Oletko saanut apua rukoukserta!
Kommentit (34)
Olen.
Pitää vaan ymmärtää, ettei apu aina tule siinä muodossa kun toivoo.
Olen kyllä! Monesti, varsinkin lapsena.
On, mutta useimmiten silloin jos tiedän itsekin saavani rukouksesta apua. Mutta missä muodossa apu tulee, on usein yllätys.
Kyllä. Moneen rukoukseen olen saanut vastauksen. Olen rukoillut monta vuotta meidän perheelle taloa ja vihdoinkin saimme sen. Ja nyt ihmettelen ,tätä Jumalan siunausta. Välillä tuntui ,että ei me ikinä löydetä taloa ja olin melko toivoton välillä.
Nyt uskon,että Jumalalla on vara Siunata enemmän kuin osaan pyytääkkään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:07"]Kyllä. Moneen rukoukseen olen saanut vastauksen. Olen rukoillut monta vuotta meidän perheelle taloa ja vihdoinkin saimme sen. Ja nyt ihmettelen ,tätä Jumalan siunausta. Välillä tuntui ,että ei me ikinä löydetä taloa ja olin melko toivoton välillä.
[/quote] Voitko rukoilla minullekin apua:) On todella vaikeata.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:07"]Kyllä. Moneen rukoukseen olen saanut vastauksen. Olen rukoillut monta vuotta meidän perheelle taloa ja vihdoinkin saimme sen. Ja nyt ihmettelen ,tätä Jumalan siunausta. Välillä tuntui ,että ei me ikinä löydetä taloa ja olin melko toivoton välillä.
Ehdottomasti.
Monessa liemessä uitettuna olen aina viimeiseen hätään saanut rukouksella avun Voodoon jumalilta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:07"]Kyllä. Moneen rukoukseen olen saanut vastauksen. Olen rukoillut monta vuotta meidän perheelle taloa ja
vihdoinkin saimme sen. Ja nyt
ihmettelen ,tätä Jumalan siunausta. Välillä tuntui ,että ei me
ikinä löydetä taloa ja olin melko
toivoton välillä.
Nyt uskon,että Jumalalla on vara
Siunata enemmän kuin osaan pyytääkkään.
[/quote]Voin rukoilla. Jumala kuulee kyllä. Taivaan Isän tahto
toteutuu aina. Se on Suurin voima,mitä voi olla olemassa.
Jumala vetää ihmistä lähelleen juuri vaikeuksien ja surun kautta
monesti. Myötäkäymiset ja kaikki hyvä tulee myös Jumalalta. "Herra
antoi, herra otti, kiitetty olkoon herran nimi".
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:07"]Kyllä. Moneen rukoukseen olen saanut vastauksen. Olen rukoillut monta vuotta meidän perheelle taloa ja
vihdoinkin saimme sen. Ja nyt
ihmettelen ,tätä Jumalan siunausta. Välillä tuntui ,että ei me
ikinä löydetä taloa ja olin melko
toivoton välillä.
Nyt uskon,että Jumalalla on vara
Siunata enemmän kuin osaan pyytääkkään.
[/quote]Voin rukoilla. Jumala kuulee kyllä. Taivaan Isän tahto
toteutuu aina. Se on Suurin voima,mitä voi olla olemassa.
Jumala vetää ihmistä lähelleen juuri vaikeuksien ja surun kautta
monesti. Myötäkäymiset ja kaikki hyvä tulee myös Jumalalta. "Herra
antoi, herra otti, kiitetty olkoon herran nimi".
[/quote] Kiitos kaunis sinulle:)
ootteko tosissanne........... rukoilkaa vaikka seuraavaks että saatte aivonne takasi ja järjen ja vaikka että pääsisitte jonnekkin hoitoon :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:36"]ootteko tosissanne........... rukoilkaa vaikka seuraavaks että saatte aivonne takasi ja järjen ja vaikka että pääsisitte jonnekkin hoitoon :)
[/quote] Tulihan se pahanilmanlintu sieltä.
Mut eihän rukoilu talon etsintää auta vaan se, että etsiii itse aktiivisesti taloa. Ja vois muutkin vähän tarkentaa, että mihin siitä rukoilusta on ollut apua. (En dissaa, kunhan tarkennusta kaipaan :) )
Rukoiletteko jumalaa, jeesusta vai voiko neitsytmariaakin pyytää apuun.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:50"]mä rukoilen saatanaa
[/quote] poistu. Haluan asiallista keskustelua.
en tiedä onko rukoukset aiheuttaneet varsinaisesti mitään, mutta lohtua ja toivoa ne kuitenkin voivat antaa.
On.