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:42"]

Mun kani on isossa asunnossani päivisin vapaana. Ruokaa ja juomaa on. Menee häkkiinsä nukkumaan vain öisin... Ja kyllä, on terve pupu. Ja onnellinen...

[/quote]

Purkaa stressiaan syömällä sähköjohtoja. Yrittävät järestään itsemurhaa, jotta ei tarvitsisi vankeudessa elää.

Vierailija
26/26 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:42"]

[/quote]

Purkaa stressiaan syömällä sähköjohtoja. Yrittävät järestään itsemurhaa, jotta ei tarvitsisi vankeudessa elää.

[/quote]kun se nimenomaan päästetään päiväksi jaloittelemaan. Eikä pääse johtoihin käsiksi, ovat suojassa. Stressaantunut ei ole. Uuno