miten tulkitsisitte tämän lauseen?
"kun näet että joku ei pidä susta. se on ok. mutta sä voit auttaa häntä unohtamaan sinut" Sain tämän viestin eksältä ja olen vähän hämmentynyt..
Kommentit (15)
Juu ei mitään hajua. Ihan sönkkö lause.
kakkonen en oikein tajunnut sun kommenttia mut naurattaa toi analfabeetti LOL
Taustaksi voinen kertoa että otin häneen yhteyttä kysyäkseni kuulumisia pitkästä aikaa. Tais olla virhe :D t. ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:46"]
Taustaksi voinen kertoa että otin häneen yhteyttä kysyäkseni kuulumisia pitkästä aikaa. Tais olla virhe :D t. ap
[/quote]
No tuo selvensi. Eli ei olis halunnut että otat yhteyttä. Älä ota enää yhteyttä eksääsi.
Haluaa unohtaa sut, eikä edes päästäkseen yli vaan koska ei pidä sinusta.
Ps. Onko exäsi ulkomaalainen vai mitä tuo tönkkökieli on olevinaan?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:46"]
[/quote]
No tuo selvensi. Eli ei olis halunnut että otat yhteyttä. Älä ota enää yhteyttä eksääsi.
[/quote] Mä jäin miettii vaan noita sanavalintoja. minusta perin oudot sanavalinnat. Mutta joo en aio ottaa enää yhteyttä.
No hän näkee, että sinä et pidä hänestä ja se on ok. Tämä ex ei kuitenkaan voi unohtaa sinua ja pyyttää apua siihen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:56"]
No hän näkee, että sinä et pidä hänestä ja se on ok. Tämä ex ei kuitenkaan voi unohtaa sinua ja pyyttää apua siihen.
[/quote] Näin mäkin sen tulkitsin.. siksi olenkin hämmentynyt. Meidän historiaan tämä sopisi kyllä myös. Ainut juttu on se että kyllä minä hänestä pidän. Mutta vastaisitteko te siihen mitään vai ette?
Mitä tohon voi vastata vai kannattaako vastata ollenkaan? Neuvokaa nyt kun oma pää ei toimi yhtään. T.ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:05"]
Mitä tohon voi vastata vai kannattaako vastata ollenkaan? Neuvokaa nyt kun oma pää ei toimi yhtään. T.ap
[/quote]
No hän ei halua että otat yhteyttä. Päättele itse.
No kyllä minusta tämä on selvästi yritys kokeilla kepillä jäätä ja lämmittää juttua.
Mutta jos hän on sellainen ollut aiemmin, että antaa ymmärtää, mutta sitten liukeneekin pois niin en vastaisi mitään. Silloin se voi olla vain joku peli.
Jos suhde on kaatunut johonkin muuhun kuin miehen haluttomuuteen sitoutua niin silloin tuo minusta viesti, että välittää vielä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:05"]Mitä tohon voi vastata vai kannattaako vastata ollenkaan? Neuvokaa nyt kun oma pää ei toimi yhtään. T.ap
[/quote]
Älä vastaa mitään. Koskaan. Se ei pidä susta. Se haluaa vain ettö sää et oo enää missään tekemisissä sen kanssa, ettet enää ole yhteydessä häneen. Pyytää nätisti että älä muistuta häntä sinusta.
Vastaisin, että "Sori mutten ymmärtänyt mitä tarkoitit." Jos ei tule selventävää vastausta, antaisin asian olla.
sä ja hän, päättäis jo. en haluis olla missään tekemisissä tollasen analfabeetin kanssa.