Onko muilla viimeisillään raskaana olevilla tukalaa?
Mulla on todella paha olo. On mulla ollut muutenkin aika paha olo jo kauan, mutta kyllä tämä yhtäkkinen lämpötilannousu tuo oman lisänsä.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:28"]
Haha. Viikko 29 menos. Turvottaa kivasti. Sormusta en saa pois, oisko vinkkejä? Jalat on pökkelöt. Pieruja tulee milloin sattuu. Närästää. Töissä meinaa nukahtaa pystyyn ja selkä on iltapäivällä ihan tulessa. Mutta niin sitä vaan taaperretaan vielä elokuuhun asti ja toivotaan viileää kesää. :)
[/quote]
I feel ya. Rv 27 ja jalat on kuin puupölkyt :D Suunnittelin kulkevani kesän kevyessä kesämekossa, muttei näillä jaloilla kehtaa! Töissä väsyttää ja iltapäivästä kävelen kuin pingviini iskiaskipujen takia.
Minä odotin kuopusta 2010, ja hän syntyi elokuun loppupuolella. Muistanette varmaan, että kyseessä oli kuumin kesä vuosikymmeniin, ja täytyy sanoa, että oli aika vetämätön olo. Koko hemmetin kesän oli helle, ja jalat ja kädet niin turvoksissa, että mikään kenkäkään ei meinannut mennä jalkaan... Eipä sitä paljon jaksanut tehdä, jäi kävelylenkitkin ihan haaveiluksi.
Mulla ei ole hirveästi tullut turvotusta kummassakaan raskaudessa, mutta välillä on sitäkin ollut. Mulla on auttaneet joogaliikkeet: alaspäin katsova koira (mallia löytynee Googlen kuvahausta tai Youtubesta) ja sitten sellainen istuma-asento, jossa istutaan lattialla jalkapohjat yhdessä ja polvet sivuilla. Nämä asennot parantavat lymfakiertoa ja siis poistavat turvotusta.
Ap