Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen bloggaajien mielenkiintoa omaa itseä kohtaan.

Vierailija
19.05.2014 |

Miten jaksavat vuodesta toiseen tarkkailla omaa naamaa, hiuksia, vaatteita ja asusteita. En vaan käsitä. Ja oletetaan että myös muut ovat kiinnostuneita. Esitellään ohuita suomalaisia hiuksia jonain upeana leijonanharjana ja hiustuotteita, joihin on uponnut miljoona ja jotka eivät todellisuudessa sitä ohutta kuontaloa muuksi muuta.

Sama juttu korkeiden nenänselkien ja ohuiden huulten kanssa. Tuhlataan hervottomat summat rahaa "kauneuden" hoitoon.. 

Mitä ihmettä nuo turhamaiset, itsekeskeiset minäminä-naiset tekevät keski-ikäisinä kun ei ole lapsia, ei miestä, korkeintaa koiranpentu tai kissa. 

Vieläkö jaksaa oma naama, hiukset ja macaronSit kiinnostaa? Odottaako bloggaajia tuksumainen tulevaisuus, mennyttä "glamouria" muistellen, nuoruutta haikaillen..?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Siis tuota että miten sitä omaa pärstää jaksaa kuvailla ja katsella niin paljon ja sitten vielä esitellä muille? Ja keskittyä vain itseensä, vaatteisiin yms.

Vierailija
2/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:11"]

Miten jaksavat vuodesta toiseen tarkkailla omaa naamaa, hiuksia, vaatteita ja asusteita. En vaan käsitä. Ja oletetaan että myös muut ovat kiinnostuneita. Esitellään ohuita suomalaisia hiuksia jonain upeana leijonanharjana ja hiustuotteita, joihin on uponnut miljoona ja jotka eivät todellisuudessa sitä ohutta kuontaloa muuksi muuta.

Sama juttu korkeiden nenänselkien ja ohuiden huulten kanssa. Tuhlataan hervottomat summat rahaa "kauneuden" hoitoon.. 

Mitä ihmettä nuo turhamaiset, itsekeskeiset minäminä-naiset tekevät keski-ikäisinä kun ei ole lapsia, ei miestä, korkeintaa koiranpentu tai kissa. 

Vieläkö jaksaa oma naama, hiukset ja macaronSit kiinnostaa? Odottaako bloggaajia tuksumainen tulevaisuus, mennyttä "glamouria" muistellen, nuoruutta haikaillen..?

[/quote]

No jos muut eivät olisi kiinnostuneita, niin blogeilla ei olisi lukijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun elämään mahtuu aika paljon muuta kuin vaatteet ja oma naama, vaikka blogissa näkyykin vain se puoli.

Vierailija
4/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kun blogeissahan se on se ihan koko elämä näytillä ja jos bloggaaja ei kirjoita muusta kuin tyyli- ja kauneusjutuista niin eihän sillä silloin muuta elämää voi olla. ;)

Vierailija
5/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän blogia, jossa on noita kauneusjuttuja ja turhamaisia ulkonäkövalituksia, mutta myös syvällisempää asiaa. Ja kas kummaa, juuri nuo "ei ketään kiinnostavat" ulkonäköön liittyvät postaukset tuntuvat saavan eniten kommentteja ja lukijoita. Eli taitaa ne asiat moniakin kiinnostaa. 

Ei varmaan siksi, että juuri minä olisin kiinnostava, vaan siksi että varmaan aika monella on samanlaisia ongelmia, sekä oman ulkonäkönsä että siihen suhtautumisensa kanssa, ja usein vertaistuen saaminen on mukava tunne. Nähdä, ettei se kaikilla muillakaan ole pelkkää itsevarmuutta ja kiiltokuvaa ja luonnollista kauneutta joka ei vaadi mitään vaivaa. 

Itse muuten olen jo keski-ikäinen. Eikä minulla ole miestä eikä lapsia, koira on. Ja elämäni on kiitos oikein seesteistä ja mukavaa, vaikkei minulla sinun tulkintasi mukaan ole oikein mitään siksi kun ei ole tuota perinteistä elämänsisältöä eli perhettä. Minulla kuitenkin on vaativa työ, harrastan pianonsoittoa ja kirjallisuutta ja puutarhanhoitoa, en minä pelkästään bloggaa tai murehdi peilin edessä omaa ulkonäköäni.

Vierailija
7/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on käynnissä joku itsensäkorostamis-egon-nostattamisbuumi., kehukerjäämisen muodossa. Kaikessa korostuu vaan valitettavasti materia, rahakeskeisyys, itsekeskeisyys, eikä yhdessä tekemisen ja olemisen ilo.

Vierailija
8/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:17"]

http://origincache-frc.fbcdn.net/10369330_690248177698331_1445887457_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10338756_224344247776290_1365964523392576444_n.jpg

Tuoreimmat tunkit. MItä tolle sen suulle on tapahtunut, kun roikkuu noin toiselta puolelta?

[/quote]

Tuo punainen tukka on tosi sähäkkä ja nuorentaa häntä huomattavasti, ja paksun ja kiiltävän näköinen. Näyttää kolmekymppiseltä. Blondina näytti melkein viiskymppiseltä.

Vierailija
9/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kummasti he tienaavat elantonsa toistaiseksi bloggaamalla. Ja ilmeisen paljon on kiinnostuneita lukijoita, kun elantonsa sillä tienaa. Ja kyllä heillä on aikaa vielä opiskella ja perhe perustaa. Eikä perheen perustaminen ole mikään tae mukavasta keski-ikäisestä elämästä. Ei mulla ole lapsia ja olen tyytyväinen onnellinen keski-ikäinen. Ei ajankäyttöongemia. 

Vierailija
10/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:11"]

[/quote]

Minusta vaikuttaa siltä että ne pinnallisimmat ovat juuri niitä pienten lasten äitejä.....

Vierailija
11/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkilla on pakkomielle heittää nuo hiukset tuohon vasemmalle olkapäälle ja kiertää huulet rullalle kuin ruutana. Näyttää viisikymppiseltä kassialmalta.

Vierailija
12/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tekevät tuollaisia blogeja, koska ne kiinnostavat lukijoita. Katso kenen blogit ovat luetuimpien joukossa =)

Vierailija
13/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkilla on pakkomielle heittää nuo hiukset tuohon vasemmalle olkapäälle ja kiertää huulet rullalle kuin ruutana. Näyttää viisikymppiseltä kassialmalta.

Vierailija
14/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minusta huvittavaa; pissusussut käy lukemassa toisten blogeja ja itkevät että miksi nämä saavat huomiota, vaikka pissusussut ovat niitä jotka tyhmyyttään ja uteliaisuuttaan klikkaavat itsensä sinne blogiin jotta blogin lukijamäärä kasvaa ja lisäksi klikkailevat niitä tuotelinkkejä jotta bloggaaja saa niitä kautta klikkausrahaa ja jos ostaa vielä jotain sitä kautta niin bloggaaja saa vielä jonkun 10-20% prosenttiosuuden myydystä tuotteesta! :DDD

Vierailija
15/15 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne bloggaajat nyt napsii kuviaan arjesta ja tykkää leikkiä vaatteilla, meikeillä, jne.. Harrastuksensa kullakin. Ne todennäköisesti tekee elämässään asioita joista pitää, eikä koko ajan mieti mitä muut nyt ajattelee tästä ja miltä mä nyt näytän muiden silmissä jos postaan ittestäni nyt kuvan, jne... Tälläinen ajattelutapa kertoo terveestä itsetunnosta ja hyvästä olosta itsensä kanssa. Näitä kahta asiaa ap:n kannattaisi itsekin vähän koittaa kehittää, niin ei aika kulu bloggaajien(tai ylipäätään muiden ihmisten) tekemisten kauhisteluun. Jos ne bloggaajat olis huolissaan sun mielipiteestä, eiköhän ne sitä kysyisi. Muuten voit olettaa että niitä ei kiinnosta mitä sinä niiden blogista ajattelet, terveitä mieleltään kun ovat..