Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus antoi pakit, epäilen perustelua?

Vierailija
21.12.2020 |

Eli harrastan erästä lajia missä suurin osa on miehiä harjoituksissamme. Olen pidemmän aikaa käynyt silmäpeliä erään miehen kanssa ja tullaan hyvin juttuunkin mitä nyt vähän yleensä pystyy treenien lomassa juttelemaan. Ihastusta ollut selkeästi ilmassa puolin ja toisin ja tiedän että hän on sinkku. Yksi päivä rohkasin itseni ja sanoin miehelle että hän on kiva tyyppi ja ehdotin että mennäänkö syömään treenien jälkeen yhdessä. Mies kieltäytyi ja sanoi olevansa niin mustasukkainen ettei usko minkäänlaiseen tulevaisuuteen kanssani koska olen kuulemma liian sosiaalinen nainen miesten kanssa. Minusta se oli loukkaavasta sanottu ja mietin oliko tämä tekosyy vai voiko joku todella ajatella tuolla lailla? En ole ruma tai läski.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vaan ollut kiinnostunut tarpeeksi. Jos olisi niin ei tuollainen olisi mikään este. Ehkä vähän kömpelö tekosyy mutta ehkä hän ei vaan halunnut pahoittaa mieltäsi. 

Kyllä se on este jos tiedostaa ja myöntää oman mustasukkaisuutensa. Kokemukset opettaa ja fiksu ei tee samoja virheitä houkutustenkaan edessä.

Vierailija
42/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhui. Ei miehellä itsetunto riitä.

Otatko pipotiatsiinisi ihan suosiolla, jottei hoitajien tarvitse käyttää lepositeitä. Se, että nuori atleetti halusi vähän säästää hikimammaa nöyryytykseltä, ei voi kenenkään normipsyykkisen ajatuksenkululla päätyä johtopäätökseen, että urholla ei riittäisi itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaavassa tilanteessa haluaisin kuulla perustelut miksi sain pakit. En siis tietenkään kysyisi naiselta mutta syy olisi kiva tietää niin voisi ehkä "korjata" itseään tulevaisuutta varten.

Vierailija
44/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, älä jää rypemään vaan jatkat elämää. Ihan sama oliko perustelu totta vai ei,ctämä ei muuta lopputulosta mitenkään eli sait pakit.

Vierailija
45/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee, että ehdottelet treffejä muillekin siellä salilla, jos kerran olet hänen mielestään niin sosiaalinen.

Tuossa on ihan hyvä jutunjuurta siitä, että miten me tulkitaan erilaisia asioita.

Voihan sitä jutella.

Vierailija
46/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te olette jutelleet muutenkin.

Mä olen niin ujo, että mulle on hyvä olla semmonen huomaamaton treffi.

Ja miehistä... jotkut harrastaa silmäpeliä kun tykkää siitä pelistä. Eivät ehkä niinkään ole sitten tosissaan kiinnostuneita. Haluavat katsella. Tutustu aiheeseen: seksuaalisuuden portaat Raisa Cacciatore.

Vierailija
47/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sinkku.

Vierailija
48/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä epäile, ei kukaan tuollaista selitystä keksisi.

Vierailija
49/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sosiaalisesti niin nolo selitys, että en usko että valehtelee. Yleensä tuollaista enemmänkin piiloteltaisiin. Veikkaan että on menettänyt edellisen naisensa mustasukkaisuuden takia, ehkä pahoinpitely, ja kokee siitä vielä syyllisyyttä. Ehkä jopa käy siitä jossain terapiassa tai ryhmäterapiassa, koska tuo viittaa siihen että on kehotettu kohtaamaan ja myöntämään ongelma suoraan. Ei tunne että olisi valmis yrittämään uudelleen nyt. Ei varmasti kannata tuossa vaiheessa viritellä suhdetta.

Vierailija
50/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin lähinnä sitä että miten paljon naista tasokkaampi pitää miehen olla että saa naisen tekemään kerrankin suoran aloitteen..?

Suurin osa suomalaisista miehistä on ujoja ja vetäytyviä. Naiset täällä tekee aloitteet. Miehet saa vaivoin kakistettua jossain tinderissä edes moin.

Vierailija
51/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin panokonetta ei kukaan omaksi ota.

Vierailija
52/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, näitä oikeasti on molemmissa sukupuolissa, ihmisiä jotka vaatii perusteluita pakeille. Kukaan ei ole teille perusteluita velkaa. Ei on ei.

Vierailija
53/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kiinnostunut piste. Ja vaikka puhuisikin totta niin ei tarkoittaa ei ja sitä on turha enempää vatvoa. Välillä kun itse on ihastunut niin sitä selittelee itselleen kaiken miten päin tahansa kun on itse niin omien tunteidensa vallassa, että ajattelee että toinenkin on. Totuus on kuitenkin se, että jos toista kiinnostaa niin se lähtee leikkiin mukaan. Tämä ei lähtenyt joten next!

Vierailija
54/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
55/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään hyvää seuraa jos toinen on liian mustasukkainen. Ja hyvä että tämä tuli jo nyt tietoon, voit sitten unohtaa koko asian. Suhteen edetessä tällainen voi olla loppputulos:

https://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairai…

Vierailija
56/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo voi olla tottakin, tai ainakin suht kauniisti muotoiltu versio asiasta. Jos olet miesvoittoisessa harrastustoiminnassa hyvin sosiaalinen ja tuttavallinen, niin voi olla, että sinusta puhutaan miesten pukuhuoneessakin. Enkä tarkoita, että sinä olisit tehnyt mitään väärin. Sellaisia ihmiset vaan saattavat joskus olla. Jutut voivat kuitenkin olla sellaisia, että miehen itsetunto ja mustasukkaisuus eivät kestäisi kanssasi lähentymistä. Kyse ei välttämättä siis ole pelkästään sinun käytöksestäsi, joka tekisi miehen mustasukkaiseksi, vaan mahdollisesti myös siitä, mitä mies tietää muiden paikallaolevien miesten ajattelevan sinusta.

(ohiksena, itse olen joskus antanut pakit miehelle, jonka kanssa olisin luultavasti muuten lähtenyt mielelläni treffeille, mutta johon olen tiennyt ystäväni ihastuneen kovasti. Sinun tapauksessasi ei ole välttämättä siitä kyse, mutta on sekin mahdollista, että harrastusryhmässänne on joku, jota tämä mies ei halua loukata)

Vierailija
57/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pakkeja tarvitse perustella mitenkään. Anna olla ja siirry eteenpäin.

Karusellissä.

58/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap on liian prinsessa? Tuossa joku aiemmin mainitsikin ettei miehen esittämää syytä kukaan kyllä keksi. Itse myöskin näkisin että mies sanoo kuten asian kokee.

Miksi Ap'een pitäisi siitä loukkaantua jos toinen on rehellinen?

Katsele sellainen jannu itsellesi joka vastaavassa tilanteessa valehtelee ja vietä loppuelo hänen kanssaan😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
59/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin lähinnä sitä että miten paljon naista tasokkaampi pitää miehen olla että saa naisen tekemään kerrankin suoran aloitteen..?

Suurin osa suomalaisista miehistä on ujoja ja vetäytyviä. Naiset täällä tekee aloitteet. Miehet saa vaivoin kakistettua jossain tinderissä edes moin.

Se on jännä miten se moin sanominen niin kauheasti ujostuttaa, mutta sänkyyn meneminen vaikka ekana iltana ei tuota mitään vaikeuksia.

Vierailija
60/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo voi olla tottakin, tai ainakin suht kauniisti muotoiltu versio asiasta. Jos olet miesvoittoisessa harrastustoiminnassa hyvin sosiaalinen ja tuttavallinen, niin voi olla, että sinusta puhutaan miesten pukuhuoneessakin. Enkä tarkoita, että sinä olisit tehnyt mitään väärin. Sellaisia ihmiset vaan saattavat joskus olla. Jutut voivat kuitenkin olla sellaisia, että miehen itsetunto ja mustasukkaisuus eivät kestäisi kanssasi lähentymistä. Kyse ei välttämättä siis ole pelkästään sinun käytöksestäsi, joka tekisi miehen mustasukkaiseksi, vaan mahdollisesti myös siitä, mitä mies tietää muiden paikallaolevien miesten ajattelevan sinusta.

(ohiksena, itse olen joskus antanut pakit miehelle, jonka kanssa olisin luultavasti muuten lähtenyt mielelläni treffeille, mutta johon olen tiennyt ystäväni ihastuneen kovasti. Sinun tapauksessasi ei ole välttämättä siitä kyse, mutta on sekin mahdollista, että harrastusryhmässänne on joku, jota tämä mies ei halua loukata)

Tämä oli hyvä viesti. Miesporukassa kun on naisia selvänä vähemmistönä, se aiheuttaa aina kaikenlaista juttua miesten puolella. Varmaankin olisi sama juttu jos sukupuolijakauma olisi toistepäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi