Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Voisitko tapailla työtöntä miestä, jolla kuitenkin olisi hienoa auto ja iso, moderni televisio?

Vierailija
21.12.2020 |

Miten on?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10/5.

Fiksu mies ei laita rahaa autoon vaan laittaa sen tuottamaan. Ap:n kuvailema mies ei ole kovin fiksu, ei jatkoon.

nuff said.

Vierailija
22/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan nainen halua työttömän kanssa Netflix-treffeille? Voitas ensin katsoa joku romanttinen komedia muutaman oluen/siiderin kera. Illan hämärtyessä istuisin hieman lähemmäs laittaisin käteni sun paidan alle ettei vaan talven kylmyys pääsis kiusaamaan. Tämän jälkeen etenisin sisäisen vaistoni varassa..

t. työtön mies, vielä olis leffoja kattomatta..

Ei. Kukaan ei kaipaa jotain luuseria kähmimään kun katsoo netflixiä.

Kyllä siinä voi sullakin alkaa nännit nöpöttää kun alfan elkein otan ne käsittelyyn (työttömyydestäni huolimatta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno auto on laaja käsite. Jotkut voivat pitää yli kymmenen vuotta vanhaa 7000 euron Bemaria hienona, mutta minusta se on lähinnä vitsi.

Vierailija
24/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno auto - täysin merkityksetöntä. Ymmärrän autoista sen verran, että niillä pääsee paikasta A paikkaan B. Se riittää.

Iso telkkari - täysin merkityksetöntä. Olen katsonut telkkaria viimeksi reilu  10 vuotta sitten. 

Vierailija
25/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
26/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auto aina naisen huomion vie. Mullakin oli joskus sellanen tyylikäs urheiluautomainen Mazda joka varmaan monen naisen silmiin näytti jotenkin hienolta ja ehkä jopa kalliilta. Kerran ajoin sen parkkiin lähelle yliopistoa ja sieltä kuskin puolelta tuprutin tupakkia ja nautiskelin kahvia, jokainen ohi kävellyt nuori nainen tapitti mua kiinnostuneesti suoraan silmiin eikä kääntäny katsettaan. Eivät vaan tienneet että olin työtön ketjupolttaja  :D

Vierailija
27/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, mutta hieno auto ja telkkari kertoo persoonasta ja elämän prioriteeteista.

Vierailija
28/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka kulkisi potkulaudalla, kunhan olisi sexy ja kiva.

Vierailija
29/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole esinefetissiä, joten auto ja tv ovat jonniinjoutavia. En edes katso telkkaria.

Vierailija
30/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on 50-tuumanen telkku ja autona hybirdi joka noin 8 vuotta vanha. Ei ole naista. Ei kyllä laatikkoleukaakaan..

Mullakin on 50-tuumainen töllö, mutta hybridini on alle vuoden vanha.

Ja hilaan muuten töllön kohta pois, kun en koskaan katsele sitä, turha loota, jossa todella surkeita ohjelmia yleensä.

Vierailija
31/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se auto aina naisen huomion vie. Mullakin oli joskus sellanen tyylikäs urheiluautomainen Mazda joka varmaan monen naisen silmiin näytti jotenkin hienolta ja ehkä jopa kalliilta. Kerran ajoin sen parkkiin lähelle yliopistoa ja sieltä kuskin puolelta tuprutin tupakkia ja nautiskelin kahvia, jokainen ohi kävellyt nuori nainen tapitti mua kiinnostuneesti suoraan silmiin eikä kääntäny katsettaan. Eivät vaan tienneet että olin työtön ketjupolttaja  :D

Keksitty juttu. Olen niin monta kertaa nähnyt kadulla miten avoauto kääntää päät. Mutta aina vain miesten. Joka kerta. Kukaan nainen ei edes vilkaise. En usko juttuasi kyllä yhtään.

Vierailija
32/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta se että on työtön tai autot tai telkkari. Ihan vaan millanen oot ihmisenä. Ootko lojaali tai otatko miten muut huomioon. Millainen olet riitatilanteissa. Ja olisiko meillä mitään yhteistä. Jännä kyllä miehissä ja naisissa kyllä löytyy pelottavan paljon noita materialisteja.

Vierailija
33/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieno luonne ja iso, moderni perse.

Miten olis, ap? Lähtisitkö?

Vierailija
34/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että on iso hieno muna. Mitä muuta nainen tarvii?

Vierailija
35/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tapailla miestä joka on eläkkeellä bipon takia (joka ei näy tasapainossa olevan lääkityksen ansiosta), omakotitalo 20min hgistä, auto, luottotiedot kunnossa, ei ylipainoa, siisti ja keskustelutaitoinen, osaa laittaa ruokaa ja muutenkin huolehtia taloudestaan?

Vierailija
36/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tapailla miestä joka on eläkkeellä bipon takia (joka ei näy tasapainossa olevan lääkityksen ansiosta), omakotitalo 20min hgistä, auto, luottotiedot kunnossa, ei ylipainoa, siisti ja keskustelutaitoinen, osaa laittaa ruokaa ja muutenkin huolehtia taloudestaan?

Liian lähellä Helsinkiä. Muuten ok. 

Vierailija
37/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on 50-tuumanen telkku ja autona hybirdi joka noin 8 vuotta vanha. Ei ole naista. Ei kyllä laatikkoleukaakaan..

Mullakin on 50-tuumainen töllö, mutta hybridini on alle vuoden vanha.

Ja hilaan muuten töllön kohta pois, kun en koskaan katsele sitä, turha loota, jossa todella surkeita ohjelmia yleensä.

Mulla on ihan sama. Toi telkku ollu nyt varmaan kuukauden kiinni, en kato edes Netflixiä kuin todella harvoin. Tarkotuksena kyllä käyttää tuota telkku jossain vaiheessa Pleikkarilla pelaamiseen, jos vielä jaksais innostua..

Vierailija
38/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hieno luonne ja iso, moderni perse.

Miten olis, ap? Lähtisitkö?

Siis treenattu iso pylly, vai siideripylly vai mikä...

Jos treenattu voisin olla kiinnostunut, en ole AP

Vierailija
39/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos sillä on BMV:n sijaan paku ja TV:n sijaan iso sydän.

Vierailija
40/42 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Miksi ei?

Minua ei kiinnosta mies, joka pröystäilee televisiollaan. Miehen täytyy olla varsin iäkäs, sillä eihän enää kukaan televisiota katsele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi