Ollaan Levillä mökissä, paritalo / seinän takana isäntä yskii kun viimeistä päivää. Eilen kävivät kaupassa ja raahasivat ruokia, tänään eivät ole
poistuneet mökistä vaikka sukset pihassa, epäilen vahvasti koronaa.
Kommentit (24)
Varmaan virus tulee teillekin jostain ilmastointikanavasta. Kai teillä kaikilla on koko ajan FFP3-maskit kasvoilla ja osaatte käyttää niitä oikein? Entä kenkäsuojat ja suojakäsineet?
Mitäs hel te siellä Levillä teette? Varmaan olette sen koronan naapureillekkin tartuttaneet
Nyt kun kyllä on niin saatanan monenlaista yskää ja flunssa liikkeellä että kaikki voi olla koroanaa tai sitten mikään ei ole koronaa.
Kun reissuu lähtee pitää valmistautua kaikkeen, voihan mies kai hätätilasss käydä siellä testittä.
Mutta jos ulkoilee yleensä vähän, niin jo ulosmeneminen ja sen raakailma käy kurkkuun ja keuhjoihin sen verran että alkaa yskittää.
Toivottavasti käyttävät maskia, ei se ulkoilmasta helposti koroantartuna, altistuksen pitää lisäksi kestää n, 15 min, ja olla hyvin lähekkäin, että pisarat saavat koskekust pintaa ihmisiin.
Tuleeko muka yllätyksenä että Levillä levittävät koronaa? Äly Hoi!
Taidan olla sen naapurin miehen rakastaja. Levillä o!laan paritalo mökissä. Mies tosiaan tekee kuolemaa ja minullakin vaikea jo hengittää. Voitko soittaa hautaustoimistoon?
Monilla on yskä ihan muuten vain. Mua yskittää kuiva pakkasilma aina talvisin astman takia. Seinänaapureille olen siitä kertonutkin nyt koronan takia, etteivät he luule minua vaaralliseksi.
Haha haha haha haha.....................siitäs saitte.
Jos reissuun lähtee näissä olosuhteissa, niin sitten myös hyväksyy sen faktan että tartuntariski kasvaa. Tuskin nyt ilmastoinnista tarttuu, joten jos ette vietä aikaa yhdessä niin ei teillä mitään hätää (kai) oo? Ootan vaan joulun jälkeisiä uutisia Lapin koronaryppäistä...
mitäs läksitte. Itse asiassa teille levimatkailijoille kaikille olisi ihan oikein, että joukossa olisi myös koronapositiivisia teitä tartuttamassa, jotta saisitte sitten pohtia, että kannattiko lähteä.
Olisipa ihan loma, paperiseinäisessä paritalossa Kusi-Levillä.
Köyhien elämä on vissiin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihan loma, paperiseinäisessä paritalossa Kusi-Levillä.
Köyhien elämä on vissiin ihanaa.
😂
No hohhoijaa, et sitten parempaa keksinyt?
Voihan se yskiminen olla ihan tavallista tuberguloosiakin tai molempiä yhdessä. Ei syytä huoleen, viimeinen joulusi on varmaan ihana.
Nyt on kuulkaa yskää ja muutakin lentsua kuin pelkkää koronaa! T.sh
Kai sä allekirjoitit elvytyskiellon ennen matkalle lähtöä?
Kuljen kaikki työmatkat julkisessa bussissessa suurehkossa bussissa.
Käytän meno-ja paluumatkalla itse maksia. Kaikki eivä käytäv. Edessä ja takana yskii ihmisiä ilman mitään suojaa erityisesti nuoret opiskelijat.
Käytän myös kertakäyttöhanskoja tavallisten hanskojen alla, ette paljan käsin tarttua mihinkään kaiteiseissiin eikä maksupäätteiesiin eikä pankkiautomaati näppäimiin.
Pitkin syksyä mulla on ollut nuhaa, joskus monta päivää kurkkukipua, aina mennyt ohi, Muutama päivä oli yskääksin piti rykiä kotona vuoteessa, kuumetta ei ollutm vain vähän väsymystä, mutta ei voimakasta.
En käynyt testeissä koska voin mielestäni hyvin, ja niinpä siitä siten itseksiään parantuikin.
Kukaan ei myöskään koksaan ilmoittanut että juuri niistä bussvuoroista olis tartuntoja lähtenyt liikkeelle.
Tarkka pitää olla , mutta pelkän pelon vallassa ei kannata alkaa elämään, silloin ei uskaltaisi mennä ovesta ulos,
Aion nauttia tästä Lapin lomastani niin paljon kun voin, täällä on ihanat raikkaat maisemat ihana kaamoshämärä. Jos täältä virus tarttuu, eipä sille sitten enää mitään mahda, saina ainakin vain viettää rauhallisen ja rentouttavan joulun.
Toivotaan etttä me käikki palaamme täältä myös terveinä kotiin ja jaksamme aloittaa uusisin voimin tulevan yhä edelleen haastavan vuodenl´.
Rauhallista Joulua teille kaikille muillekin, jotka sitä pohjoisessa vietätte`!
Varo leviää ilmastoinnin kautta