Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vikana jos vauvan liikkeitä ei tunne kuin..

Vierailija
18.05.2014 |

N.7liikettä oon nyt 1,5 tunnin aikana tuntenu, alan mennä jo paniikkiin:( pitää vielä vaihella asentoa ja syödä sojerista juoda Ym jos potkis... Iltapvllä kiinnitin huomiota et vauva ei juuri oo potkinu kun aijemmin koko ajan. Rv 33

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene synnärille tarkistaa että kaikki ok, nimimerkillä kohtukuoleman kokenut.

Vierailija
2/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkä matka synnärille? Jos ei mene käymään käyrillä. Aina jos liikelaskennassa jotain mikä huolestuttaa kannattaa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaan lepäilee siellä :) muistan itsekin kun suunnilleen samoilla viikoilla heräsin aamuyöstä ja tajusin, että vauva on ollut potkimatta jo pitkän aikaa ja menin ihan shokkiin ja yritin koko ajan tunnustella liikkeitä.. Söin muutaman keksin ja heti alkoi liikkumaan niin että tuntui selvästi. Ohjehan on että 10 liikettä per tunti.. Rauhoitu vähän niin ehkä tunnet liikkeetkin paremmin :)

Vierailija
4/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä synnärille ellet jo ole lähtenyt

Vierailija
5/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nauttinut sokeria jja vauva edelleen noin hiljainen niin kannattaa mennä. Voi olla että vauva vaan lepää mutta voi myös olla että kärsii esim hapenpuutteesta eikä siksi jaksa liikkua kunnolla.

Vierailija
6/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maannu kohta 2tuntia sängyssä ja pikkusen "töniny' Ym vatsaa (joku käsittää tuon tönimisenki väärin) mut ei tunnu:( join mehua,söin suklaata Ym.. Jotenki tuntuu tyhjältä maha.. Mies sano että ylireagoin? Käyn suihkussa ja kokeilen vielä,jos ei tunnu niin haluan kyllä sinne käyrille.. Synnörille n.100km matkaaki :/

Vierailija
7/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kertoo miten kävi: alkoiko liikkumaan vai lähditkö sairaalaan.

Vierailija
8/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan sinne oyksiin nyt!ap

Vierailija
9/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan sinne oyksiin nyt!ap

Vierailija
10/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisen asian kanssa voi yli reagoida. Lähde ihmeessä sairaalaan! T. Kohtukuolema-äiti

Vierailija
11/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy näytillä. Viikkoja sen verran vähän vielä, että voi johtua siitäkin että vauva on vaihtanut asentoa. Omalla kohdalla oli merkki vauvan huonosta voinnista, pari päivää myöhemmin leikattiin ja kaikki päättyi hyvin. Viikkoja oli 33+4 kun liikkuminen väheni.

Vierailija
12/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisen asian kanssa voi yli reagoida. Lähde ihmeessä sairaalaan! T. Kohtukuolema-äiti

Vierailija
13/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa ennakolta sinne, voivat antaa lisäohjeita

Vierailija
14/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tarkistuttamassa, että kaikki kunnossa. Napanuora kaulan ympärillä voi aiheuttaa kohtukuoleman...En halua peloitella, mutta vasta tuttavalla kävi noin joten mene ihmeessä tarkistuttaan jos olet huolissasi. Äidin vaistoon kannattaa luottaa

Vierailija
15/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä nyt enää odottele!! Mies sanokoot mitä sanoo, mene sinne synnärille

Vierailija
16/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikelaskenta ohjeissa sanotaan että kannattaa maata vasemmalla kyljellä. Itse tunsin toisesa raskaudessa liikkeet paremmin oikealla kyljellä.

Vauva on ehkä vaihtanut asentoa tms. ja siksi liikkeet ei tunnu kuten ennen. Kuitenkin kun sitä ei voi tietää varmuudella lähtisin käymään. Lähempänä kuin synnäri ei siis ole terveyskeskusta? Soita synnärille kuitenkin ja kysy neuvoa.

Vierailija
17/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde näytille, jos noin kauan olet jo laskeskellut. Onko makuuasento Se, jossa parhaiten tunnet liikkeet? Mulla otettiin kuopuksesta käyrä kun istuin risti-istunnassa, joka on mun lempiasento. Siitä tykkäsi vauvakin, kätilön mukaan usein vauvat tykkää niistä asennoista mistä äiditkin ja liikkuvat enempi.

Vain sinä tunnet vauvasi ja kroppasi, ei mies.

Vierailija
18/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanoisin että mene ihmeessä, vaikka on matkaa nii silti.

Vierailija
19/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin neuvolassa. Olin ihan paniikissa aamulla ja juoksin suorastaan neuvolaan, oli n 400 metrin päässä. Kaikki oli hyvin.

Vierailija
20/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin! Hoitaja meinas et meen tänne paikkakunnan päivystykseen,heillä on,kone siihen hommaan,ei Ouluun tarvi ajaa... Lähden käymään kumminki, saan mielenrauhan ehkä

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän