Ollaan Levillä mökissä, paritalo / seinän takana isäntä yskii kun viimeistä päivää. Eilen kävivät kaupassa ja raahasivat ruokia, tänään eivät ole
poistuneet mökistä vaikka sukset pihassa, epäilen vahvasti koronaa.
Kommentit (24)
Pelkkä raju yskä ei ole koronan merkki.
Vähän ulkoilevet ihmiset saavaat välittömästi nenävutoa ja nenäniiskutust, kurkunkarheutta ja yskää kun ovat yhtä-äkkiä pitkiä aikoja ulkona, monta tuntia kerralla.
Onhan se melkoinen muutos kehon normaaliin toimintaan ja lämpötilaan. Jos tuntuu että on vilustuntu, niin saunaan ja jalat kuumaan veteen, tulikumaa glögiä jossa pieni alkoholiterästys ei mitään haittaa ja sitten monien täkkien ja huopien alle nukkumaan, Uni tulee varmasti, jos päivän viettänyt ulkona.
Ei kaikki flunssa ole koronaa, mutta tottahan vointia täyty seurata,
Ja kyllä pika-apua sairauteen saa vaan omalta lomapaikkaunnalsta, vaikkapa testin tarvitteassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuljen kaikki työmatkat julkisessa bussissessa suurehkossa bussissa.
Käytän meno-ja paluumatkalla itse maksia. Kaikki eivä käytäv. Edessä ja takana yskii ihmisiä ilman mitään suojaa erityisesti nuoret opiskelijat.
Käytän myös kertakäyttöhanskoja tavallisten hanskojen alla, ette paljan käsin tarttua mihinkään kaiteiseissiin eikä maksupäätteiesiin eikä pankkiautomaati näppäimiin.
Pitkin syksyä mulla on ollut nuhaa, joskus monta päivää kurkkukipua, aina mennyt ohi, Muutama päivä oli yskääksin piti rykiä kotona vuoteessa, kuumetta ei ollutm vain vähän väsymystä, mutta ei voimakasta.
En käynyt testeissä koska voin mielestäni hyvin, ja niinpä siitä siten itseksiään parantuikin.
Kukaan ei myöskään koksaan ilmoittanut että juuri niistä bussvuoroista olis tartuntoja lähtenyt liikkeelle.
Tarkka pitää olla , mutta pelkän pelon vallassa ei kannata alkaa elämään, silloin ei uskaltaisi mennä ovesta ulos,
Aion nauttia tästä Lapin lomastani niin paljon kun voin, täällä on ihanat raikkaat maisemat ihana kaamoshämärä. Jos täältä virus tarttuu, eipä sille sitten enää mitään mahda, saina ainakin vain viettää rauhallisen ja rentouttavan joulun.
Toivotaan etttä me käikki palaamme täältä myös terveinä kotiin ja jaksamme aloittaa uusisin voimin tulevan yhä edelleen haastavan vuodenl´.
Rauhallista Joulua teille kaikille muillekin, jotka sitä pohjoisessa vietätte`!
Oletpa v i tu n tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kuljen kaikki työmatkat julkisessa bussissessa suurehkossa bussissa.
Käytän meno-ja paluumatkalla itse maksia. Kaikki eivä käytäv. Edessä ja takana yskii ihmisiä ilman mitään suojaa erityisesti nuoret opiskelijat.
Käytän myös kertakäyttöhanskoja tavallisten hanskojen alla, ette paljan käsin tarttua mihinkään kaiteiseissiin eikä maksupäätteiesiin eikä pankkiautomaati näppäimiin.
Pitkin syksyä mulla on ollut nuhaa, joskus monta päivää kurkkukipua, aina mennyt ohi, Muutama päivä oli yskääksin piti rykiä kotona vuoteessa, kuumetta ei ollutm vain vähän väsymystä, mutta ei voimakasta.
En käynyt testeissä koska voin mielestäni hyvin, ja niinpä siitä siten itseksiään parantuikin.
Kukaan ei myöskään koksaan ilmoittanut että juuri niistä bussvuoroista olis tartuntoja lähtenyt liikkeelle.
Tarkka pitää olla , mutta pelkän pelon vallassa ei kannata alkaa elämään, silloin ei uskaltaisi mennä ovesta ulos,
Aion nauttia tästä Lapin lomastani niin paljon kun voin, täällä on ihanat raikkaat maisemat ihana kaamoshämärä. Jos täältä virus tarttuu, eipä sille sitten enää mitään mahda, saina ainakin vain viettää rauhallisen ja rentouttavan joulun.
Toivotaan etttä me käikki palaamme täältä myös terveinä kotiin ja jaksamme aloittaa uusisin voimin tulevan yhä edelleen haastavan vuodenl´.
Rauhallista Joulua teille kaikille muillekin, jotka sitä pohjoisessa vietätte`!
Ai saakeli miten id|ootti olet :D Eka kunnon lässynlää, sitten: olen Lapissa. No toivottavasti tulet sairaana kotiin
Onneksi ostin jo tammikuussa hazmat suojapuvun mitä käytän kodin ulkopuolella.