Mitä rohkeaa olet tehnyt tuntemattoman kanssa?
Kerään itselleni rohkeutta ja haluaisin kuulla muiden tarinoita. Oletko lähtenyt reppureissaamaan tuntemattoman kanssa? Lähditkö lomalle eilisillan tindermatchin kanssa? Muutitko nettitutun luo?
Kommentit (21)
Rohkeus on hieno asia.
Mutta ensitapaamisen minkä tahansa deittien kanssa sovitaan AINA julkiselle paikalle, vaikka ap tässä muuta yrittää kalastella. Surullisia tarinoita on aivan liikaa.
Olen tavannut henkilön kerran ja tietenkin julkisella paikalla. Nyt pyytää mukaansa sitten toisaalle.
Kiivennyt rakennustelineitä pitkin kotiini (parvekkeelle) hän ei siis tullut mukaan mutta avusti kun minulla oli avaimet sisällä. Hypännyt ulkomailla pimeällä maaseudulla kyytiin, myös valoisalla maaseudulla kun oli kuuma ja en jaksanut kävellä.
Panin. Oli sen hetkisen hoidon pari tuttua joita en ollut koskaan nähnyt, haluttiin kokeilla kimppaa. Minä ja 3 miestä
Ajanut ratikalla hänen asunnolleen. Sitten itsesuojeluvaisto alkoi heräillä ja peräännyin. Nähtiinn sen jälkeen kyllä vielä toisenkin kerran, jolla kerroin, että en kaipaa syvempää tuttavuutta ja vastaanotin useammankin nyyhkyviestin, mutta vähällä selvisin.
Vierailija kirjoitti:
Panin. Oli sen hetkisen hoidon pari tuttua joita en ollut koskaan nähnyt, haluttiin kokeilla kimppaa. Minä ja 3 miestä
Otitko joka reikään samaan aikaan?
Tarjosin yösijan luotani minulle entuudestaan tuntemattomalle miehelle. Mies oli yksin ja hieman humalassa, sekä hukassa kyseisessä kapungissa. Törmäsin häneen sattumalta matkalla kotiin ja avuntarve paistoi hänestä läpi, joten ehdotin, että hän voi tulla yöksi luokseni ja jatkaa seuraavana päivänä matkaa. Asuin sillon vielä yksinkin. Vähän riskialtista, mutta onneksi oli ihan hyvä tyyppi 👍
Kertokaa vielä oletteko jännänaisia? ap