Tunnetko yhtään tuplamaisteria?
Kommentit (26)
Toimii työssä Washingtonissa Suomen suurlähetystössä.
Hyvin perhekeskeinen ja maanläheinen ihminen,joka osaa ottaa hyvin myös ihan täysin eri tilanteessa olevia ihmisiä huomioon. Sanavalmis ja rohkea ihminen. Olematta siis mitenkään röyhkeä.
Muutaman. No, ihan samalaisia kuin kaikki muutkin.
Työkaveri on tuplatohtori. Välillä se on aika pihalla ja ajattelee liian monimutkaisesti. Yleensä minä olen pihalla.
Itseni. Innostun helposti ja teen työni tarkasti ja huolellisesti loppuun.
Joo. Työkaveri on sellainen. Vähemmilläkin tutkinnoilla työssä selviäisi.
Tunnen. Lähiomaiseni. On vaativassa asiantuntijatyössä ja harvinaisen selväjärkinen ihminen. Itselläni on vain 1x maisterin tutkinto ja opistotutkinto.
Tunnen. Hän on älykäs ja yritteliäs. Työtön.
joo. Ikuisuusopiskelija pätkätyöläinen on yksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Työkaveri on sellainen. Vähemmilläkin tutkinnoilla työssä selviäisi.
Niin. - Ei uo tuplamaisterius automaaisesti takaa, eä olisi myös töitä. - Itse tunnen tai ainakin iedän noin kymmen tuplamaisteria. Ainakin yksi heistä on ja on ollu jo jonkin aikaa työttömänä. Muutama viikko sitten kun olin hänen kanssaan puheissa, niin hän kertoi, kuinka työkkärissä hänelle oli ehdotettu uudelleen koulutukseen hakeutumista,esimerkiksi oppisopimuksella ai aikuiskoulutus keskuksen järjestämään lähihoiaja koulutukseen, jotta saattaisi työllistyä paremmin.
Tunnen tuplamaisterin joka on lisäksi tohtori. Erittäin tunneälykäs ja ystävällinen ihminen. Hänellä oli hieno kansainvälinen ura. Hänet raiskattiin ja hänestä tuli mielenterveyspotilas joka elää yhteiskunnan huollettavana.
Kaikin puolin erinomainen ihminen minun mielestäni. Näen hänet aina, kun katson peiliin.
Vaimoni. On maahanmùuttaja ja todistukset eivät ole hukkuneet välimereen.
Tunnen. Käly on tuplamaisteri ja tutkijatohtori. Ahkera nainen on kyllä.
Mieheni. Perhekeskeinen, rauhallinen ja hyvä keskustelija.
Kolme tutkinota. Älykäs ja erittäin mukava.
En tunne. Minulla on noin tuhat opintopistettä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikin puolin erinomainen ihminen minun mielestäni. Näen hänet aina, kun katson peiliin.
Oikeasti kiva kuulla, vaikka jonkun mielestä varmasi vaikutat "hieman" itserakkaalta. - Miksikö kiva? Siksi, että itsestäni tuntuu välillä, että mitä enemmän opiskelene olen opiskellut, niin sitä vähisemmäksi ja mitättömämmäksi itseni tunnen. Moni muodollisesi vähäisemän koulutuksen omaava tienaa huomattavasi paremmin. Tai kuinka minua toisinaan ärsyää se, että en voi antaa, vaikka haluaisinkin ja vaikka minulta välillä tunnutaan odotettavan mustavalkosia vastauksia. - Jos niin tekisin, niin vetäisin helposti mutkia liian suoriksi ja se taas on paljon taitoa vaativa laji.
Tosi pätevä, on sekä uimamaisteri että grillimaisteri!