Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti! - Ystävän mies lähenteli ja ehdotti seksiä

Vierailija
19.05.2014 |

Olin viikonloppuna istumassa iltaa ystäväni ja hänen miehensä luona. Ilta sujui ihan mukavasti ja tavanomaisesti siihen asti kun ystävälläni ja hänen miehellään tuli riitaa. Ystäväni lähti asunnosta ovet paukkuen, joten jäin kaksin hänen miehen kanssa. Olin tilaamassa taxia kun ystävän mies pyysi että olisin hetken hänen seuranaan. Koska minulla ei ollut kiire mihinkään jäin tämän ystävän miehen seuraksi. Juttelimme hetken heidän riidastaan jonka jälkeen ystävän mies alkoi kysellä minun miesasioistani. Kerroin ettei ole mitään erityistä meneillään. Ystävän mies tulkitsi tämän ilmeisesti jonakin vihreänä valona sillä alkoi lähes tulkoon heti sen jälkeen lähentelemään minua. Pyysin häntä lopettamaan ja hän noudattikin toivettani. Myöhemmin mies kuitenkin sanoi pokkana että nyt kun minulla ei ole ketään ja hänenkin tilanteensa näyttää aika surkealta niin miten olisi jos kaksi yksinäistä hieman nauttisi toisistaan. Kysyin mitä hän tällä tarkoittaa, sanoi että kyllä minä tiedän ja alkoi hyväillä reittäni. Nousin ylös sohvalta jossa istuin ja sanoin miehelleni että hänen käytöksensä on asiatonta. Tämän jälkeen lähdin asunnosta. Aamulla yritin soittaa ystävälleni mutta hän ei vastannut. Laitoin viestin hänelle että minulla olisi asiaa, hänestä ei kuitenkaan ole kuulut. Sen sijaan hänen miehensä soitti minulle ja pyysi etten puhuisi tapahtuneesta ystävälleni sillä eihän mitään edes tapahtunut. Sanoin etten voi luvata sellaista. Mies raivostui ja haukkui minut pataluhaksi. Haluan ehdottomasti kertoa välikohtauksesta ystävälleni mutta pelkään että joudun itse tulilinjalle ja menetän välit heihin molempiin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin sillä asia vaivaisi mua joka tapauksessa, jos jättäisin kertomatta niin en ainakaan enää haluaisi olla tekemisissä sen miehen kanssa, olisi siiis jatkossa tavattava ystävää muualla kuin heillä.

ihan aluksi kyselisin ystävän vointia fiiliksiä, sitten sanoisin ihan suoraan mitä tapahtui.

Itse haluaisin ainakin tietää, vaikken välttämättä ihan heti uskoisi kun oma mies on niin pettämistä vastaan ja muutenkin suoraselkäinen tyyppi...

Ei kyllä olisi kiva joutua toisten riitojen keskelle eikä ainakaan tuollaiseen että kaverin mies yrittäis. Kiusallista!

Vierailija
22/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin vasta siinä vaiheessa, kun kaverisi mahdollisesti eroaa. En ennen sitä, koska vaikka mies on ääliö, niin mitään peruuttamatonta ei tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi mies jotenkin etova? Vai miksi et antanut?

Vierailija
24/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vähän samantyyppinen tilanne. Kaverin aviomies vietti meillä iltaa ja kun oli pari ottanut alkoi valittaa vaimosta. Vaimo pihtaa seksiä, ja hän joutuu elämään puutteessa. Onhan hän aikaisemmin jättänyt exänsä kun seksi hiipui. (heillä silloin 2 pientä lasta). Nyt pitäisi taas etsiä nuoremman vaimon, että saa seksiä. (heillä 4 pientä).

Mietin sanoisinko vaimolle,(joka ainakin on ollut hyvä ystävä), vai jätänkö sanomatta.

En tiedä mitä tehdä. Kaverin aviomies on niin hirveä tapaus että, puhuu koko ajan vaimosta paskaa ympäärinsä. Vaimo vaan hehkuttaa ihanaa aviomiestä fb:ssä. Hän ei todellakaan tiedä mitä mies hänestä puhuu ympäri kyliä.

Todella inhottava tilanne!

Vierailija
25/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh - se mies olisi ollut valmis seksiin sun kanssa Ap, vaikka se ei yhtään tiennyt, tuleeko tyttöystävä kenties jo viiden minuutin päästä takaisin kotiin?? :o

Vierailija
26/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes harkitsisi tuollaisesta asiasta juoruamista. Mies teki aloitteen, sinä vastasit ei kiitos. Aikuisten ihmisten välillä sellaista sattuu. Miksi siitä pitäisi ilmoittaa kenellekään kolmannelle osapuolelle?

Vierailija
27/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko provoa, juoni oli harkitsemattoman tyhmä. Olisit edes kirjoittanut ystäväsi menneen nukkumaan tai sammuneen, mutta kuka oikeasti olisi niin vitun tyhmä, että jää ystävänsä asunnolle hänen miehensä seuraksi ja vielä ystäväpariskunnan riitelyn jälkeen, joka laukaisi ystävättäresi poistumisen, siis ihan oikeasti, uskotko, että joku olisi niin tyhmä?

Jos tämä on oikeasti totta, niin olet kyllä niin tyhmä, että ansaitsetkin ystävyyden menetyksen!

Itselleni ei tulisi pieneen mieleenikään jäädä hengaileen toisten riidan päätteeksi hänen kumppaninsa kanssa, paitsi jos oilisin kiinnostunut tästä kumppanista enemmän kuin ystävästäni. Turhaa mainita, että olit soittamassa taksia ja mies pyysi jäämään. Tällaisessa tilanteessa normiälyllä ja tilannetajulla varustettu poistuu samalla ovenavauksella kuin ystäväkin tai ainakin heti perään, taksin soitto tapahtuu vasta sitten jossakin vaiheessa.

Provo, tyhmä provo!

Vierailija
28/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 14:10"]

Onko kaverisi mies jotenkin etova? Vai miksi et antanut?

[/quote]   tyhmäkö olet? kaverin mopoa ei nyt vaan ajeta, ei edes lykätä! joko ymmärsit?

Vierailija
29/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelma on? Vitustako se mies tietää et aijo antaa, jos ei yritä saada?

Vierailija
30/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vähän kinkkinen tilanne.... Jos mun mies tekis tuollaista, niin en tiedä uskoisinko. Ois vaan jotenkin niin uskomaton ajatus edes. Kertoishan se kaiken lisäksi mustakin jotain, jos moisen ällötyksen kanssa olisin. Toisaalta haluaisin ehdottomasti kuitenkin tietää ja olisi vakava keskustelu miehen kanssa edessä. En usko, että johtaisi eroon ainakaan suoriltaan, mutta kunniotusta alkaisin vaatia.

Vierailija
31/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli ihan selkeästi ap:n kaverin ja tämän miesystävän yhteistuumin laadittu juoni, jolla oli tarkoitus testata ap:n luotettavuutta.

Vierailija
32/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pihtaat? Olisit antanut.

Vierailija
33/33 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintuoja ammutaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän