Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostan vanhimman pojan tyttöystävälle?

Vierailija
21.12.2020 |

Ikää 20v, - budjetti about 30euroa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö piirtelee, joten hanki hänelle lahjakortti taidetarvikeliikkeeseen.

Vierailija
22/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat luonnonkosmetiikkaa:

Vegaaniset suhkusaippuan ja rasvan, jotkun hyvä tuoksuiset ja vaikka niille jonkun Unikko-kasvoppyyhkeen. Ei voi mennä pieleen.

Voi mennä pahastikin pieleen. Osata esim. kookoksen tuoksuisen saippuan henkilölle, joka inhoaa kookoksen tuoksua. Tai vielä pahempaa: ostat tuotteet, jolle henkilö on pahasti allerginen. 

Pessimisti ei pety :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä ( kicks myy joulun aikaan pinkkiä hilesivellintä mikä on mielestäsi kaunis ❤️)poskipunasivellin ja siihen luonnonkosmetiikka poskipuna. Kolmella kympillä ei ihan kamalasti saa joten itse ainakin tykkäisin tuollaisesta.

Vierailija
24/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittareistakin saa jo luonnonkosmetiikkaa, esim. Laveran ja Benecosin lahjapakkauksia. Tylsä mutta silti helppo ja kiva lahja.

Vierailija
25/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi kosmetiikkaa tai pesuaineita, ettei ota näitä mitenkään loukkauksena, että hygieniaongelma tai meikkaa rumasti tai liian vähän.

Vika on oman pään sisällä, jos kokee pesuaine lahjan vihjauksena huonosta hygieniasta tai meikit vihjeenä huonosta meikkaustaidosta. Saman tien voi loukkaantua suklaasta, koska se vihjaa, että on bulimikko, joka ahmii vain suklaata. 

Vierailija
26/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hänen tyyliin sopivat lapaset tai huivi?

(no jaa, kun kyseessä on anoppi, niin joidenkin uskonnon mukaan kaikki mitä anoppi ostaa on kauheata. Oma edesmennyt anoppini osasi ostaa ihan mukavia lahjoja, tai sitten olin vaan niin tyhmä, että ilahduin kaikesta mitä sain...)

Vierailija
27/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lukee niin osta lahjakortti johonkin e-kirja-palveluun.

E-kirjat ja varsinkin äänikirjat sopivat vain niille, joita oikeat kirjat eivät kiinnosta. 

Nää on kyllä tarkotettu lähinnä lukihäiriöisille, että saavat hekin vähän sydämmen sivistystä.

Kannattaa sinunkin tutustua. Saatat oppia vaikka sen, että sydämeen mahtuu aina vain yksi ämmä. 

Olen oppinut että se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
28/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikkokassi

Vierailija
29/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lukee niin osta lahjakortti johonkin e-kirja-palveluun.

E-kirjat ja varsinkin äänikirjat sopivat vain niille, joita oikeat kirjat eivät kiinnosta. 

Nää on kyllä tarkotettu lähinnä lukihäiriöisille, että saavat hekin vähän sydämmen sivistystä.

Kannattaa sinunkin tutustua. Saatat oppia vaikka sen, että sydämeen mahtuu aina vain yksi ämmä. 

Olen oppinut että se ei pidä paikkaansa.

Suomen kielessä pitää. Turha edes yrittää väittää muuta. 

Vierailija
30/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä osta vaan anna pojan ostaa.

Sinulta varmaan pelkkä suklaarasia riittää.

Vierailija
31/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat luonnonkosmetiikkaa:

Vegaaniset suhkusaippuan ja rasvan, jotkun hyvä tuoksuiset ja vaikka niille jonkun Unikko-kasvoppyyhkeen. Ei voi mennä pieleen.

Ihan hyvä idea nuo tuoksuvat tuotteet, mutta miksi aina jotain Marimekkoa tai Unikkoa? Siinä menee helposti pieleen, mä en ainakaan voi sietää Marimekkoa. Se on helposti sellainen, joka jakaa mielipiteet puolesta tai vastaan. Ja itse en ainakaan tunne kuin yhden ainoan keski-ikäisen tätimäisen ihmisen, joka tykkää Marimekosta. Eihän niitä edes valmisteta Suomessa. Ostaisit sen tilalle ennemmin jonkun oikeasti suomalaisen tuotteen.

Vierailija
32/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi kosmetiikkaa tai pesuaineita, ettei ota näitä mitenkään loukkauksena, että hygieniaongelma tai meikkaa rumasti tai liian vähän.

Vika on oman pään sisällä, jos kokee pesuaine lahjan vihjauksena huonosta hygieniasta tai meikit vihjeenä huonosta meikkaustaidosta. Saman tien voi loukkaantua suklaasta, koska se vihjaa, että on bulimikko, joka ahmii vain suklaata. 

Näin juuri. Kirjan ostaminen vihjaisisi siitä, että henkilö on sivistymätön, vaate ettei osaa pukeutua jne. Itse ainakin ilahtuisin jostain hyvästä kosteusvoiteesta tms. Vähän vaihtelua S-marketin halpismerkkeihin!

Vierailija
33/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittareistakin saa jo luonnonkosmetiikkaa, esim. Laveran ja Benecosin lahjapakkauksia. Tylsä mutta silti helppo ja kiva lahja.

Niin joo ja Mossa, on hyviä tuotteita, meidän nuoret tykkää, on vielö kotimainenkin.

Vierailija
34/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarasia ja shampoo/hoitoaine setti.

Vierailija
35/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hyvä ( kicks myy joulun aikaan pinkkiä hilesivellintä mikä on mielestäsi kaunis ❤️)poskipunasivellin ja siihen luonnonkosmetiikka poskipuna. Kolmella kympillä ei ihan kamalasti saa joten itse ainakin tykkäisin tuollaisesta.

Värisävyt menee kyllä takuuvarmasti pieleen, jos rupee toiselle tämmöisiä meikkejä ostamaan.

Vierailija
36/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen sutturalle ei kelpaa mikään mitä ei ole pyytänyt. Laittaa kaikki lahjat kiertoon eteenpäin ja valehtelee että on itse tehnyt.

Vierailija
37/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Evolven hyaluronihapposeerumi.

Luonnonkosmetiikan moderni klassikko, sopii kaikille ihotyypeille ja maksaa noin kolmekymppiä. Loistotuote!

Vierailija
38/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on aina ihana joululahja.

Esim. Historian jännät naiset, kiinnostavan oloinen uutuuskirja.

Vierailija
39/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirja on aina ihana joululahja.

Esim. Historian jännät naiset, kiinnostavan oloinen uutuuskirja.

Kirja on hyvä lahja

1. Jos tykkää lukea

2. Jos antaja tietää varmuudella, millaisia kirjoja saaja tykkää lukea

Itse en ilahtuisi esimerkiksi fantasiakirjasta lainkaan. Kiittäisin toki niin kuin hyviin tapoihin kuuluu. 

Vierailija
40/63 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään Unikkoa, kamalin Marimekon kuosi.

Mossa on hyvä merkki ja uskon että 20v opiskelijalle kiva lahja. On hyviä luonnonkosmetiikkatuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme