Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivastaiset - sukupuuttoonko pitäisi kuolla vai?

Vierailija
19.05.2014 |

Lapsivastaiset lapsettomat hehkuttavat elämäänsä ja tyrmäävät onnelliset perheet, joiden elämä ei kuulemma koskaan voi olla hyvää. Elämä loppuu niihin lapsiin ja olet pelkkä orja koko loppuikäsi.

Onko teillä tavoitteena ihmisten kato maapallolta? Jos kaikki lopettaisivat lasten teon, kuka kasvattaisi tomaattinne, lehmät, tuottaisi maidot, kehittäisi teknologiaa eteenpäin, kun kaikki vamhentuvat ja poistuvat työelämästä. Onko sukupuutto se "juttu" nyt?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä, jos ihmiskunta ajettaisiin harkiten sukupuuttoon. Me ihmiset teemme vain hallaa maapallolle ja sen miljoonille muille eliöille. Sukupuutto lisääntymistä rajoittamalla olisi humaani ratkaisu, toisin kuin nykyinen "tapetaan koko maapallo ja aiheutetaan hirveitä luonnonmullistuksia ja tauteja ylikansoituksella" -meininki.

Vierailija
2/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vastusta kaikkia lapsia, vaan ainoastaan huonojen ihmisten tyhmiä lapsia. Yhteiskunnan pitäisi perustua vain kunnian kokoomuslaisten olemassaoloon ja lisääntymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:02"]

Ei kukaan vastusta kaikkia lapsia, vaan ainoastaan huonojen ihmisten tyhmiä lapsia. Yhteiskunnan pitäisi perustua vain kunnian kokoomuslaisten olemassaoloon ja lisääntymiseen.

[/quote]

Mut kukas sit tekis paskaduunit?

Vierailija
4/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut hieman uutta perspektiiviä lapsettomuuteen perhetutun sairastumisen myötä. Kuka on paikalla silloin, kun sairastut tai olet vanha? Sitäkin kannattaa miettiä, miten esimerkiksi kohtelee puolison lapsia ja muita lähipiirin nuoria, jotka eivät ole omia lapsia. Eihän se ole vain niin, että vanhemmat pitävät huolta nuoremmista vaan jossakin vaiheessa asia kääntyy toisinpäin.

Vierailija
5/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:02"]

[/quote]

Mut kukas sit tekis paskaduunit?

[/quote]

No paskaduuneja varten voitaisiin sallia jokin köyhien reservi, jotka saisivat lisääntyä rajoitetusti, mutta heidän pitäisi olla kuuliaisia ja tottelevaisia eivätkä he saisi haista ja vittuilla ylemmilleen.

Vierailija
6/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaisia lapsivastaisia on..? Kannattaa vaihtaa seuraa, jos joku koko ajan kritisoi!

Lapsivastaisia en ole kovin paljoa tavannut, mutta sen tiedän, että meitä lapsettomiakin aika paljon kritisoidaan: udellaan koska lapsia tulee, mikset ole jo hankkinut, et voi tietää onnesta ja elämästä mitään etkä koskaan kasva ihmisenä ilman lapsia jne. Mutta ei minulle ainakaan tulisi mieleeni kritisoida ketään heidän omista valinnoistaan, jos on hankkinut lapsia tai ei ole niitä halunnut, saati sitten meitä, jotka emme voi lapsia koskaan saada.

Lähipiirissäni on sekä vapaaehtoisesti että tahattomasti lapsettomia ja paljon lapsiperheellisiä ja aina on paljon keskusteltavaa kaikenlaisesta muustakin kuin lapsista ja toisten valinnoista. Ja omasta tahattomasta lapsettomuudestani huolimatta voin yhtä lailla heittää pienen lapsen äidin kanssa juttua vauvanvaipoista (vaikken niistä paljoa tiedäkään) ja röyhtäyttämisestä kuin vapaaehtoisesti lapsettoman kanssa siitä, että elämä ilman lapsia voi olla ihan yhtä antoisaa ja onnellista. Eivätkä tuntemani velat ole mitään lapsivihaajia, päin vastoin, ovat hyvinkin lapsirakkaita, mutta eivät vain itse ole halunneet lapsia hankkia. Miksi sitäkin asiaa on niin vaikea hyväksyä?

Olisko mitenkään mahdollista saada avarakatseisuutta puolin ja toisin?

Vierailija
7/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:00"]Lapsivastaiset lapsettomat hehkuttavat elämäänsä ja tyrmäävät onnelliset perheet, joiden elämä ei kuulemma koskaan voi olla hyvää. Elämä loppuu niihin lapsiin ja olet pelkkä orja koko loppuikäsi.

Onko teillä tavoitteena ihmisten kato maapallolta? Jos kaikki lopettaisivat lasten teon, kuka kasvattaisi tomaattinne, lehmät, tuottaisi maidot, kehittäisi teknologiaa eteenpäin, kun kaikki vamhentuvat ja poistuvat työelämästä. Onko sukupuutto se "juttu" nyt?

[/quote]

Oletko noin pihalla kaikesta? Et ole sattunut huomaamaan, että maailman väkiluku on suurempi ja kasvaa nopeammin kuin koskaan? Missä se kuvaamasi sukupuuton uhka on?

Vierailija
8/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota ei ihmiskunta ainakaan sukupuuttoon kuole, vilkaisepa aasiaan..

Vierailija
9/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:59"]Minusta olisi hyvä, jos ihmiskunta ajettaisiin harkiten sukupuuttoon. Me ihmiset teemme vain hallaa maapallolle ja sen miljoonille muille eliöille. Sukupuutto lisääntymistä rajoittamalla olisi humaani ratkaisu, toisin kuin nykyinen "tapetaan koko maapallo ja aiheutetaan hirveitä luonnonmullistuksia ja tauteja ylikansoituksella" -meininki.

[/quote]

et oo tosissas :D ei se maapallo siitä kärsi. Jääkausi tulee ku on tullaksee ja vie elukatki mukanaan. Miks muurahainen saa elää muttii ihminen? Eläimet toisilleen yhtä raakoja kuin ihmiset.

Kasveilla ja maaperällä ei ole tuntoaistia ja rehellisesti...mua ei vitun vertaa kiinnosta missä muurahainen tai lehmä tallaa 300 vuoden päästä. Nio vanhaa kliseistä paskaa et vaihtakaa jo...

Vierailija
10/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:00"]Lapsivastaiset lapsettomat hehkuttavat elämäänsä ja tyrmäävät onnelliset perheet, joiden elämä ei kuulemma koskaan voi olla hyvää. Elämä loppuu niihin lapsiin ja olet pelkkä orja koko loppuikäsi.

[/quote]

Oletko noin pihalla kaikesta? Et ole sattunut huomaamaan, että maailman väkiluku on suurempi ja kasvaa nopeammin kuin koskaan? Missä se kuvaamasi sukupuuton uhka on?

[/quote]

ei mitään uhkaa ole eikä ap ole niin väittänyt :D hän kysyi pitäskö lasten teko lopettaa

Vierailija
11/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:00"]Lapsivastaiset lapsettomat hehkuttavat elämäänsä ja tyrmäävät onnelliset perheet, joiden elämä ei kuulemma koskaan voi olla hyvää. Elämä loppuu niihin lapsiin ja olet pelkkä orja koko loppuikäsi.

[/quote]

[/quote]

ei mitään uhkaa ole eikä ap ole niin väittänyt :D hän kysyi pitäskö lasten teko lopettaa

Vierailija
12/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on enemmänkin liikasyntyvyys. Eli sukupuutto on TODELLA kaukana. Jokainen toimikoon oman halunsa mukaan. Kunnioitus valinnanvapaudelle!

Vierailija
13/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäpäs siinä.

Vierailija
14/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vapaaehtoisesti lapseton, mutta en ole lapsivastainen, enkä kyllä edes tunne ketään, joka "tyrmäisi onnelliset perheet" tai kuvittelisi ettei lapsiperhe-elämä voisi olla kenellekään koskaan hyvää elämää. Itse tiedän ettei se olisi MINULLE sitä, oman persoonani erityispiirteiden takia, mutta tiedän että useimmille perhe-elämä juuri on sitä hyvää elämää ja esim. minun erakkoelämäni olisi tylsää, jopa kamalaa elämää. 

Itse en tuota sukupuuttoasiaa ole miettinyt kun olen päätökseni tehnyt, että en lisäänny. Ei minusta kyllä sekään kauhean paha olisi, jos ihmiset merkittävästi vähenisivät tai jopa kuolisivat sukupuuttoon. En kuitenkaan usko että niin tulee tapahtumaan, valtaosa ihmisistä haluaa lisääntyä enkä usko että tähän tulee muutosta. 

Vierailija
15/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuutto on must ja in. 

Vierailija
16/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä kiitos! Ihmiskunta on jo melkein tuhonnut koko maapallon eli tuskinpa kellään tulee ihmisiä ikävä.

Vierailija
17/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihmiskunnan sukupuuttohan tässä onkin ihan käsillä. Maapallon liikakansoitus on kylläkin suurin ongelma tällä planeetalla.

Vierailija
18/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:03"]Olen itse vapaaehtoisesti lapseton, mutta en ole lapsivastainen, enkä kyllä edes tunne ketään, joka "tyrmäisi onnelliset perheet" tai kuvittelisi ettei lapsiperhe-elämä voisi olla kenellekään koskaan hyvää elämää. Itse tiedän ettei se olisi MINULLE sitä, oman persoonani erityispiirteiden takia, mutta tiedän että useimmille perhe-elämä juuri on sitä hyvää elämää ja esim. minun erakkoelämäni olisi tylsää, jopa kamalaa elämää. 

Itse en tuota sukupuuttoasiaa ole miettinyt kun olen päätökseni tehnyt, että en lisäänny. Ei minusta kyllä sekään kauhean paha olisi, jos ihmiset merkittävästi vähenisivät tai jopa kuolisivat sukupuuttoon. En kuitenkaan usko että niin tulee tapahtumaan, valtaosa ihmisistä haluaa lisääntyä enkä usko että tähän tulee muutosta. 

[/quote]

Joka päivä törmään itse näihin lapsivastaisiin, jotka eivät mitenkään voi ymmärtää että jostain perheelämä on mukavaa.

Vierailija
19/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:13"]

Joo, ihmiskunnan sukupuuttohan tässä onkin ihan käsillä. Maapallon liikakansoitus on kylläkin suurin ongelma tällä planeetalla.

[/quote]

Pitäisköhän sun vaihtaa seuraa? Tai sanoa asiasta lapsivihaajille itselleen?

Vierailija
20/21 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:13"]

[/quote]

Pitäisköhän sun vaihtaa seuraa? Tai sanoa asiasta lapsivihaajille itselleen?

[/quote]

Tuli väärälle vastaajalle, tarkoitin ap:lle. Sori.