Onko mies teille mitään muuta kuin penis
Seksi sitä seksi tätä ja miehen penis sitä ja tätä. Joka keskusteluun vedetään mukaan seksit, pienet penikset ja ennen kaikkea "koska sait"?!
Kommentit (15)
Tottakai mies on muutakin! Lompakko :)
Tottakai mies on muutakin! Lompakko :)
Lompakko, lastenhoitaja, automekaanikko, TV-asentaja ainakin. Ja mikrotukihenkilö.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:41"]
Lompakko, lastenhoitaja, automekaanikko, TV-asentaja ainakin. Ja mikrotukihenkilö.
[/quote]
Todellakin, miehellä on monia eri rooleja, ei todellakaan ole pelkkä penis.
Kumppani, lapsemme isä, tukeni ja turvani vaikeinakin aikoina.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:41"]
[/quote]
[/quote]
Kuinka avuttomia itse oikein olette?
No mihin muuhun sitä muka tarvitaan? Eikä sitä tarvita enää siihenkään sitten kun lapset on saatu tehtyä. Siitä eteen päin osaan itsekin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Darling, mä delegoin, siinä ei ole mitään avutonta. Miksi sotkea itse käsiään, kun joku toinen voi tehdä asiat sun puolesta?
(Kerrottakoon nyt vielä, että tässä on nyt kyse ironiasta.)
Siittiöt ovat kanssa hyödyllisiä tarpeen tullen :)
Vaikka kukkamaljakko, jos hinnasta sovitaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei olla. Mut jos itse ei tarvi tehdä mitääni aika sou not.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:41"]Lompakko, lastenhoitaja, automekaanikko, TV-asentaja ainakin. Ja mikrotukihenkilö.
[/quote]
ja talonmies.
Pyykkäri, kokki, siivooja, astianpesijä, puutarhuri, remppamies, autokuski, automekaanikko, selänpesijä, viihdyttäjä, pesänlämmittäjä.
Minä olen hänelle pyykkäri, kokki, siivooja, astianpesijä, puutarhuri, autokuski, selänpesijä, viihdyttäjä, pesänlämmittäjä, napinompelija, pullanleipoja, kodin viihtyisäksi tekijä, söpö seuralainen. En osaa huoltaa autoa, enkä tehdä remppaa (paitsi apulaisena). Yhdessä tehdään, tai vuorotellen. Olen tosi tyytyväinen, että mies OSAA tehdä ruokaa, siivota ja pyykätä, jos itse en joskus kykene, kun ikää meillä jo ...
Mikä "mies"? Tarkoitatko siinä peniksessä kiinni olevaa juttua?