Kumpi on kamalampi läski vai laiha läski?
Nyt alkaa porukka pukeutua taas minishortseihin ja -mekkoihin.. Mulle ihan sama, pukeutukoot kukin miten tahansa, mutta kyllä sitä välillä hämmästelee.
Kommentit (13)
Näyttäähän se vauvamahakin timmiltä, kun nahka kiristää. Läskitkin on timmin näköisiä, kun nahka tiukkana sen läskin takia!
Haluaisin nähdä joskus edes kuvan laihasta läskistä, sillä en tiedä, miltä sellainen näyttää. Olisko kellään linkkiä?
Vai onko se vain kateellisten keksimä nimitys ihmisille, jotka ovat onnistuneet laihduttamaan normaalipainoon. Besserwisserit sitten maireasti hymyillen sanovat, että juu, kyllähän sinä näköjään olet laihtunut, mutta et sinä läskistä eroon pääse. Olet nyt laiha läski.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:15"]
Haluaisin nähdä joskus edes kuvan laihasta läskistä, sillä en tiedä, miltä sellainen näyttää. Olisko kellään linkkiä?
Vai onko se vain kateellisten keksimä nimitys ihmisille, jotka ovat onnistuneet laihduttamaan normaalipainoon. Besserwisserit sitten maireasti hymyillen sanovat, että juu, kyllähän sinä näköjään olet laihtunut, mutta et sinä läskistä eroon pääse. Olet nyt laiha läski.
[/quote]
http://2.bp.blogspot.com/-eGm0Us8nt0c/UhrL2GizA2I/AAAAAAAAASY/zituUq6pLTo/s1600/Miley+Cyrus+Twerking+VMA+2013.jpg
Siinä laiha läski.
Olipa huonosti valittu kuva. Päällä on ylikireä jumppapuku ja kuvattu vielä sopivasti kesken nopean liikkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:33"]
Olipa huonosti valittu kuva. Päällä on ylikireä jumppapuku ja kuvattu vielä sopivasti kesken nopean liikkeen.
[/quote]
Ei huonosti valittu vaan ihan tarkoituksella. Olkoonkin ylikireä jumppapuku, kuvaa sitä löllyvää lihaa just hyvin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:33"]
[/quote]
Ei huonosti valittu vaan ihan tarkoituksella. Olkoonkin ylikireä jumppapuku, kuvaa sitä löllyvää lihaa just hyvin.
[/quote]
Kyllähän se kroppa noin menee liikkeessä eli ihan normaali ilmiö eikä mitenkään kuvasta mitään laihaläskiä.
Miley on juurikin sellainen normaali laiha eli ei näitä nykytrendin mukaisia wanna be fitnesstyyppejä. Ja kuten sinunkin kommentista huomaa, niin nykyisin se normaalilaiha = laihaläski. Pitäähän sitä nyt jotain olla, millä pönkittää lihavan itsetuntoa.
Läski tietysti. Minusta ns. laiha läski ei ole paha ollenkaan. Ja sen jos on vähän löysää voi peittää vaatteilla ihan täysinkin kun niin haluaa, kun taas oikeaa läskiyttä ei peitä mikään.
Pahin on aloittajan kaltainen muiden arvostelija.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:31"]
Mikö on laiha läski???!
[/quote]
Sellainen normaali laiha, joka ei ole fitnesskilpailija.
Läski on paljon pahempi sekä ulkonäön että terveyden kannalta. Tämä nykyään suosittu sanonta "laiha läski" on vain puolustelu läskeille, että on muka parempi olla oikeasti läski kuin laiha läski.
No jos on läski jolla on ylimääräiset ns. kiinteässä kunnossa niin se. Mä olen laihaläski (bmi 18) jolla kaikki hyllyy olemattoman lihastilanteen vuoksi ja jeesus sentään miten karmea näky olen pikkushortseissa :D reidet völlyy kävellessä kuin itämeren aallot. Karmeammaltahan se toki varmaan näyttää jos on lihavana samassa kuosissa mutta ne ylipainoiset paljasta pintaa näyttävät mitä nyt oon kaduilla bongaillu näyttää kyllä jotenkin niin "timmeiltä" että kateeksi käy.
No nimenomaan, niin minustakinne oikeasti läskit näyttää monesti timmeiltä esim. reisistä.