Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ollaan jo erottu mutta mies ei suostu muuttamaan

Vierailija
21.12.2020 |

... eikä myöskään sopimaan tai keskustelemaan mitään asiasta. Oli siis itse se joka eroa halusi. Itse en ensin halunnut mutta nyt kun on muuttunut käytökseltään täysin törkeäksi, niin haluan minäkin. Itse hankin meille tämän asunnon jossa nyt olemme ja se on mitoitettu minun ja lasteni mukaan. Nykyinen mies ei siis ole lasteni isä. Voiko poliisin soittaa heittämään miehen ulos, kun kerran ollaan erottu? Jotenkin täytyy eri paikkoihin päästä koska mies koko ajan kiusaa ja kiukuttelee ja sekoilee, meinaa tuoda uusia naisia pantavaksi kämppämme jne, ei pystytä elämään normaalia elämää yhtään.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee lapsistasi lastensuojeluilmoitus niin se on nopein keino puuttua. Muuten virallinen yhteisasumisen lopetus kestää kuukausia.

Ei lastensuojeluilmoituksia ole tarkoitettu mihinkään yleisen koston välineeksi.

Huokaus, kylläpä niitä siihen käytetään. Tiedän tapauksen, jossa psyko eksä tehtaili peräjälkeen ilmoituksia ja aina sosiaalimammat soitteli isälle isälle, että pakko heidän on jotenkin reagoida...

Vierailija
62/67 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua sosiaalitoimesta, perheneuvonnasta, lakimieheltä tms viralliselta taholta, jolle voit kertoa kaikki oleelliset yksityiskohdat.

Jos mies uhkaa kutsua vieraita naisia, ens hätään voit sanoa, "tervetuloa,  minä kuvaan, mitä ikinä teettekin". Jos ies olisikin tarpeeksi hullu tuodakseen jonkun (epäilen, että vain uhkailee, muuten olisi jo tuonut), niin tuskin kukaan nainen kuitenkaan on tapeeksihullu jäädäkseen sinne muhinoimaa, kun tajuaa tlanteen. Mutta jos on, niin silloin voit soittaa poliisin paikalle siirtämään heidät toisaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä niittää mitä kylvää. Nauti kultakimpaleestasi. 

Hanki elämä.

Vierailija
64/67 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika asianajajalle ja kysy siltä neuvoa. Ja jatkossa- älä muuta yhteen.

Vierailija
65/67 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä, kiusaamista, vieraita naisia talossa. Eikö ole syytä lastensuojeluun?

Vierailija
66/67 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jurpot ei todellakaan lastensuojelu katsele kun äitin mies tuo vieraita naisia kotiin sekstailemaan

Vierailija
67/67 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät varmasti jo miestä, onko mitään todistetta siitä? Hae lähestymiskieltoa, niin mies joutuu muuttamaan pois. Ilman perusteita tai todisteita ei kannata tietenkään tehdä tuota.

Tai sitten vaan haet yhteiselämänpurkua ja häätöä oikeudesta ja asut sitä odotellessa muualla lapsen kanssa. Teetä kuntotarkastus asuntoon ennen lähtöäsi, joten mies joutuu vastuuseen, jos ryhtyy tuhoamaan sitä. Tarvitset tähän juristin apua.