Olen vastavalmistunut lakimies. Kysy minulta henkilööni liittyviä kysymyksiä.
Nimeäni en kerro. Ikä 27 v. Olen mies, ja äärimmäisen tylsistynyt tällä hetkellä. Hence, vauvapalsta-questionnaire. Shoot!
Kommentit (153)
No hitto mun runon kappalejako meni ihan plörinäks, hankalaa kännyällä
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:14"]Minä vuonna aloitit opiskelut? Missä projektissa olit? Ja todistaaksesi, että oot oikeasti opiskellut Helsingin oikkiksessa, kenellä on jatkot, eli kuka on se Pykälän tunnetuin bilettäjä, joka just myös valmistui? Älä mainitse tyypin koko nimeä, nimikirjaimet riittää.
[/quote]
En aio sanoa aloitusvuottani tai projektia, että anonymiteetti säilyy. Ja eiköhän näitä bilettäjä ollut enemmänkin kuin yksi. En todellakaan kuulunut pykälän ytimeen kuten jo aiemmin sanoin. Tiesin kuitenkin yhden mieshenkilön, johon varmasti nyt viittaat. Hänen anonymiteettiään suojellakseen en mitään nimikirjaimia ala laukomaan. Niin kova tarve mulla ei ole todistella täällä olevani ihan oikeasti juristi.
Ja se on oikis ei oikkis.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:57"]Mul on viikonpäästä pääsykoe oikikseen ja väsymys painaa. Tsemppaa mua
[/quote]
[/quote]
Täällä toinen turkuun pyrkijä joka kaipaa tsemppii - voitko tehdä tsemppirunon?
[/quote]
Kyllä se siitä vaikka aika ei riitä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:14"]
Minä vuonna aloitit opiskelut? Missä projektissa olit? Ja todistaaksesi, että oot oikeasti opiskellut Helsingin oikkiksessa, kenellä on jatkot, eli kuka on se Pykälän tunnetuin bilettäjä, joka just myös valmistui? Älä mainitse tyypin koko nimeä, nimikirjaimet riittää.
[/quote]
Haha tää oli ihan loistava kysymys! EI muuten kukaan muu osaa vastata kuin true pykälisti! :D
[/quote]
Eikö melkein kaikki suomenkieliset oikkarit ole pykälistejä..? True pykälisti en ole koskaan ollutkaan, kuten jo sanoin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:14"]Minä vuonna aloitit opiskelut? Missä projektissa olit? Ja todistaaksesi, että oot oikeasti opiskellut Helsingin oikkiksessa, kenellä on jatkot, eli kuka on se Pykälän tunnetuin bilettäjä, joka just myös valmistui? Älä mainitse tyypin koko nimeä, nimikirjaimet riittää.
[/quote]
En aio sanoa aloitusvuottani tai projektia, että anonymiteetti säilyy. Ja eiköhän näitä bilettäjä ollut enemmänkin kuin yksi. En todellakaan kuulunut pykälän ytimeen kuten jo aiemmin sanoin. Tiesin kuitenkin yhden mieshenkilön, johon varmasti nyt viittaat. Hänen anonymiteettiään suojellakseen en mitään nimikirjaimia ala laukomaan. Niin kova tarve mulla ei ole todistella täällä olevani ihan oikeasti juristi.
[/quote]
Eli et ole koskaan ollutkaan oikiksessa. Tämä selvä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Meinasin just sanoa samaa :D V*ttu mikä läppä. In your dreams, babe.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:58"]Kuvaile sun ihannenainen mahd tarkasti. Ei siis tarvii olla realistinen mutta siis se sun unelmien, unien nainen.
[/quote]
Sellainen oikeastaan taisi siellä oikiksessa ollakin, jos nyt ihan rehellisiä ollaan. En tiedä kuinka tarkasti voin tänne tuota tyttöä kuvailla ettei tunnista. Mutta noh sanotaan että sellainen hoikka, siro, vaaleahko, kiltti ja huomaavainen (vähän liikaakin omaksi hyväkseen), kaunis, suloinen, sellainen vähän keijukais- tai haltiamainen, lapsirakas, lempeä, hauska ja vähän hassu/outo, kunniallinen, ajattelevainen, fiksu, välittävä, sydän täynnä rakkautta ja kannustusta muita ihmisiä kohtaan ja sitten ei itse kuitenkaan näe kuinka spesiaali onkaan. Sellainen se oli. Ja paljon muutakin.
[/quote]
Millä vuosikurssilla, saako etunimen ekan kirjaimen? Kuulostaa niiiin tutulta! :)
[/quote]
Tuskin tunnet, hän on jo valmistunut. Nimikirjaimia en laita, sorry. Hienoa kuitenkin jos hänenlaisiaan ihmisiä löytyy muitakin!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:19"]Usein erilaisissa henkilövahingoissa ja pahoinpitelyissä maksetaan korvauksia kivusta ja särystä. Mitä eroa on kivulla ja säryllä kun ne molemmat aina mainitaan?
[/quote]
Kysymys ei liity henkilööni, joten no comments. Tähän en kyllä suorilta edes osaisi vastata, pitäisi tarttua kirjaan tai Googleen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:57"]Mul on viikonpäästä pääsykoe oikikseen ja väsymys painaa. Tsemppaa mua
[/quote]
[/quote]
Täällä toinen turkuun pyrkijä joka kaipaa tsemppii - voitko tehdä tsemppirunon?
[/quote]
Me hottikset tulevat fuksit,
meitä ei kuka tahansa amis kuksi.
Meille kelpaa ainoastaan komeat Lexin miehet,
ja tällä hetkellä imemme itseemme tietoa kirjoista kuin sienet.
Fuksiviikolla me biletetään kuin viimeistä päivää,
että koko tiedekunta meidät nimeltä tietää ;)
Nyt pää kiinni pääsykoekirjoihin,
jotta ovet aukeaa Calonian luentosaleihin.
JA KIRKKOTIELLE ;)
Tsemii lukemiseen, mul on ympäristön sääntelyregiimit nyt pänttäyksen kohteena D::
[/quote]
Ohhoh mullaki on ymppä menossa! :D ja kiitos ihanasta runosta, tän voimalla jaksaa!!! :) tsemppii tsemppii tsemppii sinneki, ens vuonna sit calonialla törmäillään;)!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:34"]Minulle jäi epäselväksi, että miksei rovaniemen oiki ole hyvä?
[/quote]
Sinne valikoituu heikompi opiskelija-aines, se on syrjässä, töitä ei löydy jne... Tämä siis kärjistetysti sanottu. Ihan hyvä sekin varmaan on, jos Suomesta nyt hyvää oikusta edes löytyy.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet kyllä ihme tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Meinasin just sanoa samaa :D V*ttu mikä läppä. In your dreams, babe.
[/quote]
En tajua tätä intoa täällä epäillä tutkintoani, en nyt kuitenkaan ole sanonut mikään ESA:n tiedemies olevani.. Rasittavaa. Olen kyllä ollut siellä Hgin oikiksessa ja tutkintoni siellä onnistuneesti suorittanut, vaikket sitä voisi millään uskoa. Babe.
Olet siis 27-vuotias Hgin oikiksessa ollut vastavalmistunut lakimies, ja kertomasi mukaan viimeiset 20 vuotta ollut poissa Suomesta, minkä vuoksi heität trust me babe some unbelievable comments bro. Kerrotko nyt aikuisten oikeesti, mitä sä täällä yrität sekoilla tai todistaa? :D
Siis deittailetko nyt sitä sun unelmien oikisnaista? Jos et niin mikset??
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Olet kyllä ihme tyyppi.
[/quote]
Sinä se ihme hiippari olet. Saat jotain kiksejä leikkimällä oikislaista netissä. Ilmeisesti siksi, että olet joku amis jolla ei paukut riittäneet yliopistoon.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:23"]Olet siis 27-vuotias Hgin oikiksessa ollut vastavalmistunut lakimies, ja kertomasi mukaan viimeiset 20 vuotta ollut poissa Suomesta, minkä vuoksi heität trust me babe some unbelievable comments bro. Kerrotko nyt aikuisten oikeesti, mitä sä täällä yrität sekoilla tai todistaa? :D
[/quote]
Siis mitä?
Ensinnäkin onnittelut hienosta uravalinnastasi.
Tuliko näihin jo vastaukset:
- Onko suvussasi (paljon) laki-ihmisiä?
- Oletko onnellinen?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:25"]Siis deittailetko nyt sitä sun unelmien oikisnaista? Jos et niin mikset??
[/quote]
En valitettavasti koska hän on varattu. Siksi katselen muualle.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Olet kyllä ihme tyyppi.
[/quote]
Sinä se ihme hiippari olet. Saat jotain kiksejä leikkimällä oikislaista netissä. Ilmeisesti siksi, että olet joku amis jolla ei paukut riittäneet yliopistoon.
[/quote]
Hohhoijaa, nyt oikeasti. Mulle tulee vielä pykälä-infon sähköpostitkin, eikös siellä ollut jotain fuksimatrikkelisekoilua tänään tai eilen tms? Riittääkö todisteeksi arvon ylijumalatar? Ja FYI arvostan kyllä amislaisia siinä missä juristejakin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:04"]Millaisia on oikiksen naiset?
[/quote]
Ihan niin kuin muuallakin maailmassa. Mukaan mahtuu loistavia ja vähemmän loistavia tyyppejä, ihan kuten miehiäkin.