Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus antoi pakit, epäilen perustelua?

Vierailija
21.12.2020 |

Eli harrastan erästä lajia missä suurin osa on miehiä harjoituksissamme. Olen pidemmän aikaa käynyt silmäpeliä erään miehen kanssa ja tullaan hyvin juttuunkin mitä nyt vähän yleensä pystyy treenien lomassa juttelemaan. Ihastusta ollut selkeästi ilmassa puolin ja toisin ja tiedän että hän on sinkku. Yksi päivä rohkasin itseni ja sanoin miehelle että hän on kiva tyyppi ja ehdotin että mennäänkö syömään treenien jälkeen yhdessä. Mies kieltäytyi ja sanoi olevansa niin mustasukkainen ettei usko minkäänlaiseen tulevaisuuteen kanssani koska olen kuulemma liian sosiaalinen nainen miesten kanssa. Minusta se oli loukkaavasta sanottu ja mietin oliko tämä tekosyy vai voiko joku todella ajatella tuolla lailla? En ole ruma tai läski.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He’s just not that into you.

Vierailija
2/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei vain kiinnosta, olet tulkinnut yksipuolisen ihastuksen vain väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin perustelun. Ja lisäksi, mitä väliä syyllä on? Sait joka tapauksessa pakit.

Vierailija
4/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen perustelu. Kertoo, ettei vissiin ole kaikki siellä pääkopassa kunnossa.

Vierailija
5/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Pakit ei tunnu koskaan kivoilta. Syyllä ei varmaan ole oikein väliä, pakit kuin pakit.

Vierailija
6/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhui. Ei miehellä itsetunto riitä.

Vierailija
7/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Pakit on pakit ja tuli ne mistä syystä tahansa, et halua jäädä roikkumaan. Eikä kannata.

Vierailija
8/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaan ole hyvä, ettet saanut hänestä mustasukkaista riippakiveä?

Vierailija
9/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan rupee kyselemään lisää mieheltä ja tee noloa itsestäsi...?

Vierailija
10/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että olen sosiaalinen miestenkin kanssa, olen lapsesta asti viihtynyt yhtälailla poikien kun tyttöjenkin kanssa. Mutta mitä sitten, miehetkin ovat vain kavereita. AP.

Vierailija
11/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDD No nyt tuli myötähäpeä, en jaksa eritellä, koska koko avaus oli nolo.

Vierailija
12/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä totta puhui, joskus rauhallinen ei kestä sosiaalista naista ja se syö häntä. Sanoi siis totta. Olet varmaan myös nätti?

Vierailija
13/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uskoa varoitukseen. Voi suhteesta silti tulla jotain, jos saat vakuuttuneeksi aikeistasi. Toisaalta jos olet luonteeltasi avoin, mies voisi alkaa rajoittaa käytöstäsi. Hän on jo varoittanut.

Vierailija
14/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että joku sanoo suoraan. Itsekään en haluaisi että puoliso on ylisosiaalinen miesseurassa ja kertoo kuinka ystävämiehet sitä ja tätä. Ja kuinka nyt ohimennen tuonkin kanssa tuli pantua, mutta ollaan vaan ystäviä.

Vierailija
15/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin, sulla kävi tuuri!

Vierailija
16/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailu-ja voimalajien harrastajat ovat kehnolla itsetunnolla varustettuja ylipäätään.

On plussaa että tapaamasi tiesi sen itsekin.

Vierailija
17/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakkeja tarvitse perustella mitenkään. Anna olla ja siirry eteenpäin.

Vierailija
18/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta että olen sosiaalinen miestenkin kanssa, olen lapsesta asti viihtynyt yhtälailla poikien kun tyttöjenkin kanssa. Mutta mitä sitten, miehetkin ovat vain kavereita. AP.

Tässä sinulle selitys, miksi mies ei koe asiaa ihan noin, että miehetkin ovat vain kavereita. Ihan sama vaikka itse niin ajattelisit.

Vierailija
19/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sinulle selitys, miksi mies ei koe asiaa ihan noin, että miehetkin ovat vain kavereita. Ihan sama vaikka itse niin ajattelisit.

Vierailija
20/76 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit tuli

Toivo suli

Pullon henki sanoi

Puli, puli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi